Передвиборча програма кандидата на посаду Київського міського голови 2
Освітня політика та розвиток культури
Києву – славу міжнародної студентської столиці
Відповідальність за систему освіти у місті має бути розподілена між Міністерством освіти та науки та органами місцевого самоврядування. Ми виступаємо за широку автономію та самоврядування середньо освітніх та вищих учбових закладів. Київ має всі можливості для суттєвого покращення якості навчання у середніх та вищих закладах.
Ми повернемо Києву славу міжнародної студентської столиці. У столиці не буде місце проявам расизму та ксенофобії.
Першим кроком міської влади стане заборона комерційного будівництва на територіях навчальних закладів. Там будуватимуться виключно приміщення для навчальних потреб та відпочинку студентів та викладачів.
Ключові пріоритети у освітній політиці:
· Удосконалення системи підтримки талановитої молоді;
· Запровадження дистанційних програм навчання для людей з обмеженими можливостями й зайнятих на виробництві;
· Активне залучення студентів з інших країн, що зміцнить матеріальну базу вузів та покращить якість навчання;
· Будівництво нових дитячих виховних закладів та відновлення діяльності незаконно перепрофільованих;
· Підтримка діючих та створення нових бібліотек, книжкових магазинів, музеїв, театрів;
· Забезпечення доступу до швидкісного Інтернету усім середнім та вищим навчальним закладам, бібліотекам, музеям Києва;
· Збереження унікальної атмосфери художніх галерей, виставок під відкритим небом, театрів та музеїв на Андріївському узвозі;
· Заохочення педагогічних працівників для роботи в школах, дошкільних та інших дитячих закладах міста (у тому числі за рахунок надання їм ваучерів для медичного страхування, що оплачуватиметься міським бюджетом);
· Резервування територій для будівництва університетських комплексів з житлом для студентів, аспірантів і викладачів.
Політика охорони здоров'я та забезпечення здорового образу життя
Профілактика хвороб замість виснажливого лікування
Наше головне завдання – забезпечити усіх киян доступною та якісною медичною допомогою та сприяти їхньому здоровому образу життя.
Ключові пріоритети політики охорони здоров'я та забезпечення здорового образу життя:
· Підпорядкування медичних установ Києва, окрім загальнонаціональних науково-медичних центрів та обласної лікарні та поліклініки, органам місцевої влади;
· Створення другої міської лікарні швидкої допомоги на базі однієї з київських лікарень, розташованій в правобережній частині Києва;
· Розвиток страхової та сімейної медицини;
· Підвищення ефективності амбулаторного лікування;
· Оснащення медичних установ Києва сучасним медичним обладнанням;
· Сприяння створенню нових приватних медичних установ з метою підвищення конкуренції між ними та сприяння покращенню якості і здешевленню їх послуг;
· Організація навчання професійних менеджерів у галузі охорони здоров'я. Лікарі не повинні виконувати невластиві їм функції: вони мають лікувати, а менеджери керувати;
· Сприяння будівництву нових та реконструкція існуючих спортивних та водноспортивних комплексів, розрахованих на користування ними всіма жителями міста, особливо дітьми;
· Обмеження зон тютюнопаління та вживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв; збільшення не менше ніж до п'ятдесяти відсотків площ в кав'ярнях, барах та ресторанах для тих, хто не палить;
· Жорстка протидія поширенню наркоманії та токсикоманії.
· Реалізація програми спрямована на поширення здорового способу життя та залучення киян до масової фізичної культури. Кожне подвір'я має бути обладнане спортивним майданчиком.
Містобудівна політика
Громадський контроль замість будівельної сваволі
В першу чергу необхідно прийняти новий Генеральний план міста, де буде закріплено межі всіх територій та визначено їх статус. Це дозволить контролювати щільність забудови, зберегти зелені зони, забезпечить резервування територій для будівництва мережі готелів різного класу, закладів культури та спорту, упорядкувати недоглянуті території.
Необхідно кардинально обмежити будівництво в історичному центрі та розширити його можливості для туризму й відпочинку. Всі будівництва мають розпочинатися тільки після ретельної громадської експертизи.
Ключові пріоритети містобудівної політики:
· Обмеження кордонів Києва і разом з органами влади київської області сприяння розвитку існуючих та створенню нових поселень навколо міста, розвиток сучасного транспортного сполучення між ними та Києвом;
· Відведення земельних ділянок та реалізація важливих проектів виключно на конкурсних засадах; пріоритетний продаж земельних ділянок з відповідно оформленою проектно-будівельною документацією для реалізації конкретних інвестиційних проектів;
· Зміна правил та умов забудови лише на основі колегіально прийнятих рішень;
· Адаптація Генерального плану до сформованої структури міста з визначенням зон обмежень, що враховують історико-культурне середовище, роль центру, історичний силует міста, формування набережних і паркових зон уздовж Дніпра, недопущення знищення київських бульварів;
· Створення будівельної інспекції, яка буде здійснювати нагляд за якістю будівництва та недопущенням шахрайства у сфері житлового будівництва;
· Припинення практики ущільнення територій масової житлової забудови;
· Сприяння цілісної реконструкції мікрорайонів із застарілим житловим фондом з наданням його мешканцям нових квартир у цих мікрорайонах.
Транспортна політика
Нові мости та транспортні розв'язки замість заторів
Ми вирішимо транспортні проблеми Києва. Паркування на газонах, затори, розбиті дороги, хаотичні стоянки – це наслідок неефективної політики. Ми ліквідуємо причини цих негараздів.
Ключові пріоритети транспортної політики:
· Суттєве збільшення бюджетного та залучення приватного капіталу у фінансування транспортної галузі міста;
· Завершення будівництва двох мостів, прискорення будівництва великих і малої окружних доріг з двома новими мостами, багаторівневих розв'язок, тунелів;
· Запровадження практики здійснення вантажних перевезень лише у нічний час та сприяння створенню логістичних центрів на околицях та за межами Києва;
· Сприяння прискоренню будівництва на околицях міста зон відстою важковантажних транспортних засобів та відпочинку водіїв;
· Прискорення проектно-будівельних робіт щодо зведення у місті мережі муніципальних паркингів. Доступні ціни за їх послуги будуть заохочувати водіїв користуватися ними;
· Виділення окремих смуг для громадського транспорту на основних магістралях міста;
· Прибирання та здійснення ремонтних робіт на транспортних магістралях міста лише у нічний час;
· Обмеження та суворий контроль за дотриманням швидкості руху транспорту в межах Києва;
· Встановлення "сплячих поліцейських" біля наземних пішохідних переходах та на усіх перехрестях міста.
Екологічна політика
Києву свіже повітря та чисте навколишнє середовище
Ми кардинально змінимо принципи забезпечення чистого навколишнього середовища в місті Києві.
Ключові пріоритети екологічної політики:
· Забезпечення екологічного контролю та жорстке обмеження шкідливих викидів підприємствами Києва та транспортними засобами, примусове виведення найбільш шкідливих виробництв за межі Києва;
· Розширення зон використання електротранспорту та перехід громадського транспорту міста на користування газом, біодизелем та біоетанолом;
· Керування відходами (організація на території міста збирання вторинної сировини, придатної для використання, та знешкодження непридатного для використання сміття);
· Закриття заводу по спаленню сміття та недопущення будівництва нових в межах Києва;
· Сприяння та стимулювання окремого збирання різних видів (скла, харчових та нехарчових) відходів мешканцями будинків;
· Розширення зон зелених насаджень та організованих зон відпочинку, забезпечення постійного їх прибирання та підтримання у належному стані);
· Встановлення жорсткого контролю за недопущенням викидання сміття у невстановлених місцях з боку організацій та окремих фізичних осіб, забезпечення постійного прибирання вулиць по всій території міста, а не тільки в центрі.
Житлово-комунальна політика та політика тепло, енергозбереження
Формування сучасної системи діяльності комунального господарства, як основи забезпечення гідних умов життя мешканців міста
В умовах постійно зростаючих цін на енергоносії та старіючої комунальної інфраструктури необхідна кардинальна зміна умов функціонування комунального господарства міста та суворого заощадження тепло, водних та енергоресурсів. Потрібно сформувати новий тип стосунків між замовниками та виконавцями комунальних послуг, забезпечити їх конкурентний характер.
Ключові пріоритети житлово-комунальної політики та політика тепло, енергозбереження:
· Сприяння створенню кондомініумів в усіх житлових будинках з передачею на їх баланс усього будинкового господарства та надання їм безумовного права на отримання у постійне землекористування територій навколо їх будинків;
· Зрівнювання в правах мешканців, що проживають у кондомініумах та кооперативних будинках, в питаннях фінансової підтримки з боку органів місцевої влади;
· Сприяння створенню приватних компаній, що на конкурентних засадах надають житловим будинкам комунальні послуги, та забезпечення жорсткого контролю за їх діяльністю;
· Сприяння прискоренню реалізації заходів по реконструкції системи тепло, водопостачання міста та на залучення на ці цілі коштів комерційних банків, приватних структур, кредитів та грантів міжнародних фінансових установ;
· Забезпечення встановлення будинкових лічильників холодної і гарячої води та тепла, що подаються у житлові будинки;
· Впровадження програми датування заходів кондомініумів та кооперативних будинків по тепло і енергозбереженню житлових будинків за рахунок коштів міського бюджету та залучення до реалізації цієї програми коштів комерційних банків приватних структур, кредитів та грантів міжнародних фінансових установ;
· Прискорення реалізації заходів по освітленню міста за допомогою енергозберігаючих освітлювальних приладів.
Підтримка малого та середнього бізнесу
Підтримка малого та середньо бізнесу замість збагачення олігархічних кланів наближених до влади
Квітучий та динамічний розвиток сучасного міста можливий лише за рахунок максимального сприяння розвитку малого та середнього бізнесу, приватної ініціативи.
Ключові пріоритети підтримки малого та середнього бізнесу:
· Забезпечення реального, а не формального, функціонування та дотримання законодавчо встановлених строків реєстрації і ліцензування суб'єктів господарювання за принципом "єдиного вікна";
· Сприяння спрощенню податкової і іншої звітності суб'єктами господарювання та безумовне забезпечення їх прав надання такої звітності за принципом "єдиного вікна" електронним чи поштовим зв'язком;
· Сприяння відкриттю та розвитку закладів громадського харчування, сфери побутових послуг тощо;
· Жорсткий нагляд за дотриманням контролюючими організаціями міста порядку та умов перевірок суб'єктів господарювання згідно діючого законодавства;
· Розширення кола постачальників товарів та послуг, що надаються місту за рахунок коштів міського бюджету, шляхом дроблення відповідних тендерних замовлень та недопущення отримання їх вузьким колом взаємопов'язаних осіб;
· Реалізація за рахунок коштів міського бюджету та грантів міжнародних фінансових установ програми гарантування повернення "малими" та "середніми" підприємствами кредитів комерційних банків та часткового компенсування витрат по банківським кредитам у разі ведення прозорої комерційної діяльності такими підприємствами та участі у реалізації значимих для міста програм.
Політика сприяння діяльності органів самоврядування районів, мікрорайонів та житлових будинків
Проведення політики прозорого управління Києвом на основі підтримки усіх киян замість його розграбування олігархічними кланами
Ефективна та чесна політика управління містом можлива лише на основі прозорого порядку прийняття рішень та на основі їх підтримки органами самоврядування районів, мікрорайонів та житлових будинків. Усім важливим рішенням виконавчих органів міста та районів має передувати широке обговорення принципових питань розвитку міста за участю органів самоврядування. Ми переконані також у необхідності зміни умов та порядку обрання депутатів міської та районних рад. Практика обрання депутатів на основі закритих партійних списків не принесла нічого окрім кланового розграбування міста абсолютно невідповідальними і непідзвітними перед киянами особами.
Ключові пріоритети політики сприяння діяльності органів самоврядування районів, мікрорайонів та житлових будинків:
· Створення умов та сприяння діяльності органів самоврядування районів, мікрорайонів та житлових будинків;
· Вчасне доведення до відома органів самоврядування проектів усіх принципових рішень, що стосуються питань розвитку відповідних територій, з метою попереднього ознайомлення та висловлення позиції громадськості щодо них;
· Проведення громадських слухань та прийняття на їх основі відповідних рішень лише на підставі документально підтверджених прав їх учасників представляти інтереси органів самоврядування відповідних будинків та мікрорайонів;
· Запровадження системи матеріального заохочення функціонування добровільних народних дружин, ветеранських та інших добровільних організацій, що співпрацюють з дітьми та юнацтвом задля їх патріотичного виховання.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.