15 вересня 2017, 10:39

Чому судді Смоковичу не місце у НОВОМУ Верховному Суді? Тому що непослідовний!

Сьогодні Вища рада правосуддя другий день оцінюватиме фіналістів конкурсу до НОВОГО Верховного Суду.

Серед инших, сьогодні співбесіда із суддею Вищого адміністративного суду України Михайлом Смоковичем. Це складний вибір для членів ВРП.

З одного боку, Михайло Смокович суддя впливовий, публічний, відвідує заходи, що їх проводить громадськість і щодо судової реформи, так і на тему законодавчого врегулювання свободи мирних зібрань в Україні. В цьому питанні на публічних заходах суддя Смокович виглядає дуже принадно, ба більше, співавтором прогресивного, на думку багатьох активістів, законопроекту, що врегульовує питання праоведення мирних зібрань, так би мовити, на користь громадян.

Але це все в теорії. На практиці суддя Смокович НЕ ДАВ звільнити суддів, що свавільно брали під варту учасників тих самих мирних зібрань – учасників Революції Гідності.

Подвійна мораль, подвійні стандарти, – це не ті характеристики, які повинні бути притаманні судді НОВОГО Верховного Суду.

І на додачу: з листа до Громадської ради доброчесності від народної депутатки Наталії Новак випливає, що суддя Смокович міг одночасно в Швеції виступати, а в Україні рішення ухвалювати, все в один день. Як це, взагалі, можливо?



"Згідно інформації, оприлюдненої 7 жовтня 2016 року на офіційному веб-порталі Судової влади України під назвою "Заступник Голови ВАСУ Михайло Смокович у складі української делегації взяв участь у навчальному візиті до Міграційної служби Швеції" (http://www.vasu.gov.ua/archive/123666/), в період з 4 по 6 жовтня 2016 року суддя Смокович М.І. у складі української делегації відвідав Королівство Швеція (м. Стокгольм).

Поряд з цим, згідно даних Єдиного реєстру судових рішень, 5 жовтня 2016 року суддею Смоковичем М.І. винесено судове рішення у адміністративній справі N448/959/15-а (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/62059002), (62059002).

Враховуючи викладене, керуючись статтями 16, 17, 19 Закону України "Про статус народного депутата України" просимсмо взяти до відома вказану інформацію під час прийняття рішень щодо кандидата на посаду судді Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду Смоковича Михайла Івановича"

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...