16 грудня 2015, 16:36

Національна поліція розшукує...

... документи, що регулюють її власну діяльність.

Давним-давно (у 2009) я публікував у цьому блозі історії з картинками про міліціонерів і чудовий прилад фотовідеофіксації "Візир".

Суть, якщо коротко, полягала в тому, що відповідно до закоону міліція мала використовувати не будь-які технічні засоби, а передбачені нормативно-правовими актами.

Мііціонери повним ходом тим "Візиром" користувалися, а пояснити, яким нормативним актом астосування згаданого засобу фото- і відеоспостереження було передбачено ніяк не могли.

Бо не було такого нормативно-правового акту. Його затвердили більш ніж через рік.

До речі, міністром на той час був пан Луценко, що вже тоді хотів перейменувати своїх підлеглих на поліцейських.

Так я саме про поліцейських.

Вони в нас тепер модні, мають гарні строї на яких модерні девайси звуковідеофіксуючі закріплені.

Відео з тих пристроїв і на телебаченні можна побачити, і на Youtube.

Ідея чудова, рішення сучасне і дуже корисне. І законом передбачено.

Відповідно до ст. 40 Закону України "Про Національну поліцію" поліція для забезпечення публічної безпеки і порядку може закріплювати на форменому одязі, службових транспортних засобах, монтувати/розміщувати по зовнішньому периметру доріг і будівель автоматичну фото- і відеотехніку.

Але не зайвим було дещо уточнити, тому ми і попросили у відповідності до ст. 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" надати наступну інформацію:

1. Інформацію про порядок розміщення, закріплення, використання автоматичної фото- і відеотехніки на форменому одязі працівника поліції.

Реквізити (назва, орган затвердження, номер, дата) нормативно-правових актів (акту), якими регулюється порядок розміщення, закріплення, використання автоматичної фото- і відеотехніки на форменому одязі працівника поліції.

2. Інформацію про передачу, накопичення та строки зберігання мультимедійної інформації (фото, відео-, звукозапис), отриманої шляхом використання автоматичної фото- і відеотехніки, розміщеної на форменому одязі працівника поліції.

Реквізити (назва, орган затвердження, номер, дата) нормативно-правових актів (акту), якими регулюється порядок передачі, накопичення та строків зберігання мультимедійної інформації (фото, відео-, звукозапис), отриманої шляхом використання автоматичної фото- і відеотехніки, розміщеної на форменому одязі працівника поліції.

3. Інформацію про перелік та характеристики автоматичної фото- і відеотехніки, призначеної для використання працівниками поліції для закріплення на форменому одязі для здійснення функції фото- і кінозйомки, відеозапису.

Реквізити (назва, орган затвердження, номер, дата) нормативно-правових актів (акту), якими регулюється перелік та характеристики автоматичної фото- і відеотехніки, призначеної для використання працівниками поліції для закріплення на форменому одязі для здійснення функції фото- і кінозйомки, відеозапису.

4. Інформацію про вартість фото- і відеотехнічних пристроїв, закуплених Міністерством внутрішніх України справ з метою розміщення їх на форменому одязі працівників поліції для здійснення функції фото- і кінозйомки, відеозапису.

Далі за хронологією:

09.11.2015 р. до МВС України було направлено інформаційний запит.

16.11.2015 р. МВС України переслало запит до Національної поліції України.

19.11.2015 р. Національна поліція України переслала запит до Патрульної поліції.

26.11.2015 р. Патрульна поліція подовжила строк розгляду запиту (у зв'язку з тим, що запит, на їх думку, стосувався великої кількості інформації) до 20 робочих днів.

Як бачимо, хоч і маємо тепер поліцію, з нормативно-правовими актами все поки що так, як було у міліції.

Але ми продовжуємо сподіватися і чекати.

Як отримаємо відповідь, опублікую.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Верховний Суд блискавично рятує уряд

Маємо повний текст Постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 03 листопада 2025р. у справі N320/20473/24. Прем'єр-міністерка Юлія Свириденко за звичкою сказала неправду, мовляв, не може офіційно реагувати без повного тексту...

Кабмін метушиться

Під Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду про визнання протиправним і нечинним пункту 2-14 Правил перетинання державного кордону громадянами України ще не висохли підписи суддів, ще не оприлюднено повний текст тієї Постанови та окрема думка одного з суддів, а Кабінет Міністрів України вже подав касаційну скаргу...

Урядове беззаконня – перешкода на шляху до Європейського Союзу

Вчора оприлюднено комунікаційний документ від Європейської Комісії до Європейського Парламенту, Європейської Ради та профільних комітетів з питань політики розширення Європейського Союзу за 2025 рік...

ДБР і катування

Керівництво ДБР чомусь вирішило ще раз нагадати суспільству, що чиновники цього відомства у своїй діяльності законами не керуються і керуватися не збираються...

Проникнення або перлина в купі лайна

Одразу скажу, що купа лайна – це Закон від 22 липня 2025 року N4555-IX. Той, що як законопроєкт 12414 був поспішно проголосований парламентом і підписаний Президентом Зеленським...

Президент Зеленський і будь-яке втручання

Президент України Зеленський вчора, 21 липня 2025р. о 20:32, побажавши нам здоров'я, серед іншого, повідомив: "Запроваджуємо мораторій – заборону – на перевірки бізнесів і взагалі будь-яке втручання правоохоронних органів, контролюючих, різних державних структур у діяльність бізнесу...