Анастасія Станко Журналіст

Але правда дорожче

02 грудня 2014, 07:50

Я пригадую, як провела день Незалежності. В Курахово на базі "Донбасу". Там один з бійців поділився ідеєю: агітмашина з генератором, мегафоном на ній, листівками/газетами та можливістю заряджати багато телефонів. Їхати нею за батальйонами, котрі проводять зачистку в містах. І ставати нею десь, де ловить зв'язок, оскільки світла нема переважно в теикх містах – то люди б підходили, заряжали б телефони, дзвонили і отримували б інформаціювід солдатів. Я подумала ще тоді, що хороша ідея, подумала, де шукати спонсора, але потім ми всі не могли доїхати до цього Іловайська і далі вже всім стало не до того.

Якось за місяць до того моя колега Наталка Гуменюк повернулась із щойно звільнених Лисичанська і Сєвєродонецька. Заільнення власне і відбувалось на її очах. Вона приїхавши розповідала, що люди по три доби не виходили ще з підвалів після звільнення міста. Просто не знали, що воно звільнене. Наталка казала тоді: ну хоча б банально мегафон, в який би хтось говорив: люди, виходьте, місто звільнене.

На моїх очах відбувалось звільнення Станиці Луганської. За спецназом, що займався так званою зачисткою їхали лише ми – журналісти. Більше нікому не було діла до людей, котрі там – в місті.

Нафільтраційному пунктів Щастя часом просто приїздили люди в двох халатах на собі і з паспортом. І в шоці. В їхню хату годину тому попала міна. На паркані біля цього прийому нових переселенців було написано телефон психолога. Я так собі і уявляла, як ця жіночка в двох халатах сама набирає для себе психолога.

Але я також бачила, як солдати діляться їжею з місцевими, котрі не отримують кілька місяців пенсій, а місцеві в свою чергу перуть їхній одяг. Здається, це і називається комунікація.

Я також бачила, як в тій самій Станиці в лікарні (тоді вона ще працювала), де лежали лише поранені місцеві – солдати зробили казарму. А в хірургії в одній з палат тюрму. Це не називається комунікацією. Особливо, якщо 95 відсотків тамтешнього населення цих солдат ненавидить.

Я це все до чого веду? Та до того, що Україні не потрібно міністерство інформації чи правди, Україні треба трохи клепки в голові, організаторських здібностей і вміння комунікувати.

Але стоп! У нас же це все є. Ми якось порозумілись, кому скільки і яких касок треба, знайшли їх десь в Німеччині, перенесли на собі через кордон, і так само бронижилети знайшли, ми знайшли ще мільйон всього, ми розгрузки самі пошили – правильні, перешивали, щоб підходили для всіх їхніх гранат. Ми знайшли і столи операційні і навіть рефрижиратори. Ми все це за свої гроші зробили, ми зібрали рекордну суму смсками на гарячій лінії міноборони, бо ж в держави нема, бо в нас скрутне становище.

Але знову стоп! Яке скрутне становище? Ми ж створюємо нове міністерство з усіма підрозділами своїми в усіх областях. Як же це нема грошей? Скажіть це тепер бабусі, котра половину пенсії віддає на АТО.

Я от думаю, а може це в нас просто в організаторах не ті? І розподіляють просто все не ті?

Ви можете мені дорікнути, що мовляв так не варто писати, не треба розхитувати човен, бо це ж бойовий дух понижує та й взагалі не про всю правду треба говорити в стані війни.

Так то воно так, але правда насправді одна. Це дійсно війна. Не АТО. Війну розпочала Росія. А ми захищаємось на своїй землі. І відступати нам нікуди. Тому з бойовим духом проблем не буде, їх і нема.

Все інше, окрім цієї правди – це просто інформація, яку можуть чесно і неупереджено доносити лише вільні медіа без всяких там додаткових міністерств.

Поезидент Петро Порошенко і його кум Юрій Стець багато приклались, щоб витягти мене з луганського полону, я їм дуже вдячна, але правда в цьому випадку дорожче. Не плутати з Міністерством правди

Сьогодні о 9.30 під Верховною радою. Ми протестуємо проти Міністерства інформації.

powered by lun.ua
Коментарі — 30
Парфен Парфенов _ 03.12.2014 14:14
IP: 178.150.244.---
Презик деревянный,соответственно тупой.Это даже школьнику видно.Когда человек на своем месте,он руководствуются собственными идеями.К позитивному результату его работы не нужно присматриваться или ждать его.Это как простуда и борьба с ней неподходящими вашему организму медикаментами.Спустя три до вас доходить,НЕПОМОГАЕТ,покупаете другие и после первой пилюли чувствуете позитивчик.А этот сколачивает команду для прикрытия своей бездарности.Он даже не понимает что команда его состоит из таких же бездарей.
Sage _ 02.12.2014 19:37
IP: 74.125.18.---
Все истоки Министерства "ПРАВДЫ" от одного человека – Порошенко. А цели императорские из личных амбиций.
shasta _ 02.12.2014 15:56
IP: 46.119.103.---
Krion:
о, так ви ще й дуб-дубом щодо системи управління в Україні?!!! а структурні підрозділи в ОДА і РДА – це що?!!! самоуправління по-вашому? даві дивіться, хто призначає/погоджує голів ОДА, їх замів, керівників департаментів і управлінь – з біговим листочком бігають соіскатєлі по АП і КМУ!
словом, молодий чоловіче, вам би мало бути соромно за ваше повне невігластво.
Logic2009 _ 02.12.2014 13:33
IP: 94.179.15.---
Андрій_І:
ліквідувати наше невдале утворення ми завжди зможемо
Приєднуючись до слів поваги Насті, зауважу, що Ви не праві.
Згадайте податкову міліцію.
Краще зразу не робити дурниць.
Тут явно створюється місце для людини.
Logic2009 _ 02.12.2014 13:26
IP: 94.179.15.---
Читаєш маячню від невігласів і вуха в'януть.
Автор на 1000% правий.
А на те, що якась моська пише "ця Станко",
не потрібно звертати увагу (згадати сентенцію про караван).
Андрій_І _ 02.12.2014 13:20
IP: 81.17.128.---
Шанована мною і, мабуть, не тільки пані Анастасіє!

Московські знавці ристалищ і ігор на них дуже часто повторюють фішку:
"ПОРЯДОК БЬЕТ КЛАСС!"
Тобото, міцно зорганізована команда завжди вигрáє у творчих романтиків.

Тож не поспішайте з емоційними діями, бо ліквідувати наше невдале утворення ми завжди зможемо, а, ось, протистояти їхній забезпеченій психологічною наукою шаленій навалі зла і брехні на цілий світ – навряд чи!

Пам'ятайте, що у чесному поєдинку підлота завжди виграє! Чесність може розаховувати лише на нічию, та й то лише при дуже гарно проробленій і втіленій ії організованості.
Krion _ 02.12.2014 12:32
IP: 195.78.69.---
shasta:
а от попиляти бабло на міністерство з підрозділами в областях

Звідки ви взяли, що в усіх міністерств є терпідрозділи? Це відверта брехня!
кадри поприходять не специ і патріоти – а в ліпшому випадку грантожери із стажем
так ось це і є головна проблема з якою треба боротись і висвітлювати, а не міністерство
запровадили податок на армію – і ЩО?!!!! армію досі тримають волонтери і народ
тобто ви дійсно вірите, що патрони та снаряди купують волонтери? чи ви думаєте, що війна така дешева?
навіть рядову беркутню, яка знущалася над людьми на Майдані – нікого не притягнули. Може, слід почати саме з цього? а не з утворення нового міністерства?
інформаційну війну ми вже програємо з рахунком 10-0, а отже або пропонуйте щось реальне, або не пишіть демагогію!
для того, щоб садити треба нові суди, в судах окопались янучари, суди очистити може лише РЕАЛЬНА РЕФОРМА, яку провести в змозі лише нова, а не стара ВРУ!
Krion _ 02.12.2014 12:22
IP: 195.78.69.---
shasta:
Krion:
Я так зрозумів, що ви дуже далека від сьогоднішніх адмін-реалій та в законах не дуже...
пропоную не рейдерство, а відновлення законності
відновлення законності рейдерськими шляхами це всеодно рейдерство, яке буде мати негативні наслідки!
інформполітикою і без Мінцензури є кому займатися
СБУ,РНБО та інформполітика – це шлях до диктатури, якщо воєнізовані структури почнуть через слідчих займатись пропагандою
Нацрада по ТБ не повноважна в таких речах її функції інші
Інформ-підрозділів в кожній ОДА і мерії НЕ ІСНУЄ. Там є прес-служби – ви різницю хоч розумієте? Прес-служба просто звітує про вчинки керівництва органу і не займається АНТИЗОМБУВАННЯМ!
Ви думаєте звичайні прес-секретарі будуть капатись та наводити історичні довідки – ХА-ХА!

А щодо фільмів – то як раз має бути їх замовник – Міністерство, яке буде виважено та обгрунтовано підходити до кожного сценарію!

МАЄ бути хоча б КРОК, а не демагогія
Krion _ 02.12.2014 12:20
IP: 195.78.69.---
shasta:
Krion:
Я так зрозумів, що ви дуже далека від сьогоднішніх адмін-реалій та в законах не дуже...
пропоную не рейдерство, а відновлення законності
відновлення законності рейдерськими шляхами це всеодно рейдерство, яке буде мати негативні наслідки!
інформполітикою і без Мінцензури є кому займатися
СБУ,РНБО та інформполітика – це шлях до диктатури, якщо воєнізовані структури почнуть через слідчих займатись пропагандою
Нацрада по ТБ не повноважна в таких речах її функції інші
Інформ-підрозділів в кожній ОДА і мерії НЕ ІСНУЄ. Там є прес-служби – ви різницю хоч розумієте? Прес-служба просто звітує про вчинки керівництва органу і не займається АНТИЗОМБУВАННЯМ!
Ви думаєте звичайні прес-секретарі будуть капатись та наводити історичні довідки – ХА-ХА!

А щодо фільмів – то як раз має бути їх замовник – Міністерство, яке буде виважено та обгрунтовано підходити до кожного сценарію!

МАЄ бути хоча б КРОК, а не демагогія
Andrey Krasin _ 02.12.2014 12:18
IP: 93.175.207.---
А еще Станко хорошо знает, как уже во время боевых действий, когда российских журналистов не пускали наши погранцы, некий М Найем устроил "зеленый коридор" для своих российских коллег. В соцсети в Контакте он даже разместил обьявление, что всем российским журналистам, кого не пустили через Украинскую границу, обращаться к Наему. И о чудо, канал "по телефонному праву" работал... Тех кого вначаоле не пустили в страну, чудесным образом уже были в Киеве...

В общем – никаких правил для наших "независимых" журналистов не нужны... Им нужна вседозволенность и исключительность...Даже если речь о Национальной Безопасности в военное время...
Alexander Vasilevsky _ 02.12.2014 12:17
IP: 93.74.169.---
Poltavchanyn:
Такої кількості помилок я ще не зустрічав. Пані журналіст, треба ж хоча б пробігти очима по набраному тексту перед тим, як його викладати на люди...
+1
Andrey Krasin _ 02.12.2014 12:11
IP: 93.175.207.---
Госпожа Станко прекрасно знает, сколько раз из-за ее болтливости в прямом эфире Громадського раскрыввалась информация, которая в принципе должна быть закрытой. Я уж не говорю, что есть один добровольческий батальйон, который активно пиарили и Станко и на УП, но каждый раз после полдробного сюжета на Громадськом, этот батальйон нес серьезные потери.
Я не знаю как, но нужно как то научить укр. журналистов фильтровать информацию которая даже теоретически может оказаться секретной...
impossible9 _ 02.12.2014 11:49
IP: 37.229.250.---
Так то воно так, але правда насправді одна. (А. Станко). Так то воно так, але правд багато, у кожного своя, а ІСТИНА-одна. І схоже, дуже схоже на те, що Істина дійсно в тому, що,,в організаторах НЕ ТІ! І розподіляють ВСЕ НЕ ТІ!,, Іноді здається, що в нас дуже багато тих, хто знає,,Що робити,, але занадто мало тих, хто знає,,Навіщо?,, Геть всіляки,,МінСтецьПравди,, -Даєшь 2000 мінімум пенсій бабусі (і дідусі також) Слава Україні!
shasta _ 02.12.2014 11:08
IP: 46.119.103.---
а от попиляти бабло на міністерство з підрозділами в областях, та забезпечення оргтехнікою, та машини, та кадри поприходять не специ і патріоти – а в ліпшому випадку грантожери із стажем, як Сюмар, а то й відверті флюгери... вони будуть здатні тільки обслуговувати Вальцмана і Кнесет.
Дивіться, запровадили податок на армію – і ЩО?!!!! армію досі тримають волонтери і народ, який біднішає щодня. А реформ справжніх – нема, а всі негаразди перекладають на бідних – тарифи, інфляція. А до відповідальності ні Тенюха й Гелетея, ні крадіїв Кубіва і Гонтарєву, ні Махніцького з Яремою, ні навіть рядову беркутню. яка знущалася над людьми на Майдані – нікого не притягнули. Може, слід почати саме з цього? а не з утворення нового міністерства?
shasta _ 02.12.2014 11:03
IP: 46.119.103.---
Krion:
я – шановнА)) і пропоную не рейдерство, а відновлення законності і встановлення проукраїнських правил гри і їх суворе дотримання всіма гравцями, великими і малими.
а інформполітикою і без Мінцензури є кому займатися: СБУ, РНБО, Нацрада по ТБ і радіо тощо, інформ-підрозділи в кожній ОДА і мерії.
загалом, крім продажу Вальцманом свого бізнесу і спрямування бабла на армію, суперово спрацювала б зйомка фільмів/серіалів про АТО – пригодницьких, часом з гумором, часом трагічних до сліз, патріотичних, про викривання зрадників, про взаємодопомогу, про волонтерів, про поранених і скалічених, щоб дивились – і сміялись, і плакали, і молились за "наших" і за Україну, і підлітки тікали цілими класами "на фронт", словом, ви зрозуміли, думаю.
Krion _ 02.12.2014 10:32
IP: 195.78.69.---
shasta:
Krion:
Що, якесь міністерство зможе щось вказувати його каналу?!!! а питання вирішується на рівні негайно нафіг з посади, за грати того, хто призначив/пропустив іносранця до влади, перегляд нарейдованих і нахапаних активів і тд аж до передачі каналу під громадське ТБ))
Так ви, шановний, саме це і пропонуєте – рейдерство та інформаційну диктатуру, яку Европа ніколи не сприйматиме!
Громадське ТБ ніколи саме по собі не створиться на тому рівні, щоб тягатись із путлерівською гебельсівщиною – вже 9 місяців створюють, створюють, але ж... маємо те, що я навів у своєму коменті – людина з України, яка повірила, що китайську стіну побудували руцькі!
Якщо рейдерством зхахоплювати канали, довіра людей до них буде 0,0%!

Чому наразі інформаційну війну програємо? Тому, що у РФ сидять цілі штаби, які не просто щось розповідають, а приводять інформацію у такий вигляд, що вона досить легко сприймається та переконує – навіть у повній нікчемній брехні!
Степан Фаріон _ 02.12.2014 10:26
IP: 194.44.203.---
Більша частина журналістів, які працюють в українських ЗМІ, нажаль завербована різними спецслужбами "нашими" і не нашими. Відповідно і працюють ці сексоти на спецслужби, та на реальних власників ЗМІ. Ось тому і стільки смороду на спробу свторення Мінінформації.
Відчувають жУРНАШЛЮШКИ, що поширювати БЕЗКАРНО геббеільськівську інформацію більше не дозволять.
Adam Viter _ 02.12.2014 10:11
IP: 46.200.234.---
Для протистояння пропаганді війни -тотальній брехні ФСБ Путіна – Кирила потрібне "Міністерство правди". Правда врятує життя тисячам простих солдат на фронті, (в тому числі із Росії).
Таке міністерство буде спроможне зупинити війну – агресію Путіна в Україні.
Війну підготували і розпочали завдяки пропаганді брехні Геббельса, горе журналісти від ФСБ-ГРУ такі як Чаленко, Колесніченко і продажні політики, маріонетки Путіна – Янукович, Азаров, Симоненко, Царьов
Путін нагородив продажних журналістів і політиків, як на війні.
Тому активна громадська позиція в такому міністерстві пропаганди правди, для припинення війни, повинна належати креативним молодим людям, патріотам Держави, журналістам, політикам із півдня і сходу. Головний у міністерстві припинення війни і корупції повинен бути злий геній із літерними вилами, як гострий лідер Ляшко.
Колись так був використаний комуністами для боротьби із "українським буржуазним націоналізмом" і частково з корупцією сатиричний журнал "Перець"
shasta _ 02.12.2014 10:11
IP: 46.119.103.---
Krion:
нормальна система освіти + нові правила гри для телеканалів (+суспільне телебачення) щоб очиститись від рашенпередач і ще деякі подібні економічні речі, – і ситуація зміниться. при чому ставку слід робити на виховання молоді, дорослих уже не переробиш, можна лише вставити трішки пістон і змусити адекватніше сприймати реальність.
загалом, яке наф Мінправди? от є 1+1 – власник громадянин трьох країн Коломойський, губернатор Дніпропетровщини і шеф багатьох нардепів. Що, якесь міністерство зможе щось вказувати його каналу?!!! а питання вирішується на рівні негайно нафіг з посади, за грати того, хто призначив/пропустив іносранця до влади, перегляд нарейдованих і нахапаних активів і тд аж до передачі каналу під громадське ТБ))
Igor Severchenko _ 02.12.2014 10:04
IP: 74.125.18.---
Andrey Kononenko:
Своими собственными руками Порошенко создаёт ненужного и опасного антидемократического и противоестественного как для Европы государственного монстра. А года через три всё продвинутое гражданское общество будет героически бороться с этим монстром, будут проводиться протесты и минимайданы, будут браться иностранные гранты по теме свободы слова, будет привлекаться финансовая помощь от ЕС, чтобы провести реформы, которые бы позволили избавиться от министерства правды, а самые активные борцы сделают на этом себе имя и даже пройдут в парламент...
Ёлки палки. Мы ходим кругами по граблям. От Порошенко такого не ожидал.
+ 100!
Krion _ 02.12.2014 10:00
IP: 195.78.69.---
Дивна стаття... дивна позиція...
Один нещодавній приклад з мого життя.
Кілька тижнів тому спілкувався з жителем звільненого Слов'янська.
Він видав таку фразу:
"Да нет, какой- там ДНР – это ж зборище дибилов с флагами...
Но почему я должен идти в Европу?
Ведь 95% всех учённых это русские, а украинских учённых никогда не было – все с россии приезжали, да что там говорить – даже Великую китайскую стену русские строили – а ты говоришь..."
Ось такий результат зомбо-раша-пропаганди!

А ось тепер питання – скажіть ви дійсно вірите, що ходячи з гучномовцем по містах можна буде пояснити людям, що дійсно російських вчених було раз-два і все, вони здебільшого іноземців за своїх видавали (Лобачеський – лях, Корольов – українець, Карамзін – татарин тощо)... що вчених українського походження було багато... і що китайці будували стіну, а не руцькі, яких взагалі не існувало в той час – хоча русо-пропаганда зараз мізки промиває саме в цьому напрямку!
Навряд! Тут треба дещо потужніше!
shasta _ 02.12.2014 09:51
IP: 46.119.103.---
насправді Мінправди у нас давно є – це успадковане від совка Мінкультури))) вся система – від бібліотек до будинків культури – була заточена на виховання совка. Тепер вона не ясно кого виховує, але діє совковими методами – тупо і з протилежним задуманому результатом.
думаю, в головах у Вальцмана і Кнесета не прочиститься, поки не звільнимо Київ)) а після того можна звільняти Донбас і Крим... та хоч і Москву))
Adam Viter _ 02.12.2014 09:40
IP: 46.200.234.---
Для протистояння пропаганді Геббельса – тотальній брехні ФСБ – ГРУ Путіна – Кирила у Світі потрібно створити "Міністерство правди".
В даний час таке міністерство дуже потрібне. Воно єдине спроможне достроково зупинити кровопролитну війну – агресію Путіна в Україні.
Правда врятує життя тисячам простих солдат на фронті, (в тому числі із Росії). Адже війну підготували і розпочали продажні журналісти, і горе політики такі як Чаленко..., Янукович, Азаров, Симоненко, Царьов, Калетнік... Навіть не відомо як кваліфікувати Колесніче́нко і інших пiдpaxyїв п'ятої колони Кремля, – братків, тітушок, які продали дияволу душу за 30 срібняків. Для навернення нашого рабства "праведник" пропаганди Геббельса Табачник навіть створив лже-спільну історію. Тому потрібно таке міністерство для об'єднання зусиль припинення війни із комітетів по телебаченню, радіо, зв'язку-поширенню інформації, преси, молоді, культури, спорту, науки, освіти, і головне релігії.
За взяття Криму Путін нагородив...?
Myk Voroshchuk _ 02.12.2014 09:27
IP: 74.125.181.---
Правда в тому, що з нами ведуть війну на 2 фронти радянські залишки НКВС в Україні (від директора дитсадка і до перевертнів в ВСУ, СБУ і ГПУ) і їх брати під чутким керівництвоом Пуйла.Важко сказати котрий ворог сильніше. Поки що завдяки отим мільйонам,що шиють,перешивають, шукають, переносять волонтерять...будується нормальна європейська Україна.Так було на Західній Україні коли вона воювала з СРСР.Так само підтримували вояків УПА як ми зараз підтримуємо НАШУ АРМІЮ.
trakt _ 02.12.2014 09:13
IP: 37.53.132.---
-Vesna-:
Особливо, якщо 95 відсотків тамтешнього населення цих солдат ненавидить. (с)

От результат роботи " міністерства правди" сусідньої держави.
Україні треба навчитись артикулювати себе.
Це ніякий не результат роботи " міністерства правди" сусідньої держави. Це результат і свідчення розумового, освітнього, культурного рівня пані Анастасії Станко; інформації, яку воно бере з російських ЗМІ і відповідно її уявлення про правду.
ONLINE
Донбас9 Свобода слова567 Корупція1316 Річниця Майдану79 Aтака Путіна1208
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter