1 грудня 2013, 18:28

Час формувати перехідний уряд

Лідери парламентської опозиції ще мають шанс виправдати надії, які на них покладають сумлінні громадяни.

Можна зробити спробу пояснити обережність опозиційних народних депутатів, яку вони виявляють на бунтівних вулицях столиці, усвідомленням величезної відповідальності, що ляже на їхні плечі у разі подальшої ескалації насильства та провокацій.

Проте чесні громадяни чекають і вимагають від опозиціонерів з парламенту осмислених, послідовних і динамічних дій.

Вакуум таких дій так само веде до збільшення числа провокацій, подальшого насильства і просто до спонтанних суспільних порухів, які не дають бажаного ефекту і тим розчаровують їхніх учасників.

Сьогодні слід сформувати парламентську більшість, яка, під тиском вже проголошеного опозиціонерами загальнонаціонального страйку, відправить у відставку чинний Уряд, висуне кандидатуру нового прем'єра та дасть згоду на його затвердження, після внесення (чого вимагає Конституція) цієї кандидатури чинним президентом.

Бунтівні вулиці столиці допоможуть главі держави збагнути усю раціональну необхідність подати на затвердження запропоновану новою більшістю кандидатури керівника перехідного Уряду.

Склад такого Уряду має так само сформувати парламентська більшість на паритетних засадах з позапарламентською опозицією.

Новий прем'єр, згідно Конституції, виконуватиме обов'язки президента після дочасного складання повноважень президентом чинним.

Він має взяти на себе політичне зобов'язання не брати участі у найближчих виборах усіх рівнів. Хоча до сільради – можна, мабуть.

Новостворена більшість так само має ухвалити закони про вибори Верховної Ради і президента та призначити їх у максимально стислі терміни.

Запропонованого можна не робити. Тоді лідерам опозиції доведеться виступити у ролі "випускачів пари", зігравши "на розпасах" з владою.

Вулиця у цьому разі неодмінно породить нових лідерів. Вже породжує. Не виключено, що з числа тих, хто влаштовує сьогодні провокації та ґвалт.

Агресор гарячково каламутить воду

Як я й писав у попередньому блозі, повідомлення про "мирний план", який ніби-то затвердив Дональд Трамп мало на меті підготувати громадську думку до посилення санкцій щодо росії...

Дональд Трамп готує підґрунтя для посилення санкційного тиску

Оголошено про схвалення президентом Дональдом Трампом "мирного плану" щодо припинення російсько-української війни з 28 пунктів. Його незабаром оприлюднять...

Системна політична криза розгортається. Чи є ще вихід з неї?

Одним з наслідків часткового оприлюднення матеріалів операції "Мідас" стала очевидність розколу правоохоронної системи. Лінія розділу пролягає між "старими" традиційними правоохоронними установами і Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою та Національним антикорупційним бюро України...

Реальність загрози застосування ядерної зброї ІІ

Невстиг я зробити вчора допис на УП про винекнення нових чинників ядерної загрози, коли це раптом Пу провів чергове телезасідання рашистської ради безпеки, де було здійснено оцінку нової американської ракетної системи "Темний орел", яку США готові розмістити в Європі вже наступного року...

Реальність застосування ядерної зброї

До початку цієї війни загальноприйнятою була думка, що ядерна зброя існує, як чинник стримування агресії і ніколи не може бути застосована. Проте знавіснілий напад рашистів на Україну показав, що навіть наявність зобов'язуючих документів, резолюції ООН, світова громадська думка та санкції не заважають ядерній країни напасти на найближчого сусіда і вести війну вже стільки часу, скільки для Радянського Союзу тривала Велика Вітчизняна...

Опозиція домоглася збільшення доходів бюджету на 175 мільярдів гривень

Державний бюджет наступного року буде вкрай напруженим. Видатки на війну зменшити неможливо, соціальні зобов'язання держави – так само. Іноземні партнери звісно допомагають Україні, проте у них дедалі більше питань до ефективності використання цих коштів...