Уряд Тимошенко виділив кошти на імідж України Міністерству освіти (!). Не смішно.
Може я чогось не розумію в цій країні, але імідж Ураїни – є важливим стратегічним потенціалом країни. В сучасному світі на покращення іміджу країн за кордоном виділяються величезні суми – професійним агенціям та структурам.
Наприклад, Росія в 2008 році витратила на цю тему біля 300 млн. доларів, США – 1,5 млрд. доларів з держбюджету, Китай – біля 6-ти млрд. доларів.
Кожна країна працює з мережами PR-агенцій в світі, наприклад під час "газової війни" з Україною, Росія (з "Газпромом") працювала з 6-ма (!) агенціями в Європі.
Що робить наша влада для покращення іміджу України за кордоном? Про деякі заходи вже писав в 2007 році в статті Майбутнє іміджу України
Після виділення коштів на імідж України Міністерству освіти та науки Урядом Януковича в 2007 році – 20 млн. гривень, цей приклад виявився корисним і для Уряду Тимошенко. Хоча завжди займалось цими питаннями Міністерство закордонних справ.
Зараз криза, тому Уряд виділив на це – 5 млн. гривень Міністерству освіти і науки (!!!) "для фінансового підтримання пропаганди України за кордоном"
ПОСТАНОВА від 19 серпня 2009 р., N874, "Питання фінансування у 2009 році за рахунок коштів Стабілізаційного фонду заходів з підтримання зв'язків із закордонними українцями"
Не смішно...
Якщо комусь цікаво, мої статті по іміджу України
Имидж Украины в Санкт-Петербурге
Стратегія та брендінг міста під час кризи
ЄВРО-2012. Стратегія комунікації
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.