27 червня 2012, 15:39

Іменем України: судді врятували 4 тисячі гектарів лісу від винищення

Після п'ятирічної війни журналістів та активістів за 4 тисячі гектарів лісу столиці мені довелося стати свідком доленосного рішення апеляційного суду.

Вступну та резулятивну частини, які я почула в залі суду, дуже хочеться оприлюднити.

Суддям Безименній, Гром та Кучмічесть, за це конкретне рішення.

Велика подяка Олександру Фрідману, який готував позов як юрист Київради та Аліні Ткаченко, яка в особі Київради гідно представила інтереси територіальної громади столиці.

Ми також вдячні представнику прокуратури міста Києва Олексію Воліку та прес-службам всіх інстанцій, які допомагали роками нам у цій справі достукатися до чиновників.

Денису Крайнику, адвокату, який представляв інтереси Коцюбинської селищної ради, яка хотіла роздерибанити 4 тисячі гектарів рекреаційного ресурсу держави, – ганьба. (І щоб Ваше прізвище, пане Крайник, гуглилось завжди і всюди у цій ганебній програшній справі, як і прізвища всіх осіб, які причетні до цієї афери).

Ганьба і Владиславу Євстифєєву – депутату Коцюбинської селищної ради, голові земельної комісії, який у цій справі виконував роль шептуна й підказував Крайнику пошепки в суді, як відбріхуватись у стилі "земля крестьянам".

Він в суді відстоював свій паркан, яким обгородив близько 2 гектарів лісу, щоб побудувати там багатоповерхівки "Новатора".



Постанова

Іменем України

(вступна та резолютивна частини)

21 червня 2012 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Безименної Н.В.,

суддів: Гром Л.М. та Кучми А.Ю.,

при секретарі Проценко А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційними скаргами Прокуратури міста Києва та Київської міської ради задовольнити частково.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 грудня 2011 року – скасувати та постановити нову, якою адміністративний позов Київської міської ради – задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Київського обласного управління лісового мисливського господарства щодо нездійснення державного контролю в галузі ведення лісового господарства у межах Ірпінського регіону Київської області, яка призвела до незаконного вилучення земель лісогосподарського призначення.

Визнати протиправною бездіяльність Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві щодо нездійснення комплексного управління та регулювання у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворенння та охорони природних ресурсів, яке призвело до незаконного вилучення земель лісогосподарського призначення.

Визнати відсутність повноважень Коцюбинської селищної ради Київської області щодо прийняття нижчезазначених рішень:

- прийнятих на двадцять третій сесії п'ятого скликання "Про вибір місця розташування та надання земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд" від 29 жовтня 2008 року та від 30 жовтня 2008 року;

- на двадцять четвертій сесії п'ятого скликання "Про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельних ділянок" від 14 листопада 2008 року;

- на двадцять п'ятій сесії п'ятого скликання "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва, обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд" від 24 грудня 2008 року та від 25 грудня 2008 року;

- від 29 квітня 2010 року N75 "Про затвердження проекту формування і встановлення межКоцюбинської селищної ради та межі смт Коцюбинське Київської області";

- від 15 вересня 2010 року N153 "Про затвердження генерального плану" смт Коцюбинське", в частині, що стосується земельних ділянок, які знаходяться в користуванні Святошинського лісопаркового господарства;

- від 30 грудня 2010 року N51 "про погодження проекту землеустрою щодо встановлення й зміни меж селища Коцюбинське Київської області";

- від 25 вересня 2008 року N689/22-5 "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пунктів 1;2;3;5.

Визнати незаконними і скасувати рішення Коцюбинської селищної ради Київської області:

- 29 квітня 2010 року N75 "Про затвердження проекту формування і встановлення меж Коцюбинської селищної ради та межі смт Коцюбинське Київської області";

- від 15.09.2010 року N153 "Про затвердження генерального плану смт Коцюбинське", в частині, що стосуються земельних ділянок, які знаходяться в користуванні Святошинського лісопаркового господарства;

- від 30.12.2010 року N51 "Про погодження проекту землеустрою щодо встановлення й зміни меж селища Коцюбинське Київської області";

- від 25 вересня 2008 року N689/22-5 "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пунктів 1;2;4;5.

Визнати незаконними і скасувати рішення Коцюбинської селищної ради Київської області:

(і далі йдуть рішення, якими депутати роздали 501 ділянку собі, близьким до себе людям та підставним особам з Дніпропетровської області, чиї прізвища я опублікувала у попередньому блозі.)

В частині позовних вимог щодо визначення нечинними і скасування рішень Ірпінської міської ради Київської області від 27 червня 2002 року N49-3-ХХІV "про віднесення земель Ірпінського регіону, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київського області від 6 листопада 2009 року N170, N689/22-5 від 25 вересня 2008 року "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пункту "3" – провадження у справі закрити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом 20 днів в касаційному поряжку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України."

Залишається сподіватися, що на шальки Феміді в касації дерибанники не вплинуть й не перехилять знову на свій бік.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Навіщо Гетманцев через акцизи підставив МВФ?

У це знову важко повірити, але під час війни влада продовжує вперто просувати знижку на акцизи для так званих айкосів і тим самим намагається позбавити бюджет 3 млрд гривень тільки у 2025 році! Але цього разу у лобіювання корисливих інтересів тютюнових компаній втягнули МВФ...

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...