15 червня 2010, 21:42
Промоція та брендінг міста-курорта Трускавець
В місті Моршин Львівської області відбувся круглий стіл "Концепція розвитку санаторно-курортної галузі України". Обговорювались питання розвитку санаторно-курортної галузі, туристичної інфраструктури, медичного обслуговування, покращення іміджу, промоції та брендінгу міст-курортів.
Учасникам круглого столу було запропоновано три доповіді:
"Роль санаторно-курортного лікування в системі охорони здоров'я. Сучасний стан і перспективи розвитку" (Олег Мельник, "Моршинкурорт", м. Моршин);
"Стратегічні напрямки розвитку міста-курорту Трускавця" (Руслан Козир, ГО "Рада Міста", м. Трускавець),
"Промоція та брендінг міста-курорта Трускавець" (Денис Богуш, компанія Bohush Communications, м.Київ)
Зокрема в доповіді про промоцію Трускавця було сказано:
"Для пошуку аналогів для промоції Трускавця ми користались досвідом промоції та технологій брендування міжнародних курортів Баден-Баден (Німеччина), Карлові Вари (Чехія), Аква Сіті (Попрад, Словаччина) та Весбаден (Німеччина) ".
Наголошено на використанні досвіду сучасних комунікаційних технологій, зокрема промоції в інтернет-просторі. "Якщо ви хочете залучити туристів з різних країн – то і треба зробити версії сайту на різних мовах. Першочергово з тих країн, яких ви хочете залучити на свій курорт. Наприклад, англійської, німецької, іспанської, французької, італійської, японської тощо".
(На жаль, можемо викласти тільки окремі слайди, всі слайди презентації можна побачити безпосередньо на доповіді)
В обговоренні приймали участь Петро Іванишин, голова Асоціації роботодавців і підприємців м. Трускавця, Ростислав Кретчак (санаторій "Женева", Трускавець), Орест Матківський (директор ПП "Олвер-999"), представники інших курортних міст нашого регіону, зокрема Івано-Франківщини, Закарпаття, Стрия, Моршина, представники "Фронту змін" з Львова, Івано-Франківщини, Закарпаття, Стрия,Трускавця, Моршина та інших міст.
Круглий стіл підняв на поверхню задавнені і сьогочасні проблеми галузі, які влада усіх рівнів акумулює, не розв'язуючи упродовж багатьох років. І ці проблеми можливо розв'язати тільки побудувавши ефективну комунікацію і партнерство: влада-бізнес-громадськість. Ця співпраця важлива як для розробки стратегій міст так і ефективної промоції на зовнішніх ринках.
Трускавець – всесвітньо відомий бальнеологічний курорт, розташований у мальовничій долині передгір'я Cхідних Карпат на висоті 350 м над рівнем моря на віддалі 105 км від Львова. Львівський аеропорт і залізниця сполучають його з найбільшими містами України та країнами Європи. Населення Трускавця – приблизно 26 тис. чоловік. Датою створення оздоровниці вважають 1827 рік. Курорт є одним із найдавніших в Європі.
Трускавець відомий 14-ю лікувальними джерелами: "Нафтуся", "Юзя", "Марія", "Софія", "Броніслава" та інші; покладами "гірського воску" – озокериту, єдине родовище у світі знаходиться на відділі чотирьох кілометрів від курорту у місті Бориславі; до конкурентів знаменитої Карло-Варської солі належить трускавецька сіль "Барбара", яку добувають з високомінералізованої рапи.
Цілюща, з унікальними лікувальними властивостями, мінеральна вода "Нафтуся" принесла місту популярність.
Нині 19 санаторіїв і 20 пансіонатів можуть одночасно оздоровлювати до 15 тисяч осіб. Фахівці стверджують,цемісто-курорт розраховано на 340 тисяч осіб щорічно. Для прикладу: в 1990-1995 роках у Трускавці відпочивало 412-414 тисяч осіб. Нині ж ця цифра зменшилася до 165-180 тисяч. Вартість путівок у санаторії Трускавця різноманітна; скажімо, ціна найдешевшої сягає 800 гривень, а от найдорожча обійдеться в 4 тисячі гривень.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.