Як у рекламі сигарет зганьбили волонтерів та використали дітей
З 2014 аж по 2018 рік комедійний актор Ігор Ласточкін працював на росії – знімався у комедійному серіалі "Однажды в россии". Можу припустити, що саме з цієї причини Ігор Ласточкін до кінця не розуміє (а, може й не знає) епохальної фрази нашого другого президента Леоніда Кучми: "Україна – не росія".
В Україні є закон "Про рекламу", який давно і досить ефективно забороняє рекламу сигарет – скрізь! І на телебаченні, і на радіо, і в друкованих ЗМІ і, о, диво! – в мережі Інтернет (стаття 16 ЗУ "Про рекламу").
Але Ігор Ласточкін і афілійований з ним благодійний фонд "Ліга допомоги" наплювали на цей закон і зняли одну із серій свого шоу для соцмереж "Волонтери для волонтерів" як рекламу сигарет. І найбільш шокуюче у цій історії те, що в цьому ролику сигарети рекламують діти!
Отже, в 11-й серії, яка називається "Я – волонтер", виконавець головної ролі актор Стас Боклан входить в образ волонтера, який під'їзжає до дитячого імпровізованого блок-поста і у процесі спілкування з дітьми дає їм блок сигарет Філіп Морріс. Закінчується цей рекламний ролик сигарет Філіп Морріс тим, що діти імітують куріння.
Це на 100% реклама, яка прямо заборонено ЗУ "Про рекламу", стаття 22. YouTube попереджає про присутність реклами у ролику спеціальною позначкою у лівому верхньому куті кадру.
Цей рекламний ролик зганьбив й українських волонтерів. Головний герой дає дитині сигарети, вона відмовляє, а він уточнює: "Все в порядку. Я ж не просто так, я волонтер".
І найогидніше – дати в руки дітям зброю. Конвенція про права дитини ООН забороняє дітей до 17 років навчати поводженню зі зброєю. Маленькі актори у цій рекламі сигарет Філіп Морріс явно молодші. До речі, стаття 20 закону "Про рекламу" забороняє рекламу з використанням зображень справжньої або іграшкової зброї.
З тютюновою компанією Філіп Моріс – вся ясно. Вони і інші тютюнові компанії полюють за дитячими душами, бо це нове покоління курців. І їм пофіг, який контекст використовувати, для просування популярності сигарет серед потенційних юних споживачів – нехай це війна росії проти України, в який гинуть і діти. Нічого особистого, так би мовити – це просто бізнес. Як і присутність Філіп Морріс на російському ринку після 24 лютого. Британське видання The Times нещодавно оприлюднило інформацію, що за час повномасштабної війни транснаціональні тютюнові компанії, серед яких Філіп Морріс, сплатили 7 млрд фунтів стерлінгів податків у російський бюджет.
Вам не вдастся від цього відмитись замовними статтями у продажних медіа з продажними експертами. Буду намагатись дізнатися, скільки отримав фонд Ігоря Ласточкіна від тютюнового бізнесу, чекайте інформаційні запити.
І наостанок звертаюсь до Ігоря Ласточкіна та Стаса Боклана. Чим ви думали, коли знімали рекламний ролик для Філіп Морріс? Якщо ви думаєте, що гроші від тютюнових компаній не пахнуть, то ви помиляєтесь. Мало того, що компанія-колаборант сплачує гроші у бюджет ворога міл'ярди, які витрачаються на війну з нами, так ще вона причетна до того, що щорічно від хвороб пов'язаних з курінням помирає 130 тис українців.
Видаліть ролик негайно!
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.