1 грудня 2015, 16:13

Маємо 4 тисячі робочих кабінетів

Робочий день почав незвичайно – у ролі хол-менеджера обслуговував клієнтів у відділенні Ощадбанку на Оболонському проспекті, 15.

Воно було відкрито рівно 40 років тому 1 грудня 1975 року як головне відділення у Мінському районі столиці, який на той час щойно був збудований. Сьогодні це відділення ми відкрили заново. Те, що не змінювалось 40 років, ми змінили за рік.



Відтепер відділення світле, просторе й комфортне. Воно обслуговує тисячу людей у ті дні, сплати комунальних платежів і до 300 клієнтів у звичайні дні.

Від 9-ї години ранку пішли клієнти. Серед них і ті, які 40 років жили разом з цим відділенням. Перший серед них – Петро Софронович, 74 роки. Живе поряд. Колишній правоохоронець. Тут він отримує пенсію та зберігає кошти на ощадній книжці.



Каже, що оновлене відділення його приємно вразило: "Усім будинком чекали, коли воно відкриється, було цікаво, як буде виглядати, як працювати – бо це вже невід'ємна частина нашого життя".

Переконав Петра Софроновича все ж таки отримувати пенсію не на ощадну книжку, а на картку. Бо це зручніше й безпечніше. Не треба в черзі стояти, щоб отримати свої гроші.



Та й дівчата у відділенні завжди прийдуть на поміч. Підкажуть, як комунальні послуги сплатити через термінал самообслуговування, і готівку зняти з банкомату чи покласти гроші на свій картковий рахунок, зробити миттєвий переказ.

Другий клієнт теж із 40-річним стажем – Микола Григорович, прийшов з дружиною.



Він показав мені унікальний раритет. Першу українську пластикову картку – "Ощадного банку Української РСР". Вона є тільки в колекціонерів банківських карт. Її емітували 1991 року. У радянські часи не встигли запустити масово. Роздали такі картки небагатьом.



Я запропонував Миколі Григоровичу "Мою картку" або будь-яку іншу картку вже сучасного Ощадбанку, зручну для нього з точки зору функціоналу й тарифів.

З Тамарою Миколаївною спілкувалися найдовше. Її не влаштовувала картка, якою користувалася. Вирішили її закрити. Запропонували інші варіанти. Бо в нас тільки лінійка нових продуктів – майже чотири десятки карт. Поки думає, обирає...



Далі були клієнти, які прийшли покласти депозити, оформити картку киянина, сплатити штраф за порушення правил дорожнього руху. Кожен з них на вході спочатку наче на мить завмирав, німів. Не міг збагнути, що тут діється, можливо, він помилився адресою...

Та коли адміністратор проказувала: "Вітаємо в Ощадбанку", кожен клієнт відповідав усмішкою.



День у відділенні – це наша безстрокова акція, яка відсьогодні є частиною роботи керівної ланки Ощадбанку: членів правління, керівників департаментів центрального апарату, керівників регіональних філій та їх заступників.

Живе спілкування з людьми, пряма комунікація – це те, що ніколи не практикувалось в керівництві найбільшого державного банку за всю його історію.

Для чого?

Щоб почути живий відгук клієнтів.

Країна змінюється, змінюється банк. І нам важливе суспільне стрес-тестування тих змін, які ми останні півтора року впроваджуємо в Ощаді. Ми хочемо зробити це якісно і в інтересах клієнтів.

Хто найближче до клієнта? Відділення, його працівники. Це наша "остання миля", наша передова. І якщо вона спрацює, то спрацює вся система. Більше скажу – відділення і є по суті нашими справжніми робочими кабінетами, куди приходять люди. І в цій країні ми маємо напевно найбільше таких кабінетів – понад чотири тисячі.

Тож просимо не дивуватися, коли в якомусь із них ви зустрінете співробітника з бейджем "голова правління" або "заступник голови правління". Бо відсьогодні це штатний режим роботи керівництва банку.

P.S. День у відділенні – це проект Ощадбанку не лише для відділень у Києві, але й в регіонах. Далі буде.

powered by lun.ua

#СвяткуватиТебеЗавжди

Часом важливі слова непросто промовити вголос. У вас бувало так? Збираєшся, плануєш, подумки вибудовуєш розмову, уявляєш її реакцію і....

Як перемагати Росію

Про досвід Ощадбанку, якому вдалося перемогти РФ у міжнародному арбітражі, здобувши рішення про виплату 1,3 мільярда доларів США компенсації за втрачені внаслідок окупації АР Крим активи плюс майже 100 тисяч доларів відсотків за кожен прострочений Росією день щодо виплат присудженої компенсації...

Поїхали, а точніше полетіли!

Ощад обладнав швидкісний Kyiv Boryspil Express можливістю безконтактної оплати за проїзд. Безконтактні карти, смартфони (applepay, googlepay), усі пристрої що підтримують технологію NFC – зайшли...

Ощадбанк здобув перемогу над РФ у Міжнародному арбітражі

Міжнародний арбітраж ухвалив безпрецедентне рішення про стягнення з РФ на користь Ощадбанку 1,3 мільярда доларів США Сьогодні ми отримали офіційне повідомлення про перемогу! Важко уявити повідомлення, яке б ми потребували наразі більше ніж це...

Робімо, як Леонтович

Про це мало говорять. Свято Різдва одне з найбільших і найтепліших. Родом ще з дитинства. Гостини, ласощі, колядки, розваги, подорожі. Побажання одне одному веселих свят...

Жива мова, живі історії

У світі кожна дев'ята людина має порушення слуху. З них в Україні за даними Всесвітньої організації охорони здоров'я близько мільйона. Це актуальний виклик глобального масштабу...