21 березня 2019, 11:48
Каштани МУСЯТЬ жити на Хрещатику!
Київ офіційно відмовився від каштанів на Хрещатику. Чиновники заявили, що каштани не можуть там вижити.
Вдумайтеся, яка катастрофа! Київ довели до того, що при всіх грошах у бюджеті навіть на центральній, фасадній вулиці, де працює мер і міськрада, не можна забезпечити умови, щоб символ і окраса Києва – каштани – вижили.
Я все ж думаю, що повернути каштани на Хрещатик можна і треба. Але для цього потрібна політична сміливість.
1. Я б взяв на себе відповідальність і перетворив центральну вулицю міста з жахливої шестирядної автостради на дорогу, де активно ходив би тролейбус чи електроавтобус, і були дві полоси для проїзду спеціалізованого транспорту і приватних електрокарів. Фактор, котрий вбиває каштани – це викиди в атмосферу від автотранспорту.
Отож, автівки з двигунами внутрішнього згоряння на Хрещатику ми мусимо бачити як виняток. Натомість там мусить бути максимальна пішохідна та велосипедна зона, як це прийнято у всіх, ВСІХ європейських містах.
Кажете, місто має розвиватися? Так, але точно не міняючи на центральній вулиці каштани на шестриядку.
Хай автомобілісти вибачають – пріоритет громадському транспорту і пішоходам. Хай автомобілісти вибачають, а каштани – живуть.
2. Перехід з солі на нешкідливі для дерев реагенти для танення снігу. Київ не може дозволити замінити сіль, як це давно роблять ВСЮДИ в Європі, плекаючи зелень в центрі міста?! Ви, як кажуть сучасні хіпстери, серйозно? Це якась диверсія, що більш ніж 50-мільярдний бюджет міста йде на зразково-показові пішохідні мости, натомість порятувати дерева, окрасу столиці і його легені, ми не маємо фінансових сил!
Не вірю. Нехай коштує дорожче, але я готовий відповідати за те, що воно того варте. На екологічно нешкідливі реагенти для Хрешатика у нас гроші точно є.
3. Та й взагалі, я б запровадив муніципальну систему контролю якості пального на заправках у Києві. Підписав би угоду з областю, щоб вона працювала і по прилеглим до столиці районам. Це – профілактика онкології та інших жахливих хвороб, котрі виникають внаслідок невідповідності автомобільного палива стандартам. Бог з тими каштанами, треба рятувати людей – я взагалі не розумію, як можна вижити в районі, скажімо, Бесарабки удень.
4. Існують стійкі до шкідників та факторів забруднення породи каштанів. Просто не треба, за зразком адміністрації Попова 2013 року, красти на закупівлях таких дерев. А щодо платанів – я дуже люблю платани, але дерево нашого міста – це каштани, і ніщо не зрівняється з їх красою у травні в період цвітіння. Ну треба ж любити місто, в кінці-кінців.
Звернувся до чинного мера з депутатським запитом, щоб знайшов сили захистити каштани.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.