Юрій Мірошниченко Народний депутат України V - VIII скликань.

ПРИЙШОВ ЧАС СХАМЕНУТИСЯ!

01 вересня 2015, 18:50

Жахлива новина сколихнула країну напередодні світлого свята – Дня знань...

Три втрачені життя, більше сотні поранених і психологічна травма в серці кожної людини, що вболіває за долю нашої України. Не на полі бою, – під стінами парламенту загинули і постраждали безневинні люди, які забезпечували конституційні права на мирні зібрання. Найщиріші співчуття рідним і близьким загиблих та постраждалих.

Прикро, боляче, нестерпно бачити як руйнуються інституційні засади демократії, заради втілення яких, в тому числі і я прийшов в політику.

Але не лише ці відчуття спонукають мене зараз говорити публічно. Я намагаюся подивитися у майбутнє моєї країни. Що на неї чекає? Що може зупинити насилля і радикалізм? Які кроки повинні зробити політики та громадяни, щоб ці події стали для нас уроком, а не черговою віхою у загостренні конфліктності у суспільстві, особливо на тлі жахливого падіння рівня життя людей? Як нам повернутися до розбудови європейських стандартів?

Доля країни, на моє глибоке переконання, плекається сьогодні кожним з нас. Але роль ця не однакова.

Важливим фактором подій стало громадянське суспільство. І його вплив з часом має зростати, однак ніхто не зможе зняти або перебрати на себе відповідальність за сьогодення і майбутнє України з нас, політиків.

Саме ми є тим суспільним інститутом, який в умовах демократичного ладу зобов'язаний діяти злагоджено і конструктивно, спрямовуючи свої зусилля на покращення умов життя звичайних громадян. Політики зобов'язані об'єднувати суспільство, пропонуючи спільний "план майбутнього", примиряти через цивілізовану дискусію радикалів з різних таборів. Демонструвати приклад високої культури дискусії, навіть у складних державотворчих питаннях.

Саме такий стиль політичної діяльності я вважаю єдино можливим під час численних випробовувань, що їх зараз проходить як вся наша країна, так і кожна родина, кожна людина.

Я вірю, що в стінах українського парламенту, у виконавчій та судовій владі, в органах місцевого самоврядування зможе утворитися співтовариство здорового глузду та справжньої відповідальності, де політики, не залежно від того чи є вони представниками влади або опозиції, зможуть піднятися до рівня державних діячів. Усвідомлять, що всі ми перебуваємо в "одному човні", яким є Україна, і кожен на своєму місці буде сумлінно виконувати свою роботу. А її вистачить всім: і владі, реалізуючи справжні реформи, і опозиції, яка шляхом аналізу владних рішень і своїми альтернативними, конструктивними пропозиціями зможе допомогти у державотворчих процесах.

Чи можливо це? Чи реально? Впевнений – так, якщо ми знайдемо у собі сили схаменутись і не бачити в опонентові ворога, в людині з іншими поглядами або в представникові іншої політичної сили об'єкта для знищення (політичного або, навіть, фізичного).

Це – можливо, якщо ми згадаємо своє християнське коріння, в основі якого є Любов.

Відповідаючи добрим словом на агресію, готовністю до діалогу в дискусії, ми повернемо не лише надію, але і впевненість в серця наших громадян, де б вони не жили: на заході чи сході, півдні чи півночі.

Переконаний, що саме християнсько-демократична ідеологія як така, що не допускає насилля і радикалізму, спонукає до співпраці - і повинна стати державотворчим фундаментом наших перетворень... Але про ідеологію вже в іншій статті.

Запрошую до дискусії щодо зміни політичної культури всіх однодумців.



Прийшов час єднатися, адже йдеться про наше спільне майбутнє у власній країні!



Електронна пошта для листування: press.miroshnychenko@gmail.com

powered by lun.ua
Коментарі — 80
kren _ 03.09.2015 12:13
IP: 92.113.193.---
-Vesna-:
3.найпевнішою ознакою існування еліти-є та влада якою правляча верхівка володіє зараз,що відповідає рівню легітимізації її легітимності в певний історичний період сус-ва,Норми і прави ла-умови-розвитку і існування котрого,встановлює той,хто має владу,щоб закріпити їх в сус-ві.
kren _ 03.09.2015 12:07
IP: 92.113.193.---
-Vesna-:
2. (небезпека закритого елітарного відбору,на основі,ознак спадкових і особистої відданості патрону,соціальна демобілізація еліт,полягає в дегенерації політбомонду.Через відсутність відкрикритого змагання,де наряду з фаховими здібностями конкурують ще й особисті якості.Питаннягідності і честі особи,стоять на кону добробуту системи.В її,особи, готовності виконувати вимоги корпоративної етики чи захищати конституцію і закон-що в кінечному результаті призводить не призводить до Майдану).
kren _ 03.09.2015 12:04
IP: 92.113.193.---
-Vesna-:
1... в проблемах сутності знакового вираження до означуваного об*єкту.важливо точно розуміти
ідею референції.Коли розглядати питання в цілому,з т.з. критеріїв "народного" когнітивного аспекту-
очікуваних стандартів поведінки,відповідних уявленням соціального актора- еліта=найкраще з того що є в сус-ві,так воно і є.Одначе сутність полягає в тому,що суспільство і держава-речі різні і коли говорити про державу-наша еліта є тим найкращим що в даних умовах соціального і корпоративного відбору набуло своїх соціальних диспозицій.Успіху досягає той,хто найкраще засвоїв правила гри.Кожен рівень лояльності і взаємопідтримки передбачає відповідність претендента структурним вимогами системи
в її самозбереженні.Перспективні критерії системи визначаються рівнем культурного капіталу належного наявній еліті,що має бути відповіднним її вимогам на кожному позиційному рівні...
_yurkiv_ _ 03.09.2015 11:32
IP: 91.200.224.---
-Vesna-:
_yurkiv_:

Вчиться правильно обирати, і не буде ні Майданів, ні крові на них!
Ой... пане Юрків. Не все так просто в постгеноцидній державі, що немає еліти...
Як це?
Сьогодні Ви, пані, Весно, народ, і клянете еліту, завтра оберемо Вас народним депутатом, і вже будемо клясти Вас:)
Який народ, така еліта, і навпаки.
І народу, і еліті бракує хоча б "прибалтійської" стриманності та зваженості.
Mykola_Berezen _ 03.09.2015 09:29
IP: 46.185.103.---
-Vesna-:
Mykola_Berezen:
-Vesna-:
Дякую, пані Весна...Зрідка появляється можливість в інтернеті побувати...То хоч трохи стараюсь узнати, що в політиці робиться, щоб зовсім не втратити орієнтацію...А це плюнув на все і подивився серіал "вікінги"...Думаю: і нахрена мені той серіал знадобився при такому дехфіциті часу?!
Прикидуватись хом'ячком – це Ваша улюблена тактика.:))
Правду і тільки правду понаписував...Як завжди, між іншим...
-Vesna- _ 03.09.2015 09:24
IP: 93.72.139.---
_yurkiv_:

Вчиться правильно обирати, і не буде ні Майданів, ні крові на них!
Ой... пане Юрків. Не все так просто в постгеноцидній державі, що немає еліти...
Mykola_Berezen _ 03.09.2015 09:24
IP: 46.185.103.---
1234:
Mykola_Berezen:
1234:
hot111:
в первую очередь надо поздравить фирташа с такими слугами, которых он поставил управлять украиной
Пане один-два-три- чотири, та не треба демонізувати Фірташа так дуже сильно. Юляха має покровителем карлика-демона з внешекономбанком...Та іще своїх бабок хватає...Не кажучи і про взяткодатєлей з числа найбільшої кількості у свій час тітушок.
у импотентов как всегда: виновата женщина
Шановний пане один-два-три-чотири, так Ви самі на цю женщіну погляньте...Чи то в тюрязі піддавали тортурам, чи то від ботоксу (дехто має таку версію) таке з фейсом получілось...Тут і Вам віагра може понадобитись...
-Vesna- _ 03.09.2015 09:23
IP: 93.72.139.---
Mykola_Berezen:
-Vesna-:
Дякую, пані Весна...Зрідка появляється можливість в інтернеті побувати...То хоч трохи стараюсь узнати, що в політиці робиться, щоб зовсім не втратити орієнтацію...А це плюнув на все і подивився серіал "вікінги"...Думаю: і нахрена мені той серіал знадобився при такому дехфіциті часу?!
Прикидуватись хом'ячком – це Ваша улюблена тактика.:))
_yurkiv_ _ 03.09.2015 09:22
IP: 104.154.44.---
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
А Ви переживали, ось і "оприділився..."
А от Ви так і не оприділились...То за пані Фарійон, що гемселила бітою по щитах охорони, то Ви за Чоколядового...Без медовухи Вас не розбереш...
А Ющенко за який інтернаціонал?:)
Пане Юрків, хоч цього йолопа не вспоминайте...То ж нада, два рази підписував з ЮлієЮ бамагу про те, що прем*єр-міністром зобовязується поставити. А потім плакався, що зробив подвійну помилку.
Цей "йолоп" призначив варофку прем*єр-міністром, так само, як і шапкокрада, після того, як ви, придурки, своїм недолугим галасуванням провели їх до Верховної Ради, причому лідерами виборчих перегонів.
Вчиться правильно обирати, і не буде ні Майданів, ні крові на них!
Mykola_Berezen _ 03.09.2015 09:18
IP: 46.185.103.---
-Vesna-:
Дякую, пані Весна...Зрідка появляється можливість в інтернеті побувати...То хоч трохи стараюсь узнати, що в політиці робиться, щоб зовсім не втратити орієнтацію...А це плюнув на все і подивився серіал "вікінги"...Думаю: і нахрена мені той серіал знадобився при такому дехфіциті часу?!
-Vesna- _ 03.09.2015 08:17
IP: 93.72.139.---
Mykola_Berezen:
Пане один-два-три- чотири, та не треба демонізувати Фірташа так дуже сильно. Юляха має покровителем карлика-демона з внешекономбанком...
Та прям... карлик-демон ще не знає віроломства Юляхи.
Він один (!) раз мав з нею справу – коли підписував газовий контракт.
Вона була дуже податлива (бо розводилася з Ющом остаточно) – а він був дуже настрашений легендами про її ЖаноД"арковість.

Це так... випадковий збіг.
Mykola_Berezen _ 03.09.2015 07:38
IP: 46.185.103.---
_yurkiv_:
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
А Ви переживали, ось і "оприділився..."
А от Ви так і не оприділились...То за пані Фарійон, що гемселила бітою по щитах охорони, то Ви за Чоколядового...Без медовухи Вас не розбереш...
А Ющенко за який інтернаціонал?:)
Пане Юрків, хоч цього йолопа не вспоминайте...То ж нада, два рази підписував з ЮлієЮ бамагу про те, що прем*єр-міністром зобовязується поставити. А потім плакався, що зробив подвійну помилку.
Mykola_Berezen _ 03.09.2015 07:32
IP: 46.185.103.---
1234:
hot111:
в первую очередь надо поздравить фирташа с такими слугами, которых он поставил управлять украиной
Пане один-два-три- чотири, та не треба демонізувати Фірташа так дуже сильно. Юляха має покровителем карлика-демона з внешекономбанком...Та іще своїх бабок хватає...Не кажучи і про взяткодатєлей з числа найбільшої кількості у свій час тітушок.
Nikus _ 03.09.2015 05:16
IP: 93.75.72.---
РигіАнальний недобиток цей Юрік! Дякуєм Чоколяднику за те, що ця мразь знову з'явилася і своїми мантрами знову починає вчити. Йди геть звідсі!
megapolis _ 03.09.2015 00:50
IP: 104.154.52.---
в "одному човні" плывiот конформiст
polyglot _ 02.09.2015 22:39
IP: 188.163.106.---
Автору і треба схаменутися в першу чергу! Зовсім ні сорому, ні совісті нема!
Теодор Дяків _ 02.09.2015 22:17
IP: 91.124.206.---
Юра, закрий рот і йди... Так-так, саме туди!
_yurkiv_ _ 02.09.2015 21:58
IP: 104.197.120.---
hot111:
_yurkiv_:
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
А Ви переживали, ось і "оприділився..."
А от Ви так і не оприділились...То за пані Фарійон, що гемселила бітою по щитах охорони, то Ви за Чоколядового...Без медовухи Вас не розбереш...
А Ющенко за який інтернаціонал?:)
Ось і я за той самий, за Україну з панею Фаріон, бо вона, як і я, націоналістка з Львівщини, за Порошенка, бо він Український Президент з Бендер, за Яценюка, бо він Український Голова Уряду з Чернівців, за кожного з вас з кожного куточку України і за її межами, бо ми – Українці, хоч "без царя у голові".
Тобто, український злодій,це добрий злодій.Бо він-з України.
Поздоровляю Яйценюка.З таким благим народом.
Що українського у Вас особисто вкрав Яценюк, і де сховав, невже там, де вана?
stork _ 02.09.2015 21:46
IP: 76.66.84.---
Зміна політичної ситуації спонукала вас, пане Юрію, змінити риторику. Ви маєте намір в черговий раз обманути народ. Вам здається, що люди сприймуть ваші слова на віру. Ні, пане! На передову в зону АТО!
Там і докажіть вашу ЛЮБОВ до України. А ваші заклики до примирення зі зграєю Януковоча викликають лише роздратування.
hot111 _ 02.09.2015 21:15
IP: 77.52.155.---
_yurkiv_:
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
А Ви переживали, ось і "оприділився..."
А от Ви так і не оприділились...То за пані Фарійон, що гемселила бітою по щитах охорони, то Ви за Чоколядового...Без медовухи Вас не розбереш...
А Ющенко за який інтернаціонал?:)
Ось і я за той самий, за Україну з панею Фаріон, бо вона, як і я, націоналістка з Львівщини, за Порошенка, бо він Український Президент з Бендер, за Яценюка, бо він Український Голова Уряду з Чернівців, за кожного з вас з кожного куточку України і за її межами, бо ми – Українці, хоч "без царя у голові".
Тобто, український злодій,це добрий злодій.Бо він-з України.
Поздоровляю Яйценюка.З таким благим народом.
kren _ 02.09.2015 19:34
IP: 92.113.193.---
Юрків.
не знав,шо;-добродій-звучить грізно.В мережах купа відео кидання гранати-летить і димить,
як навчальний посібник.щоб призовники не поранилися при навчаннях.Є повідомлення про
стрілецьке поранення з летальним наслідком,купа відео і фоток про "незрозумілу гранату" і
жодної,де б хоч якось засвітиися стрільці?! В на фб постять табло вр з голосами-поддивіться
уважно,може гранату кинете.Учора на фб хтось міркував про провокацію з метою переключити
увагу з голосованих законів на теракт.Щиро жаль хлопців,сердечне співчуття сім*ям загиблих,ско
рішої поправки пораненим,але задум вдався-всі говорять про гранату.Про зговір з регіонфашистами,голосування і самі закони,вже забули.
_yurkiv_ _ 02.09.2015 18:53
IP: 91.200.224.---
kren:
юрків...навіть тих, хто опинився серед злочинців-сепаратистів...
...щодо,таких.котрі опинилися серед-безумовно згодний.але як з тими на чиїх руках кров людей?
Чи не виродок Мірошниченко,разом з такими ж голосував повернення,для ровного пацана, конституції 199 р.за анексію Криму,за закони 16 січня,що вилилося в війну в Україні.юрист
І магістр держ.управління.А як з тим керівництво.помісним і київським,і нинішніми нардепа
ми з опо,що підтримували і підтримують сепаратистів,будучи держслужбовцями?
...Ви,добродію-для початку навчіться розрізняти зміст і об*єм,при зовнішній схожості-це різні
категорії.
Добродію, до чого ці грізні слова?
Чи не простіше кинути в них гранату?:)
_yurkiv_ _ 02.09.2015 15:06
IP: 104.197.121.---
Mykola_Berezen:
_yurkiv_:
А Ви переживали, ось і "оприділився..."
А от Ви так і не оприділились...То за пані Фарійон, що гемселила бітою по щитах охорони, то Ви за Чоколядового...Без медовухи Вас не розбереш...
А Ющенко за який інтернаціонал?:)
Ось і я за той самий, за Україну з панею Фаріон, бо вона, як і я, націоналістка з Львівщини, за Порошенка, бо він Український Президент з Бендер, за Яценюка, бо він Український Голова Уряду з Чернівців, за кожного з вас з кожного куточку України і за її межами, бо ми – Українці, хоч "без царя у голові".
kren _ 02.09.2015 14:16
IP: 94.178.99.---
...в коменті до юрків...конституції 1996 р.за анексію Криму...
kren _ 02.09.2015 14:14
IP: 94.178.99.---
юрків...навіть тих, хто опинився серед злочинців-сепаратистів...
...щодо,таких.котрі опинилися серед-безумовно згодний.але як з тими на чиїх руках кров людей?
Чи не виродок Мірошниченко,разом з такими ж голосував повернення,для ровного пацана, конституції 199 р.за анексію Криму,за закони 16 січня,що вилилося в війну в Україні.юрист
І магістр держ.управління.А як з тим керівництво.помісним і київським,і нинішніми нардепа
ми з опо,що підтримували і підтримують сепаратистів,будучи держслужбовцями?
...Ви,добродію-для початку навчіться розрізняти зміст і об*єм,при зовнішній схожості-це різні
категорії.
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter