''Шедеври'' брендінгу країн і міст
Ефективний бренд території, позитивний імідж – є стратегічним елементом конкурентноспроможності країн. Але деякі рекламні ідеї можуть цей імідж і м'яко кажучи "не покращити".
Свіжим "шедевром" в компанії брендінгу країни – виділилася Латвія. На рекламних плакатах замість "Easy to go, hard to leave" ("Легко приїхати, важко покинути") написано "Easy to go, hard to live" ("Легко приїхати, важко жити"). посилання
Туристична кампанія, яка має розпочатися з23 листопада, розрахована на туристів з Естонії, Росії, Литви, Норвегії, Швеції, Німеччини та Фінляндії.
На цю рекламну кампанію, яка триватиме п'ять тижнів, виділено 500 тисяч євро. Метою кампанії є відмовитися від образу Риги як центру нічних розваг і підкреслити наявність у місті історичних пам'яток.
Ще "шедевр" брендінгу міст, на мою думку, видав російський дизайнер Артемій Лебедєв. Він розробив логотип для міста Пермі. Він наголошує, що цей логотип буде використовуватись в місті будь де – "от урн и скамеек до афиш и бланков".
Не так давно "шедевр" розробили і в Міністерстві культури і туризму України.
В 2007 році була запущена рекламна кампанія України про зимовий відпочинок "Україна. Для закоханих у сніг" в ефірі закордонних телеканалів EuroNews і NGC, та на біг-бордах у Загребі і Дубровніку в Хорватії, у Будапешті в Угорщині, у Братиславі в Словаччині, у Варшаві в Польщі й у Празі в Чехії. До речі, у всіх цих країнах є власні гірськолижні курорти...
рекламний ролік
Завдяки програмі Міністерство культури і туризму планувало збільшити потік іноземних туристів до країни на 20-30% (!). На мою думку ця кампанія не мала відношення до збільшення туристичного потоку. Для збільшення туристичних та інвестиційних потоків необхідна системна та інтегральна стратегія брендінгу України. Для цього необхідний цілий комплекс якісних та кількісних досліджень. На базі яких і робляться програми та рекламні кампанії територій. Маю надію, що Україна зробить системні кроки в цьому напрямку.
Також важлива комунікація між державними структурами, які займаються міжнародними відносинами, туризмом, інвестиційною діяльністю. Про соласованість керівництва державою, я вже взагалі мовчу.
Основною проблемою в цій справі є – вибір того, хто може зробити дійсно ефективну кампанію. І головне, хто вибере того, хто може зробити таку компанію. Чиновникам в цій ситуації потрібно покладатись або на власну інтуїцію, або на найдешевшу пропозицію, або на визнаних в світі спеціалістів...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.