Нова українська ідеологія – ПРАГМАТИЗМОЦИНІЗМ
Ліві, праві, соціалісти, ліберали, демократи, християни тепер в Україні сповідують нову ідеологію – прагматизмоцинізм. Все більше і більше.
Це ми бачимо не в текстах програм політичних партій і блоків, а в діях окремих політиків і політичних сил.
На виборах, та в діях політиків актуальними стали відносини з виборцями – продавець-споживач. Ці відносини базуються на психології споживання, маркетингу, як класичного так і мережевого. А потім, якщо неуважно читав обгортку (може і дуже яскраву) – винен тільки сам. Можеш реагувати на прості дешеві заяви, яскраві обгортки, доступність і вигоду. Обирати фаст-фуд (дешево, швидко та яскраво) або дорогий ресторан (дорого і довго).
Україна іде від політичних технологій на базі законів політології до маркетингових схем на базі психології споживання в супермаркеті.
Погано це чи добре, не знаю, просто бачу тенденцію.
Не знаю, чи має сенс вигадувати для нових політичних сил та блоків ідеологічне підґрунтя... Просто: ми сповідуємо ПРАГМАТИЗМОЦИНІЗМ і крапка! Ніяких програм. Зато красивий фейс, красива рекламна кампанія, красиві обіцянки. ПРАГМАТИЗМОЦИНІЗМ дозволяє не виконувати обіцянки, зроблені під час виборчої кампанії. Просто і ясно. Складно, якщо політики закриваються ідеологіями, а в дійсності сповідують ПРАГМАТИЗМОЦИНІЗМ.
Може спочатку хай вивчають мерчендайзинг, поведінку покупця? Тут вибір робиться на основі інстинктів, рефлексів та звичок
Шкода, що молоде покоління політиків бере приклад з дорослих. Політичні казки закінчились. Остання була в 2004 році.
Може країна дорослішає, а може йде не в тому напрямку...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.