22 квітня 2008, 16:28

В очікуванні НЛО...

Кроме дураков и дорог, в России есть еще одна беда: дураки, указывающие, какой дорогой идти.

Борис Крутиер



Україна – не Росія. То може у нас і дороги кращі?

Їхав я сьогодні зранку вулицями Києва і думав: скільки залишилося часу, щоб місто просто зупинилося, немовби для зйомок апокаліптичного фільму.

Місяць, два, півроку, рік?

Поруч, попереду і позаду так само "повзли" у своїх автівках тисячі киян з надією на те, що "завтра буде легше". І завтра неодмінно настане, навіть якщо на це не буде "політичної волі" керівництва міста або цілої країни.

"Як ви сьогодні доїхали до роботи?" – мало б стати першим запитанням в інтерв'ю з деякими знаковими "окияненими" можновладцями. Про це неодмінно цікаво було б почитати.

Але такі дрібні запитання не можна ставити тим, у кого болить голова за "високе".

Як можна запитувати у Президента, київського голови та його секретаря, а тим більше в Секретаря РНБОУ чи цілого Прем'єр-міністра про такі банальні речі. Наше стояння в пробках не входить до компетенції цих начальників, а то вони б давно вже зібрали "екстрене засідання" і вирішили, що першочерговим завданням діяльності уряду і КМДА має стати будівництво сучасних доріг, виділили б гроші з бюджету або резервного фонду Кабміну і почався б справжній "дорожній прорив".

"Ніч і день дорожні і будівельні бригади мостять свіжій асфальт на нещодавно встановлені естакади. Ці транспортні розв'язки дозволять дістатися з Лівого берега на Правий за 30 хвилин. Столиця дихає і шумить довгоочікуваними "дорожнім проривом". До відкриття нового мосту через Дніпро залишається лише..."

Все, стоп-кадр!

Такого "кіна" ми також не побачимо, бо це буде піар Прем'єру, або Президенту, або не дай Боже, меру з його Секретарем, не кажучи вже про біло-блакитного секретаря РНБОУ. "Такой пиар нам не нужен". Хто ж отримає політичні дивіденди і симпатію виборців, якщо вони усі разом приймуть і "зреалізуют" одне вольове негайне політичне рішення.

- Усі разом?

Ну, такого допустити вже точно не можна, бо Президент, Прем'єр, мер, його секретар разом із Секретарем РНБОУ перебувають у перманентному "політично-ротаційному процесі", який не дозволяє їм втратити темп змагання і поступитися іншому у власному піарі (присутності у ЗМІ).

- Ми можемо побудувати міст через Дніпро, а якщо про це не напишуть чи не покажуть? Для чого нам ці ризики бути непоміченими?

- "Краще вже ми сьогодні пообіцяємо, кожний окремо, що ми "зробимо все, щоб побудувати міст через Дніпро" або "запровадимо систему інтелектуального управління транспортом" і от про це – неодмінно покажуть і напишуть. Треба ж поспішати, а то завтра на цій посаді кожного з нас може вже й не бути..."

На дорогах Києва щодня перебувають близько 1 мільйона 100 тисяч одиниць транспорту: 850 тисяч з них зареєстровані в Києві, ще близько 250 тисяч – транзитний. Це створює постійні затори і реактивний невроз мешканців столиці.

І що робити в цій безвиході?

Одна надія – чекати прибульців.

Може хоч вони зрозуміють, що транспортний колапс Києва є неминучим.

MARCH на марші

На базі одного з центрів тактичної медицини триває практичне відпрацювання відповідних знань у курсантів Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут...

Умовний бій, але по-справжньому

"Ці заняття навчають тісно взаємодіяти, готують витривалість і стійкість", – так курсанти Військового інституту телекомунікацій та інформації імені Героїв Крут описують свій умовний бій в одному з пейнтбольних павільйонів...

1000 днів. Стоїмо!

Сьогодні рівно 1000 днів повномасштабної війни росії проти України – війни, яка триває вже більше десяти років, а точніше вже кілька століть...

Слава Україні! Героям поневолених народів слава!

Так українське національне вітання "Слава Україні! Героям слава!" могло б звучати на теренах росії, коли б вона розвалилася і розсипалася на кілька незалежних національних держав...

Музи проти гармат

Кажуть, що коли гримлять гармати – музи мовчать. Напевно. Ті, хто пережив "Град", кажуть саме так – німа тиша і вселенське мовчання... Але все ж, коли гримлять гармати – музи мають не мовчати, а бути ще сильнішими, інакше – смерть...

Швидкі хвилини заради життя

(коли часу на документообіг немає) Події на Сході України не прийнято називати війною, хоча по кількості жертв, причин збройного конфлікту, гуманітарних та економічних наслідків протистояння – ці події називати інакше було би неточно...