О парковке и блокираторах
Для начала, приведу материал по поводу блокираторов на парковках с сайта Видеоньюс.ком.юа:
Группа упомянутых ранее граждан снова вышла на тропу войны с блокираторами. На этот раз жертвой блокировочного устройства стала молодая девушка на маленьком желтом автомобиле. Против задора борцов блокиратор не продержался и десяти минут, был развинчен и снят, после чего девушка смогла продолжить свой путь.
...
В ходе разбирательств оказалось, что документы, регламентирующие их деятельность, действительно исходят от КГГА, но почему-то на основании решений еще 2002 года, а тариф в 100 гривен за разблокирование колес – инициатива исключительно "Киевпарктранса", не подкрепленная никакими актами со стороны Горадминистрации.
Процесс блокирования колес, как заявил Луценко, противоречит нескольким статьям Конституции Украины и другим законодательным актам, что и было оглашено прибывшим на место правоохранителям. В ходе разбирательств с милицией доказать свою правоту блокировщики так и не смогли, потому предпочли разблокировать колеса авто и тихо удалиться.
Наверно, киевляне не раз наблюдали картину – платная парковка наполовину пуста, но вокруг нее, на проезжей части и на тротуарах, полно машин. Почему так бывает?
Не только потому, что водители жадные.
Многие из них не считают правильным платить несправедливой СИСТЕМЕ – системе, чья функция состоит лишь в выдавливании из людей денег. Проблема и в тех, кто сидит "по ту сторону закона" – т.е. тех, кто должен следить за соблюдением правопорядка.
Пример – неправомерно высокая плата за снятие блокираторов, 100 грн.
Это классическая криминальная схема, которая стимулирует парковаться ВНЕ ЗАКОННОЙ ПАРКОВКИ, вредить себе и другим.
Блокиратор НЕ применяют к нарушителям ПДД. То есть тех водителей, которые мешают пешеходам, автомобилистам, уничтожают газоны, блокиратором НЕ карают.
Его применяют к тем, кто не оплатил все время стоянки на законном месте. Ранее можно было стоять сколько влезет – платишь по приходу парковщику. Теперь тот же парковщик продает талоны наперед, а если ты просрочился – зовет блокировщиков.
Таким образом, борьба с автомобильным беспределом вырождается в вымогательство -кстати, абсолютно незаконное! – в пользу реальных хозяев "киевтранспарксервиса". Чем дискредитируется реальная борьба с пробками и нарушениями ПДД.
Более разумные решения найти не сложно. К примеру, можно (но тоже не совсем правомерно) было бы поступать так: снимать блокиратор после того, как водитель погашает задолженность за весь период стоянки.
Ниже – текст иска, для тех, кто желает отсудить свои деньги у блокираторщиков. Взято с сайта solomenka.org
Мотиви та обґрунтування позовних вимог.
Відповідно до ст. 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Згідно із ч. 1 ст. 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
Таким чином, обмежуючи мене здійсненні мого права власності на автотранспортний засіб, а саме позбавляючи мене правомочності користування, працівники КП "Київтранспарксервіс" діяли незаконно.
Окрім того, як випливає із змісту ч. 7 ст. 319 Цивільного кодексу України, обмеження щодо здіснення права власності можуть бути встановлені лише законом, а не рішенням органу місцевого самоврядування.
Слід також зазначити, що як випливає із змісту п. 1 додатку N5 "Концепція вдосконалення системи платного паркування транспортних засобів на території міста Києва шляхом її автоматизації" до рішення Київської міської ради N47/207 від 26.09.2002 блокування коліс автотранспортного засобу є санкцію за порушення умов паркування.
Проте, єдиним актом законодавства, що встановлює відповідальність за порушення правил дорожнього руху, зокрема і порядку зупинки і стоянки транспортних засобів, є Кодекс про адміністративні правопорушення України.
Відповідно до ч. 2 ст. 122 КУпАП порушення правил зупинки і стоянки тягнуть за собою попередження або штраф.
Жодним актом законодавства прав органів місцевого самоврядування щодо встановлення додаткової адміністративної відповідальності за порушення правил зупинки та стоянки не передбачено.
Окрім того, жодним актом законодавства не передбачена можливість самовільного прийняття рішення про обмеження права власності з метою отримання коштів.
З викладеного вище вбачається, що заблокування коліс мого автомобілю працівникам КП "Київтранспарксервіс" було проведено незаконно, що призвело до порушення моїх конституційних прав та причинило мені матеріальні збитки на суму:_________
Отже, враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 41, 61, Конституції України, ст.ст. 16, 316, 319 Цивільного кодексу України, ст.ст. 3, 109, 118, 119, 120, Цивільного процесуального кодексу України,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану позовну заяву до розгляду;
2. Стягнути із КП "Київтранспарксервіс" на користь Іванова І.І. _______________грн. в якості відшкодування матеріальної шкоди завданої незаконними діями щодо заблокування коліс автотранспортного засобу та надання послуг щодо їх розблокування.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.