25 лютого 2012, 15:20

Міністру інфраструктури Колеснікову: як доїхати до Борисполя автобусом? До Європи – потягом?

Насправді, до Борисполя доїхати дуже просто – цілодобово і за розкладом (ура!) іде автобус від залізничного вокзалу, робить проміжну зупинку на м. Харківська. Зручно, дешево, по-європейски – і вже кілька років як запроваджено.

Але тепер виявляється проблеми будуть не тільки у тих, хто буде їхати на таксі з Борисполя. Проблема у тих, хто захоче доїхати автобусом від м. Харківська. Бо табличка... зникла. Для тих, хто не знає, знайти місце посадки неможливо! Ну і розкладу, звичайно, немає. Самі водії "Польоту" кажуть, що у них тепер проблема з міліцією: бо місце зупинки не позначено. Пропонували, говорили (і я те саме робив), але уже близько трьох місяців (!) проблема відновити табличку лишається.

А тепер – про залізницю. Якось мені треба було у вихідний день доїхати до Козятина. Це можна зробити: 1) електричкою; 2) електричкою "підвищеного комфорту"; 3) звичайним поїздом. Щоб дізнатися, чи є квитки (вірніше, що їх немає), треба було бігати перед відправленням поїзду до всіх трьох кас, розташованих у різних частинах вокзалу (бо централізованої інформації у касах немає).

А от, наприклад, Ви хочете поїздом доїхати до Вроцлава (іде поїзд з Києва), а звідти до Дрездена. Не тільки купити квиток до Дрездена неможливо (через наші каси), неможливо навіть дізнатися розклад поїздів із Вроцлава (добре, що в Києві є представництво "Дойчебан" або можна дізнатися/купити онлайн). Все це – елементарні речі для вокзалу європейської столиці.

І після цього ми говоримо про "ворота краЇни", про "європейськість". А питання ж просте – для цього непотрібно інвестиційних форумів проводити.

Хтось скаже – дрібниця. Але для європейської столиці – нонсенс. Так само як нонсенсом є куріння в переходах, розпивання пива на вулицях і всі інші "дрібниці", з яких складається перше враження, а згодом імідж країни.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Пам'ятаймо Євромайдан: Небезпеки ''драконівського закону''

Оригінал на ФБ 1. Хоча публічні акції за воєнного стану можуть обмежуватися/вимагати дозволів, влада сама спровокувала вчорашній вечірній протест в Києві та інших містах продавлюванням нинішнього законопроєкту, що позбавляє незалежності САП та НАБУ...

Хто бачив висунення прем'єра, як того вимагає Конституція?

Для чого порушувати формальний момент, коли більшість голосів все одно є? Оригінал, також на НВ Де ви бачили пропозицію Президенту від фракції "Слуга народу" про кандидатуру на посаду прем'єра, як має бути за ст...

''Стамбул'' ще не вплинув на внутрішню політику. Але небезпеки є

Наразі це не вплине на політичний клімат в Україні. Якби українська влада пішла на невиправдані поступки, це мало б вплив. Але нині Зеленський виглядає як лідер, який опирається не тільки Росії, а навіть Трампу...

Парад: Що відчуватиме Сі поруч із сепаратистами з Абхазії та Південної Осетії?

З коментарів УКРІНФОРМу про те, хто їде на парад у Москві: ГОСТІ ПАРАДУ: У КОЖНОГО СВОЇ МОТИВИ "На перший погляд, росіяни отримають необхідну їм картинку міжнародної уваги...

''Скасування'' віз чи ратифікація із застереженнями?

Отже, президент Зеленський на закритій зустрічі із журналістами наче заявив: 1) якщо хтось з парламентарів буде голосувати проти "угоди про надра", "США треба просто скасувати їм візи"; 2) "Результат буде на табло: хто проголосував, а хто – ні...

Чорнобиль, 1 травня Щербицького і правда поета-комуніста в московській "ЛГ"

Із мемуарів "Від Брежнєва до Зеленського: дилеми українського політолога" (с.56-59): Подією, що спричинила тектонічний зсув в свідомості українців, стала Чорнобильська трагедія 26 квітня 1986 р...