Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

Хто сказав що бути патріотом вигідно і почесно?

05 червня 2009, 10:35

Сьогодні істеричні заклики президента протистояти змінам Конституції вихлюпнулись за межі нашого інформаційного простору.

Тим часом право на зміну Конституції має не Президент, не уряд і навіть не знаменитий мер міста Києва. Змінювати Конституцію мають право народні депутати України, за умови підтримки змін 300 голосами у Верховній Раді. Власне, 28 червня 1996 року ми були свідками як першу Конституцію незалежної України – прийняли саме в залі Верховної Ради.

Після внесення змін до Конституції, рішення народних депутатів ще має підтвердити Конституційний суд.

Так виглядає демократична, прописана у Конституції, процедура зміни Основного Закону. На кожному етапі ця процедура є прозорою і, до речі, з 1996 року була застосована вже багато раз. Щодо конституційного референдуму – таке право має народ України. Але для призначення референдуму – недостатньо одного хотіння глави держави і його нечисленних прихильників. Для цього існує чітко виписана процедура.

Взимку 2004 року, коли Верховна Рада спотворила Коституцію, запровадивши наполовину парламентську реформу, а наполовину залишивши повноваження президенту – народ ніхто не запитував. Власне, якби тоді провести референдум і серйозно розібратися у запропонованих недолугих напівзмінах, навряд чи той проект отримав би більшість голосів.

Тож істерика з приводу конституційних змін, яка розгорнулась сьогодні, свідчить не про "конституційний переворот", бо все відбуватиметься згідно Закону.

Ці захриплі від крику "захисники права народу" насправді лузери, яких не влаштовують результати виборів 2007 року.

За ними стоять люди, які звикли ловити рибку у каламутній воді переплутаних повноважень. Ті, хто не просто уособлює бедлам, але й звично користується результатами постійних чвар і безвладдя, набиваючи власні кишені.

За їхньою відчайдушною спробою захистити бедлам з нетерпінням і зловтіхою спостерігають з-за кордону ті, кому завжди на руку були внутрішні чвари поміж україців.

Але мені здається період бедламу закінчується. Вимушене об'єднання політичних сил потрібне не тільки для подолання кризи – це потрібно для збереження і розвитку нашої країни.

А опоненти завжди ллють бруд і б'ються в істериці. Та й хто сказав, що буде легко – ми і не надіялись, що бути патріотом це вигідно і почесно.

powered by lun.ua
Віктор Уколов _ 06.06.2009 13:52
IP: 93.183.225.---
Обговорення цього блогу закривається. До наступного допису.
Віктор Уколов _ 06.06.2009 13:49
IP: 93.183.225.---
О_Ільющенков _ 06.06.2009 10:10
Відносно Німеччини... Оце порівняння, яке показують на кожному кроці... на даному етапі порівнявати нас з Німеччиною – те саме, що порівнявати з Німеччину з Сомалі. Відносно політики та політичної культури – це повна лажа...

Перепрошую, "повна лажа" брати за приклад не європейську Німеччину, а африканську Сомалі. Втім, кожен сам собі обирає взірець.
Курс на інтеграцію до Європи не змінний, відтак будемо брати приклад не з африканських країн.

В одному Ви праві – це не буде об"єднання двох політичних сил, як у ФРН. У нас буде об"єднана коаліція трьох: БЮТ, БЛ, ПР. Окрім того її підтримають кілька десяьків депутатів з фракції НУНС
семафор _ 06.06.2009 11:44
IP: 77.90.193.---
AndriyKo12:
Та й хто сказав, що буде легко – ми і не надіялись, що бути патріотом це вигідно і почесно...
Кабмін поки не дав дозволу на публікацію другої доповіді Групи держав проти корупції (GRECO) по Україні, затвердженої в травні 2009 року.
Про це повідомив президент цієї організації Драго Кос в інтерв'ю "Дзеркалу тижня".
За його словами, в разі, якщо і повторне звернення до українського уряду не дасть результату, організація опублікує резюме доповіді без такого дозволу.
І за кого оце писАло Уколов тримає людей?
AndriyKo12 _ 06.06.2009 10:16
IP: 94.79.161.---
Ну що, Беніто Уколов, чи Віктор Муссоліні, чи як там тебе.
Ткнули тебе наче паршивого кота: мордою у власне лайно?
Читай і насолоджуйся: http://www.dt.ua/1000/1550/66376/
Фу, як від тебе смердить!!!
О_Ільющенков _ 06.06.2009 10:10
IP: 94.76.108.---
Відносно Німеччини... Оце порівняння, яке показують на кожному кроці... на даному етапі порівнявати нас з Німеччиною – те саме, що порівнявати з Німеччину з Сомалі. Відносно політики та політичної культури – це повна лажа... Тим більше, пане Вікторе, ну не об'єднання це... Об'єднання політичних сил, якщо вони дійсно хочуть об'єднатись заради чогось серйозного не триває так довго...Його не переносять, з наміром "ще 5 хвилин подумати" Заради серйозного об'єднання не проводили б 2 партії у іншій країні ОДНОЧАСНО засідання фракцій, заради того, щоб не кинули...
крайній _ 06.06.2009 09:25
IP: 193.109.145.---
Віктор Уколов _ 06.06.2009 08:35
Кожен хто читав Конституцію знає, що народ делегує свої державотвочі функції органам державної влади

Пригадайте, ви обіцяли "український прорив", як ЮВТ-БЮТ його реасізував? А намір продовжувати термін депутатсва ви не декларували. Уявіть результати виборів для партії що йде на вибори під гаслом "Ми хочемо завжди сидіти у парламенті".
крайній _ 06.06.2009 09:20
IP: 193.109.145.---
Віктор Уколов _ 06.06.2009 08:35

Я розумію, що ваша критика адресована не мені, але все-таки, не треба n-ний раз повторювати банальну шпаргалку, видану вам старшими, про Німеччину і інші справжні парламентські республіки. Ваш обов'язок як "слуги народу" і "патріота" пояснити громадянам України чому ваша політична сила робить атаку на їхні права?
Віктор Уколов _ 06.06.2009 08:35
IP: 93.183.243.---
Цікаво,що навіть не зважаючи на засилля платних глашатаїв Фірташа і Президента, нормальні люди прориваються на блог і залишають тверезі коментарі. За що їм величезне спасибі.

Ось один з таких коментарів:

Аж дивно які тупі політтехнологи в Яценюка та Фірташа. Фірташ міг би розкошелитися на більш юридично грамотного.

Кожен хто читав Конституцію знає, що народ делегує свої державотвочі функції органам державної влади. Зокрема президента він може сам обирати якщо в того серйозні повноваження або делегувати це право парламенту, якщо повноваження обрізані. Обидва способи обрання президента є одинаково демократичними та законними.

А підопічні Яценюка-Фірташа намагається нас переконати, що німці і чехи – безправні раби, яких позбавили усіх прав.

Їм здається трагедією, що їх шефи ідуть в маргінес і вони хочуть цю трагедію передати нам. Шкода тільки що обгортають її в юридичну обгортку. Хто сам не читав законів вірить.
Smerch2007 _ 06.06.2009 02:09
IP: 91.193.32.---
Для такого ПЕРЛА нужно было долго учится.
Браво Витя. Даже ваши платники не могут перекричать волну возмущения.
У меня еще есть только один не выясненый вопрос. Будете танками давить народ или трухнете? Хотя сам склоняюсь к тому, что вам для биомасы ничего не жалко и танки самое вкусное.
rpalyvoda _ 06.06.2009 00:21
IP: 85.2.47.---
O!

Не людина, а наскрізь продажний депутат В. Уколов з хворобливою уявою і завищеною самооцінкою знову напісяв статейку.

Причому помітно, що хвороба прогресує. З"явилися нові симптоми – тепер тов. Уколоффу здається, що він патріот. Уколофф починає вже й сам вірити в свою брехню, і все частіше втрачає відчуття реальності.
Лишається хіба сподіватися, що в нього вистарчить здорового глузду пройти терапію, яку безкоштовно пропонує франкфуртська поліція члєнам кааліції.
NELLI _ 05.06.2009 22:11
IP: 77.123.111.---
просто_Та _ 05.06.2009 19:57
У народа спрашивают – это записано в Конституции. А у быдла нет. Народ не соглашается, когда нарушаются его права, а быдло ждет подачку за свое послушание.
крайній _ 05.06.2009 21:11
IP: 193.109.145.---
руда_я _ 05.06.2009 20:13Звісна річ! У нас уміють тільки істерити, а не діло робити

маєте на увазі у вас у штабі? Жартую, але не треба так самокритично:)
Arzamas17 _ 05.06.2009 20:40
IP: 77.52.96.---
Треба почекати і не забігати поперед паровозу. Все що на сьогодні можно сказати впевнено, що по партийній вертикалі, а ні в БЮТ, а ні в ПР питання відношення до широкої коаліції не обговорювалось, ні та, а ні та політична сила не може казати, що проведені обговорення, включно до первинних партійних ячійок.
Ви спитаєте, а що значать думки рядових членів той чи іншої партії? Думка одного не варта нічого, думка більшості значе дуже багато, вибори виграють не нардепи закріплені за округами, головний тягар несуть рядові члени, які несуть тягар агітайційної роботи, роботи у складі комісій і так далі.
Тому давайте почекаємо з висновками, або з результатами, тими чі іншими.
ЖЖЖЖЖЖ _ 05.06.2009 20:30
IP: 77.123.111.---
http://news.mail.ru/politics/2640652/

О патриотизме Тимошенко. Єто к сказкам Уколова реальная дествительность.
mirabell _ 05.06.2009 20:20
IP: 213.151.0.---
Щоб не вирішили у ВР щодо внесення змін до Конституції, все одно останнє слово за КС.
руда_я _ 05.06.2009 20:13
IP: 213.151.0.---
Звісна річ! У нас уміють тільки істерити, а не діло робити.
рапира _ 05.06.2009 20:08
IP: 213.151.0.---
"Змінювати Конституцію мають право народні депутати України". Усе законно, то ж у чому справа? Здіймають штучно вітер у стакані...
просто_Та _ 05.06.2009 19:57
IP: 213.151.0.---
"Узимку 2004 року, коли ВР спотворила Коституцію... – народ ніхто не запитував". Народ ніколи не запитують, а тоді, коли припече, прикриваються нами як щитом.
AYALex _ 05.06.2009 19:26
IP: 213.179.255.---
панеThinking: поміняйте нік, бо ні перший, ні другий зміст ви не виправдовуйте.
рекомендую вам підручник з Локіки. стосовно Ющенка:дорікати йому вам не рекомендую (хто б казав) ви робите ще гірше. ВАм уже тут відповіли достойно але додам не робіть мене (80 %) щасливим у спосіб, який мені не подобається. Хто ти такий (після того,що ви зробили) щоб за мене вирішувати, як мені жити? І останнє-сьогоднішня Конституція себе не вичерпала.Перш ніж щось міняти, згадайте "бритву Оками". Краще сьогодні, якщо дуже бажаєте, дружненько працюйте на благо України- хто вам заважає? І сміливо ідіть 17 січня на вибори (я вже бачу, як після цих слів вас пересмикнуло) і хай народ вже не вибере цього, для вас, клятого тисячі раз нинішнього Президента.
Aresta _ 05.06.2009 18:58
IP: 62.80.175.---
Thinking: (продовження)

3) ВР обирається на конкретний термін, і ніхто чинній ВР не давав права на продовження власних повноважень – це узурпація влади.

4) Президент, який обирається у парламенті, має дуже обмежені права. Пропонована БЮТ і ПР конституція не скорочує повноважень президента, обраного у парламенті – це політичне шулерство.

5) Якщо народ на референдумі дасть згоду на обрання президента у парламенті, то це має стосуватися парламенту не чинного, а наступного, бо чинному парламенту народ такого права не делеґував.

Альтернатива? Вибори, як було заплановано – спершу президентські, а потім парламентські. А для боротьби з кризою різні ширки зовсім не потрібні. Потрібно згадати, для чого депутати обиралися до парламенту, і працювати.
Aresta _ 05.06.2009 18:57
IP: 62.80.175.---
Thinking:
Монтян не поважаю за її хамство, її блоги не читаю через специфічний стиль викладу. Істерики особисто в мене немає – не той уже вік і не той життєвий досвід, аби впадати істерику через чиїсь дії або слова. Читайте уважніше, що я писала, бо я ЗАВЖДИ відповідаю виключно за себе і від себе. Що ж до "агрессивных бездельников", то перефразую Вашу пораду – "Говорите о себе".
Вам потрібна "внятная аргументация"?
1) З якими обіцянками йшла Тимошенко на останні вибори, про яку коаліцію казала? Про коаліцію з ПР? Ні. Про таку вона казала – ніколи і нізащо. Отже, об'єднання з ПР є порушенням передвиборчих обіцянок.

2) Перед виборами Тимошенко агітувала за проведення референдуму щодо змін до конституції. Згодна, референдум провести не дали. Чому зараз, коли йдеться про зміни до конституції цей референдум навіть не згадується? Депутати мають право змінювати конституцію аж до зміни устрою, але в такому випадку повинен бути референдум.
Сваха _ 05.06.2009 18:57
IP: 194.242.116.---
Пригадати, як ця флядь Уколов останніми словами поливав Мороза – "за зраду". Іди, опудало, чистити черевики Фельдману!
od _ 05.06.2009 18:49
IP: 62.233.152.---
Віктор Уколов:
Читаючи коменти, ще раз переконуюся, що об"єднання потрібне. Країна стомилася від
Ви будь ласка не плутайте Божий дар з яєчнею. Те що пропонується під соусом об'єднанням є чистої води узурпація влади на двох. Якщо запустити таку конституцію то за дуже короткий час реальна опозиція в країні перестане існувати – її просто знищать клани при владі, і тоді буде абсолютно байдуже хто прийде в парламент – всі будуть "свої". І оця спроба подати це як "об'єднання" чи "боротьбу з кризою" це жалюгідний фіговий листок для прикриття срамоти. Кого ви тут тримаєте за лохів?
igorsich80 _ 05.06.2009 18:37
IP: 77.93.38.---
Как обычно статью нечетал. Но в сотый раз скажу- ох и смешной уколов:-)
Тупой, но смешной.
От как вижу твое лицо на сайте, сразу настроение поднимается. Вот бы ты еще видео свое выложил, там где ты жонглируешь с клоунским носом и в бабушкиных розовых панталонах. Ну выложи, пожалуйста! Пусть народ посмотрит-повеселится:-)
Thinking _ 05.06.2009 18:14
IP: 92.242.116.---
крайній _ 05.06.2009 18:08
А прийняті зміни до Конституції, були компромісом. Принаймі тоді влада не використала силу.
--
Без проблем, согласен.
Так же будет и сейчас.
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter