13 вересня 2022, 14:42

Середина-Буда це Україна? Питання до міністра інфраструктури Кубракова

Мешканцям Середино-Буди Сумської області на самісінькому кордоні із росією драматично не пощастило із владою.

По-перше, це округ зрадника-депутата Андрія Деркача. Його тут ніхто не бачив ще з 2020 р.

По-друге, мер Середино-Буди Олександр Ген зараз у СІЗО підозрюваний також у держзраді.

По-третє, 18 із 21 депутати Середино-Будської міськради заодно з мером – вони написали лист-підтримку із позитивною характеристикою Олександра Гена до суду в Сумах, де йому після затримання обирали запобіжний захід.

Така дурна ситуація із владою драматично ускладнює життя мешканцям С-Буди. Вони пережили окупацію в лютому-березні, хоча боїв безпосередньо на вулицях містечка не було. Після відновлення контролю над державним кордоном, російські військові ледь не щодня стріляють по території громади. В таких умовах стало дуже скрутно із роботою: багато людей втратили будь-який заробіток. І за таких умов ще й повна катастрофа із транспортним сполученням.

Дістатися до найближчого райцентру – на таксі 500 грн, а з сіл громади 1000 грн і більше. Доїхати до Києва або на приватному перевізникові за 600 грн з людини, або з чисельними пересадками по 13-14 годин в дорозі за 250-270 грн. Нагадую, це просто космічні гроші для людей, які взагалі не мають доходів або ті доходи мізерні. А під час війни є безліч потреб з'їздити до райцентру, обласного центру чи Києва, чи до лікаря звернутися, чи до дітей провідати, чи на заробітки.

Сьогодні мешканці Середино-Буди звернулися до міністра інфраструктури Олександра Кубракова, голови Укрзалізниці Олександра Камишіна і голови Сумської ВЦА Дмитра Живицького з вимогою відновити людське транспортне сполучення С-Буди й України:

Цитую: "Зараз електропотяг з Хутора-Михайлівського відправляється о 4.32 ранку, за пів години після завершення комендантської години. За цей час люди із С-Буди і сіл ОТГ не встигають доїхати до потягу фізично, бо дорогою на вокзал стоїть 2 блокпости, які зупиняють кожного і перевіряють документи та власні речі. На це йде дуже багато часу.

Також дуже не зручно їхати до Києва з пересадками, бо напряму с Хутора-Михайлівського до Києва електропотяги не курсують, через це виникає дуже багато складнощів.

Ми, жителі Середино-Будської громади, звертаємося до вас з проханням змінити розклад і забезпечити нам можливість користуватися залізничним транспортним сполученням з іншими регіонами нашої країни.

Ми просимо запустити швидкісний електропотяг (до початку війни він курсував під номером 778). Бо на нашу думку, пересадки дуже сильно впливають на життя та здоров'я громадян, тому що у будь-який момент ці терористи можуть підірвати будівлю очікування на вокзалі.

Ми упевнені в тому, що ст. 2. ЗУ "Про залізничний транспорт", в якій йдеться про те, що "Залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки України, забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв'язки і потреби населення у перевезеннях", "підприємства залізничного транспорту у взаємодії з іншими видами транспорту повинні своєчасно і якісно здійснювати перевезення пасажирів і вантажів, забезпечувати безпеку руху, розвивати сферу транспортного обслуговування народного господарства та населення" тощо поширюється на всю територію України і на всіх громадян України, зокрема, і на мешканців Середино-Будської громади."

P.S. Так склалося, що я читаю вайбер-групи мешканців Середино-Буди і трохи в курсі у настроях громади – часто це страх через постійні обстріли і зневіра в українській владі, особливо, місцевій. Нагадаю, депутат-зрадник на втіках, мер в СІЗО, депутати за мера. Дійшло до того, що люди звернулися до секретаря міськради Загорського з проханням допомогти оформити цей лист до міністра і керівника Укрзалізниці і разом звернутися до центральної влади – мешканці і депутати, так той Загорський послав далеко своїх виборців, мовляв, ви там зібралися створювали громадську організацію, то створюйте і звертайтеся.

Тому так важливо, аби центральна влада відреагувала і допомогла мешканцям Середино-Буди позбутися зневіри. Бо Середина-Буда – це ж Україна!

Текст звернення повністю (у листі до міністра інфраструктури Олександра Кубракова додано понад 700 живих підписів мешканців Середино-Будської громади)

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...