4 листопада 2011, 19:39

Промо України в Європі та наш імідж в світових медіа

Кампанії Bohush Communications (Україна) та Achelis & Partner Public Relations (Німеччіна) зробили моніторинг міжнародних ЗМІ (перелік нижче) публікацій про Україну за термін: січень 2011 – вересень 2011.





Повна версія презентації подивитись тут

Кому ще цікаво:

4 листопада відбулася прес-конференція на тему: "Промо-кампанії в медіа Європи"

Компанія Bohush Communications (Україна) разом з Achelis& Partner Public

Relations (Німеччина) представляють проект "Український Міжнародний прес-клуб" (Ukrainian International Press Club, Brussels (UIPC)



УМПК (UIPC) є платформою, створення якої ініціювали Bohush Communications (Київ, Україна), Silver Lining Management Communications & EU Affairs (Брюссель), Achelis&Partner Public Relations (Мюнхен, Бухарест, Брюссель) і Міжнародний інститут якості PR (IQPR, Брюссель). Партнери мають багаторічний досвід у всіх видах діяльності зі зв'язків із громадськістю, включаючи відносини зі ЗМІ, громадські справи та всі види практичних комунікацій.

Проект полягає в наданні комунікаційних можливостей вітчизняним компаніям, організаціям для проведення різних подій (прес-конференцій, круглих столів) у Брюсселі із запрошенням журналістів провідних медіа Європи.

Також проект передбачає супровід медіа активності події різними європейськими мовами і для можливих цільових аудиторій.

тези (переклад)

Томас Айхелис, Achelis & Partner Public Relations (Германия):

"Имидж украинских компаний и организаций неразрывно связан с имиджем Украины и ее руководителей. Поэтому промо украинских кампаний в Европе и на международной арене – это системный вопрос. Для успешной реализации подобных проектов необходимы усилия и активности нескольких коммуникационных компаний. Соответственно Bohush Communications, SilverLining Management Communications & EU Affairs, Achelis & Partner Public Relations и IQPR вместе эффективно реализовывают коммуникационные проекты на международном уровне.

Мы сотрудничаем с ведущими европейскими и мировыми медиа: BBC, CNN, The Financial Times, Die Welt, Frankfurter Allgemeine Zeitung, The NewsMarket, The Economist, Deutsche Welle, Deutsche Allgemeine Zeitung, Guardian, Le Monde, Le Figaro, La Repubblica, Rzeczpospolita и многими другими.

"В реальности в Европе мы не видим абсолютно позитивных статей или сообщений из Украины. Мы ожидали увидеть много позитивной информации в контексте предстоящего в следующем году чемпионата Евро-2012. Украина полностью упускает возможность извлечь выгоду от предстоящего события. И если сравнивать с другими странами, которые в разное время принимали у себя подобные спортивные события, то они сумели извлечь выгоду для своей страны. Я сейчас говорю даже не о вопросе по делу Юлии Тимошенко, который поддали резкой критике. Также я не понимаю, почему Украина теряет такие возможности для продвижения страны, как "игры" с известными именами. Братья Кличко, например. У них всегда был позитивный имидж в Европе. Кстати, 9 сентября поляки провели Чемпионат по боксу, в котором участвовал и Кличко. Чемпионат проходил на новой футбольной арене. Даже поляки используют известные украинские имена для продвижения своей страны как бренда

Руководство любой страны должно предпринимать определенные действия для грамотного позиционирования страны и улучшения имиджа. Пока мы видим, что этого не происходит. Поэтому украинские компании должны сами создавать некие медиа-активности для того, чтоб повысить уровень доверия к своим фирмам и продуктам, а также для выхода на европейский и мировой рынки. Сейчас же ситуация такова, что негативный имидж страны влияет на то, как воспринимают украинские корпорации, а также их товары и услуги вне Украины".

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Українські війська на території Росії – що це означає?

6 серпня 2024 року українські регулярні війська ввійшли у Курську область російської федерації. Ця подія кардинально змінила сприйняття російсько-української війни, яка почалась у 2014 році і в 2022 році продовжилась з широкомасштабним вторгненням в Україну...

П'ять безпекових сценаріїв російської війни в Україні на 2024-2025 роки: наслідки та політичні рекомендації західним партнерам (GLOBSEC)

Вийшло важливе дослідження майбутніх сценаріїв цієї війни у #globsec Приймав участь в цьому дослідженні. Це дослідження організувала Юлія Осмоловська з командою GLOBSEС https://www...

VICTORY MATRIX OF UKRAINE 2023

Denys Bohush and the "8 owls" analytical group Ukraine, Kyiv, March 2023 Forecasting is still possible Looking into the future and predicting events and scenarios in our time is a very thankless business...

МАТРИЦЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ 2023

Денис Богуш та аналітична група "8 сов" Україна, Київ, березень 2023 Прогнозування можливе Заглянути у майбутнє та прогнозувати події і сценарії в наш час, дуже невдячна справа...

Розмінування української території (слухання у Конгресі США)

130 000 кв. км української території на сьогодні забруднено вибуховими пристроями та заміновано. За даними Гельсінської комісії Конгресу США та українців, щоб її очистити, знадобиться понад 20+ років і понад 73 мільярди доларів...

ЩЕ РАЗ ПРО 9 КІЛЕЦЬ І ГАРЕМ ПУТІНА

Те, що росіян на цій війні називають орками, а росію – мордором, команда путіна вирішила зробити собі на користь. Так як у творі "Властелин колец" є єпізод, що утворилося Братство з дев'яти персонажів для боротьби зі злом, то вони вирішили це використати...