Україно-європейський договір
посол франції справді опинився в скрутній ситуації. а разом з ним – ледь не вся європейська громадська думка та низка впливових європейських інституцій.
1. Як відомо, згідно висновку Венеційської комісії від 20 грудня 2010 року конституційному полю України бракує легітимності.
2. Відповідно, повноваження офіційного Києва вести переговори та укладати міжнародні угоди сумнівна, а люди, які вдають офіційних представників Україні, – самозванці.
3. Визнання їх повноцінними партнерами переговорів є неабияким сприянням самозванцям та відтворенням узурпації влади.
4. Укладені узурпаторами угоди – недійсні. Приблизно так само, як "угоди" про базування ЧФ РФ в Криму.
5. За цих обставин будь-яка громадянська ініціатива має більшу легітимність та міжнародно-правову суб'єктність (а об'єднання громадянських ініціатив – тим паче), ніж група узурпаторів.
Відповідно, єдиний можливий формат ведення переговорів щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС – це переговори з представниками громадянського суспільства України.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.