4 травня 2015, 10:32

Паркінги у аеропорту Бориспіль майже неприбуткові?

Найкращий бізнес в подібних до нашої країнах – класти видатки на державу, а прибутки собі в кишеню. Є ще підвиди – тирити на держзакупівлях, не платити податків, нав'язувати додаткові платні послуги при отриманні державних довідок і ліцензій. Україна могла би удвічі збільшити розмір держбюджету та вімовитися від міжнародних кредитів, закривши хоча би половину таких схем – від митної та бензинової і закінчуючи незаконними МАФами.

В цьому блозі – лише один приклад: паркінги в аеропорту Бориспіль. На моє офіційне депутатське звернення ДП "Міжнародний аеропорт Бориспіль" повідомило, що від експлуатації 1896 машиномісць державний аеропорт отримав аж 5218793 грн. 50 коп. протягом 2014 року. Організацією забезпечення паркування займається, звичайно, ТОВ, причому за договором ще 2010 року. Умови договору передбачають розподіл зібраних коштів приблизно пополам між державним аеропортом і приватною структурою. Нехитра калькуляція показує, що одне паркомісце в аеропорту заробляло протягом 2014 року аж 15 (!!!) гривень на день. Це при тарифі 20 грн./годину і повністю заповнених паркінгах як мінімум біля терміналу "Д" протягом мінімум 12 годин на день за візуальними оцінками, на напівзаповнених вночі. Втрачений дохід 40 мільйонів? Хто порахує? Хтось втрачає, хтось отримує?



Які ж механізми боротьби з круговою порукою? З боку парламенту – це лише кадровий контроль. Або керівник аеропорту і міністр інфраструктури організують роботу "по-білому", або звільнення. І так по кожній із схем.

Минулого тижня провела кілька засідань робоча група по перевірці фактів корупції на державних підприємствах, до якої включений і автор. Ситуація сумна і схема класична: керівником держпідприємства ставиться висуванець політичної групи із серйозним депутатським "дахом", заключаються договори на фіктивні послуги за завищеними цінами, державні кошти зникають у "ямах", тендери виграють фірми колег по клану. Перший крок до вирішення проблеми – відкриті конкурси на посади керівників державних підприємств. Їх загрозу показали успішні дії корупціонерів по зриву конкурсу на призначення керівника "Укрзалізниці", де кадрове питання тепер зависло на невизначений час.

Уже і західні партнери відкрито критикують нас за корупцію, і народ чекати далі не буде. Або реальне закриття схем – або радикальні акції із застосуванням вил та сміттєвих баків.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Гарантії безпеки для України – НАТО, ЄС, двосторонні та регіональні союзи

Україна потребує військової допомоги та гарантій безпеки з боку країн-союзників для стримування Російської Федерації в цій війні на після її закінчення...

Чи вдасться повернути біженців до України і розвинути зв'язки з "новою діаспорою"?

Питання біженців з України у країнах Заходу залишається актуальним від початку повномасштабного вторгнення РФ 2022 року. Масштабне переселення з території України мільйонів людей створює стратегічні проблеми соціального, економічного, демографічного характеру для майбутнього нашої держави, що обумовлює формування політичного дискурсу повернення Українців на батьківщину, який зараз стає все більш популярним...

Гарантії безпеки та країна-фортеця

Навколо Києва посилено будуються фортифікації, це візуально помітно при подорожах особливо у північному напрямку. Робота проводиться масштабна і капітальна, з використанням важкої будівельної техніки, великої кількості бетону та металу...

Безпека, євроінтеграція і відновлення – виклики для аналітичних центрів

Українська держава перебуває на етапі масштабних трансформацій. Повномасштабна війна змінила пріоритети суспільства, висунула нові вимоги до економіки та до державного управління...

Мир в Україні стане основою для післявоєнної архітектури безпеки в регіоні.

Посол Великобританії в НАТО Девід Куоррі заявив, що Україні не варто сподіватися на суттєвий прогрес у питанні членства на саміті НАТО у Вашингтоні...

Оборонні закупівлі мають стати прозорими і ефективними

Під час війни ставлення суспільства до можливої корупції ще більш жорстке, особливо прискіплива увага – до закупівель у сфері оборони. Скандальні журналістські розслідування привели до значного резонансу, кримінальних проваджень та кадрових рішень...