25 лютого 2012, 15:20

Міністру інфраструктури Колеснікову: як доїхати до Борисполя автобусом? До Європи – потягом?

Насправді, до Борисполя доїхати дуже просто – цілодобово і за розкладом (ура!) іде автобус від залізничного вокзалу, робить проміжну зупинку на м. Харківська. Зручно, дешево, по-європейски – і вже кілька років як запроваджено.

Але тепер виявляється проблеми будуть не тільки у тих, хто буде їхати на таксі з Борисполя. Проблема у тих, хто захоче доїхати автобусом від м. Харківська. Бо табличка... зникла. Для тих, хто не знає, знайти місце посадки неможливо! Ну і розкладу, звичайно, немає. Самі водії "Польоту" кажуть, що у них тепер проблема з міліцією: бо місце зупинки не позначено. Пропонували, говорили (і я те саме робив), але уже близько трьох місяців (!) проблема відновити табличку лишається.

А тепер – про залізницю. Якось мені треба було у вихідний день доїхати до Козятина. Це можна зробити: 1) електричкою; 2) електричкою "підвищеного комфорту"; 3) звичайним поїздом. Щоб дізнатися, чи є квитки (вірніше, що їх немає), треба було бігати перед відправленням поїзду до всіх трьох кас, розташованих у різних частинах вокзалу (бо централізованої інформації у касах немає).

А от, наприклад, Ви хочете поїздом доїхати до Вроцлава (іде поїзд з Києва), а звідти до Дрездена. Не тільки купити квиток до Дрездена неможливо (через наші каси), неможливо навіть дізнатися розклад поїздів із Вроцлава (добре, що в Києві є представництво "Дойчебан" або можна дізнатися/купити онлайн). Все це – елементарні речі для вокзалу європейської столиці.

І після цього ми говоримо про "ворота краЇни", про "європейськість". А питання ж просте – для цього непотрібно інвестиційних форумів проводити.

Хтось скаже – дрібниця. Але для європейської столиці – нонсенс. Так само як нонсенсом є куріння в переходах, розпивання пива на вулицях і всі інші "дрібниці", з яких складається перше враження, а згодом імідж країни.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Врятувати рядового... Зеленського?

"Рядовий" – бо громадянин. А насправді він отримує шанс і як Президент. Перший крок зробили НАБУ і САП. Другий крок – за Президентом. Третій – за опонентами...

Як одіозний Арестович виїхав закордон – версія

Спочатку випустили із "пляшки", а тепер заштовхують назад Оригінал на ФБ, НВ Я чітко бачив "мутність" особи на прізвище Арестович ще 2015 р...

Комуністи докерувалися на батьківщині Будди

Молодь Непалу – проти корумпованих еліт Оригінал на ФБ та NV Сповнений парадоксів Непал. Віддалена, бідна країна, але ніколи не колонізована, хоча і була буферною країною між Британською Індією та Китаєм...

УПЦ має бодай викинути посилання на грамоту Московського патріарха

УПЦ юридично таки керується Москвою Оригінал на ФБ та НВ Згідно з релігієзнавчою експертизою, здійсненою ДЕСС (Державна служба із етнополітики та свободи совісті), УПЦ (МП) так і не розірвала стосунки з Московським патріархатом...

Хто про війну за незалежність, а хто – про вибори

Хто про перемогу у війні за незалежність, а хто – про вибори. На жаль... І от вже пішли заголовки "Українці готові проголосувати за президента Зеленського і партію Залужного – опитування"...

Пам'ятаймо Євромайдан: Небезпеки ''драконівського закону''

Оригінал на ФБ 1. Хоча публічні акції за воєнного стану можуть обмежуватися/вимагати дозволів, влада сама спровокувала вчорашній вечірній протест в Києві та інших містах продавлюванням нинішнього законопроєкту, що позбавляє незалежності САП та НАБУ...