13 березня 2012, 16:01

Те, що добре для громади, то є кепсько для влади

Був я сьогодні на громадських слуханнях присвячених планам міської адміністрації Києва ощасливити киян новим прожектом Генерального плану розвитку міста. Чому прожектом? – бо у столиці є цілком живий і теплий – себто юридично чинний Генплан. Ніхто з ініціаторів розробки нового не здійснив аналізу виконання наявного, не пояснив навіщо потрібно розробляти новий, викидаючи на це чималі бюджетні гроші.

Можна б було б не перейматися маніловщиною від адміністрації, бо усе одно, а ні інтелектуальних, ні організаційних можливостей для реалізації планованих задумів у неї немає. Ландшафтно-архітектурне обличчя Києва спотворювалося і спотворюється незалежно від Генпланів. Балачки навколо Генплану потрібні як примітивна політтехнологія влади аби продемонструвати бодай якусь змістовність напередодні муніципальних виборів.

Зрозуміло, що ініціатори та розробники нового Генплану не прийшли неслуханнях, хоча ще напередодні самі ініціювали свою участь у них. Як зауважила, у своєму виступі на слуханнях голова Всеукраїнської екологічної ліги Тетяна Тимочко: добре, що не прийшли бо лише б час своєю балаканиною згаяли, а до позиції громадськості не дослухалися.

Вразила масовість заходу – Синя зала Будинку кіно виявилася переповненою. Прийшли компетентні та небайдужі кияни, яким справді було що сказати і які були спроможні слухати. Трапився лише один галасливий деструктор, реакція на поведінку якого лише підкреслила інтелігентність усіх інших учасників.

Цей захід, принаймні за моїми спостереженнями, відзначився найбільшою концентрацією колег-блогерів на УП. Я зустрів там: Віталія Кличка, Бориса Кушнірука, Ігоря Луценка та ін. Ймовірно вони поділяться своїми враженнями від нього. Мені дивно, але у Києві ще лишилася компетентна та небайдужа громадськість. І це погана новина для влади, але добра для громади.

Системна політична криза розгортається. Чи є ще вихід з неї?

Одним з наслідків часткового оприлюднення матеріалів операції "Мідас" стала очевидність розколу правоохоронної системи. Лінія розділу пролягає між "старими" традиційними правоохоронними установами і Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою та Національним антикорупційним бюро України...

Реальність загрози застосування ядерної зброї ІІ

Невстиг я зробити вчора допис на УП про винекнення нових чинників ядерної загрози, коли це раптом Пу провів чергове телезасідання рашистської ради безпеки, де було здійснено оцінку нової американської ракетної системи "Темний орел", яку США готові розмістити в Європі вже наступного року...

Реальність застосування ядерної зброї

До початку цієї війни загальноприйнятою була думка, що ядерна зброя існує, як чинник стримування агресії і ніколи не може бути застосована. Проте знавіснілий напад рашистів на Україну показав, що навіть наявність зобов'язуючих документів, резолюції ООН, світова громадська думка та санкції не заважають ядерній країни напасти на найближчого сусіда і вести війну вже стільки часу, скільки для Радянського Союзу тривала Велика Вітчизняна...

Опозиція домоглася збільшення доходів бюджету на 175 мільярдів гривень

Державний бюджет наступного року буде вкрай напруженим. Видатки на війну зменшити неможливо, соціальні зобов'язання держави – так само. Іноземні партнери звісно допомагають Україні, проте у них дедалі більше питань до ефективності використання цих коштів...

Якщо витягти стрижень війни?

Путін зірвав зустріч у Будапешті, бо прагне продовження війни. Навіщо? Російська економіка на межі рецесії. Внутрішня і зовнішня легітимність режиму зникає...

Парламент має повернути проект Держбюджету – 2026 в Уряд для кардинальної переробки

Вперше в історії українського парламентаризму у Верховній Раді діє урядова коаліція у складі лише однієї партії – "монобільшість". Здавалося б, що у таких ідеальних для влади умовах координація між Кабінетом Міністрів і його фракцією мала би бути ідеальною...