Іноді краще співати, ніж говорити
Я цілком готовий сприймати критику уряду від економістів. Іде дискусія, хай жорстка, але принаймні фахова. Однак з уст п. Білозір це виглядає, м'яко кажучи, дивно, тим більше, що серед її пріоритетів, як вона сама зазначає, економічна політика не фігурує. Очевидно, в ЄЦ немає більш фахових економістів. Щось зовсім скрутно у них.
Я, до речі, на відміну від деяких моїх колег по політологічному цеху, не наважуюся коментувати суперечливі економічні процеси. Знову ж таки, гадаю, що для цього є фахові економісти. Але на політичних аспектах коментарів п. Білозір зупинюся.
Можна любити, або ненавидіти п. Тимошенко, але ж не може парламентар робити вигляд, що не знає про те, що уряд є коаліційним (50:50), що відповідальність за ситуацію в країні, інфляцію, соціальні обіцянки, непродумані дії навколо гривні несе і президентська сторона, що коаліція свідомо розвалювалася, і в цьому брала участь і сама п. Білозір, яка обиралася по списках НУНС, а потім раптом опинилася в ЄЦ. Чи все це сприяє нашій "європейській інтеграції", яку п. Білозір зазначає серед своїх пріоритетів? Гадаю, питання риторичне.
Тому її риторика є просто цинічною, що й недивно, враховуючи, що в даному випадку вона виступає лише рупором п. Балоги.
До речі, гадаю, що Руслана і Вакарчук вчинили чесно, залишивши парламентські стіни (і спокуси) і не захотівши грати в чужу гру.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.
@Я исхожу из того, что главой государства является президент и его указы, равно как решения СНБО являются обязательными для исполнения. @
5 коп. Глава государства – это название должности. По Конституции его полномочия никакого отношения к экономике не имеют, вот пусть в своих пределах и издает указы.
Обязанность КМ выполнять решения СНБО – неконституционная норма, которую ему подарили. И всё равно, они должны быть в рамках полномочий СНБО.
Вывод: активных полномочий в экономике гарант не имеет, но может заблокировать любое решение КМ через КС. Что и делает успешно, принося-отзывая-принося свои подання на одно и тоже. В рамках своей основной работы по наездам на ЮВТ.
Так что Ваш вывод про ЮВТ "над законом" весьма спорный.
Например, законом не определено, что может позволить себе президент как гарант нацбезопасности. Например, если промышленность упала ниже того, что он бы хотел – можно ли "брать власть"?