Сергій Дацюк Філософ

ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

06 грудня 2017, 10:10

Україна проходить тестове випробування на здатність до здійснення революції в складних умовах:

1. Ця революція є не національно-демократичною, а ліберально-демократичною, тобто коли на перший план виходять ліберально-демократичні цілі, які не тільки не всі націоналісти підтримують, але які навіть не всі громадяни підтримують.

2. Ця революція відбувається в ситуації війни, на тлі розчарування новою післяреволюційною владою та на тлі соціальної депресії.

3. Ця революція відбувається в ситуації шаленої маніпуляції суспільною свідомістю з боку олігархічних ЗМІ та безпрецедентної брехні в політичній сфері, у якій влада намагається втопити самих революціонерів.

4. Ця революція відбувається на тлі неглибокого усвідомлення масштабних стратегічних цілей самими революціонерами, на тлі їх ілюзій, що можна вирішити щось через прийняття якихось законів чи якісь інституційні зміни.

Бруд революцій

Є чотири головні змісти революції, про які здебільшого говорять: 1) як в своїх досягненнях революція втілює нові смисли та перспективи; 2) скільки крові пролито і кого покарано; 3) хто це все профінансував; 4) хто за цим стояв, які примітивні, індивідуальні чи корпоративні цілі переслідував і чи зміг прийти до влади на тлі революції. Отже це чотири аспекти революції – смисли, помста, гроші та вигода небагатьох.

Якщо крові пролито дуже багато, чи якщо кров нетривалої революції спричинила кров тривалої війни, то питання фінансування революції ніби затінюються і відходять на другий план.

Українську громаду мало цікавили питання, хто фінансував Майдан-2013-2014 років, оскільки питання про загиблих на майдані, а потім вже у війні, завжди були більш важливими. Але з моменту контрреволюції це дуже зацікавило українську громаду.

Якщо післяреволюційна влада ефективно втілює нові смисли та досягає нових перспектив, то питання, хто і як рвався до влади і на які жертви (свої чи чужі) йшов, відходить на другий план.

Українську громаду мало цікавили питання, як представники нинішньої влади домовлялися з українськими олігархами чи співробітничали з Росією, допоки ці представники намагалися переслідувати цілі революції. З моменту контрреволюції та за відсутності перемог у війні ці питання актуалізувалися.

Революція завжди має свій бруд – кров, гроші, маніпулятивну вигоду. І цей бруд завжди згадують і виносять на перший план всі контрреволюціонери та недалекі критики революцій.

Але бруд – це побічний продукт революцій. Головний продукт революцій це її нові смисли та перспективи.

Саме тому під час революції таким важливим є інтелектуальне розуміння смислів та перспектив. Саме тому революція це не бунт і не стояння на Майдані, а це масштабні стратегічні програми революціонерів, які втілюються.

Якщо контрреволюційна влада переходить до радикальної реакції, вона неодмінно користається брудом революції, замовчуючи питання про смисли та перспективи.

З точки зору влади, революціонери завжди діють на боці ворога. Влада завжди боїться помсти під час революції. Влада завжди боїться викриття своїх маніпуляцій.

Тому під час революції не можна вірити жодному слову нелегітимної влади і не можна сподіватися на жодну владну інституцію.

Стагнація

Україна ввійшла в процес стагнації.

Україна як держава нездатна завершити війну.

Президент та Уряд імітують реформи, гальмують боротьбу з корупцією.

Правлячий клас подолати політичну кризу неспроможний.

Нелегітимний Президент в принципі не може виконувати ані конституційних, ані просто лідерських функцій.

Нелегітимний Парламент зосереджується на другорядному і не здатен приймати які-небудь позитивні та перспективні рішення.

Нелегітимна влада не здатна здійснювати правосуддя.

Україна постійно втрачає нормальні відносини з сусідніми країнами, проти українського правлячого класу налаштовані всі його колишні союзники.

Українська громада стає заручником втрати міжнародної підтримки на тлі війни, що продовжується.

Немає жодної політичної сили, яка здатна вивести країну з цього процесу.

Парламентської коаліції немає вже більше, ніж півтора року.

Значної кількості міністрів просто немає, є В.О.

Голова НБУ недієвий.

Генпрокурор не має ані легітимності, ані найменшої довіри.

Між різними правовими відомствами йде протистояння.

Україна на межі хаосу.

Громада стомилася від революцій.

Водночас консолідація суспільства поза політизацією неможлива.

Дострокові президентські та парламентські перевибори лишаються єдиним виходом.

Дефіцит нових лідерів

Наявні політичні та громадські лідери з ситуацією не справляються.

Водночас фейковий порядок денний у ЗМІ, відсторонення від телебачення змістовних активістів та цензура не дозволяють появі дійсного порядку денного, в якому тільки і могла б проявитися комунікація нових лідерів.

Соціальні мережі самі по собі не здатні компенсувати відсутність телевізійного формату комунікації для громадських активістів.

Поява нових лідерів можлива в трьох різних процесах:

1) побудова опозиційними політичними силами відносин з новими громадськими організаціями, що спрямовані на стратегічні та дієві зусилля в руслі дій опозиції;

2) відступництво від владних політичних сил окремих груп, що створюють нові політичні сили для опозиційної діяльності (зрада зраднику не є зрадою);

3) незалежна громадська ініціатива в процесах війни та революції, яка творить нових змістовних лідерів зі стратегічною компетенцією, що призводить до утворення незалежних громадсько-політичних сил для приходу в Парламент.

Нові громадсько-політичні сили потрібні для конкуренції з наявними політичними силами в Парламенті.

Нові громадсько-політичні сили потрібні для пришвидшення процесу революції, коли стагнація стане вкрай небезпечною.

Якщо правлячий клас не погодиться на дострокові перевибори, тоді революція це єдиний шанс виходу з ситуації стагнації.

Якщо ж спробувати обійтись без перевиборів і без революції, тоді потрібно готуватися жити в ситуації стагнації і широкомасштабної еміграції.

Бо історія не знає випадків, коли б нелегітимна влада ставала раптом легітимною.

Коментарі — 145
Vadim Schetinin _ 11.12.2017 21:45
IP: 176.36.53.---
"Якщо правлячий клас не погодиться на дострокові перевибори, тоді революція це єдиний шанс виходу з ситуації стагнації." – правящий класс не согласен и сейчас на досрочные выборы и при этом не будет никакой революции. Если бы народец хотел уже бы давно объединился и жестко провел бы перевыборы. Сдулся народец и притом не один десяток лет.
Вадим Криничний _ 11.12.2017 11:22
IP: 89.252.61.---
Orest Jj:
Orest Jj:
Петро Бурчак:
" ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ"

Будь-яка революція – Зло.
Будь-яка революція закінчується приходом до влади Сатани.
А Сатана – це міжнародний сіонізм.
Отже, ніяких революцій! Армія – надія і спасіння Української Нації!
то есть – военный переворот и приход к власти фельдмаршала Полторака?
Та ні, напевно Яроші та Семенченки. Як на мене, то це кремлівські проекти, саме для такої ситуації.
Олег Кара _ 09.12.2017 14:08
IP: 37.229.133.---
Петро Бурчак:
" ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ"

Будь-яка революція – Зло.
Будь-яка революція закінчується приходом до влади Сатани.
А Сатана – це міжнародний сіонізм.
Отже, ніяких революцій! Армія – надія і спасіння Української Нації!
Привіт, Петро! Але верхівка армії вже належним чином прикормлена. Та й, чесно кажучи, не бачити під тіми великими зірками на плечах другого Піночета чи хоч би Каддафі...
Владимир Черныш _ 08.12.2017 14:03
IP: 35.195.152.---
Почитал кометы – главный вывод, кто о чем, но по делу 0, конкретики 0.
Напоминает травоядных с глазами побокам, интересует вся переферия, все в кучу,
в этом и есть вся проблема.
Хищник он другой, глаза вперед, смотрит и концентрируется на цель, все просто.
Главная цель прявящей своры – деньги и власть (взаимозаменяемо, одно ради другого и наоборот),
все делается ради этого, именно это одновременно и цель и оружие и кровь.
Становимся хищниками, смотрим именно сюда, все остальное пыль и манипуляции, начнем распыляться – мимо.
Наша главная цель – отключение власти от потоков (будет радикально, больно но если не отключить эту "кровь",
ничего не изменится).

Ну и так далее, смотрим уже, бъем в узловые точки получения гешефта, убираем корм из корыта, и увидите, через какое-то время
свиньи сами разбегутся. Во все остальное – популизм, ожидание мессий, грабли.
Ну и ПыСы
НАБУ и САП должны быть интересны не с точки зрения кого там посадят, а с точки зрения схем (как и за что).
Республіка _ 07.12.2017 17:05
IP: 35.195.121.---
"Саме тому під час революції таким важливим є інтелектуальне розуміння смислів та перспектив" – саме так, пане філософе: природа, створена Богом, НЕ терпить "революцій", тому "інтелектуальне розуміння смислів та перспектив" – то "діяння" Сатани – противника Богу. Як же ж тоді добитися справедливості? Відповідь єдина: відродженням ДУХОВНОСТІ громадянського суспільства, яка "перекриє кисень" Сатані. То що ж таке ота ДУХОВНІСТЬ? Простий приклад, взятий з БІБЛІЇ: якщо збираєшся продавати, то НЕ смій підпилювати гирі, якими зважуватимеш товар, що продаєш. Погляньте на сучасне життя в Україні: майже УСІ громадяни-виборці "підпилюють гирі", щоби мати якись ВЛАСНИЙ собі зиск із "того". Гнила душа, гнилі діяння, гниле життя: це – НАСЛІДОК української БЕЗДУХОВНОСТІ! Спробуйте мені заперечити, вкажіть мені на ПОМИЛКОВІСТЬ моєї НЕНАВИСТІ. Підпилюючи гирі, чи любитимеш ближнього, як самого себе?
kren _ 07.12.2017 15:04
IP: 188.0.104.---

Mike Naplekov:
kren:
... Таким як Ви-це складно пояснити...спрбую.Янукович мав легітимність...
ні обумовлення,власне вийшовши за рамки... свобод, ...
Ну і?:)
Невже ж самому не зрозуміло, что термін "легітимність" не ліпиться до нашого життя? кожний раз треба використовувати пів словарного запасу...
... передбачувана відповідь.Словарний запас переконливий показник...зокрема,обізнаності диспутан
та з проблемою в цілому і певною темою-зокрема.
Спробуйте но,добродію,розглядати дане питання через такий інтеграл-як СТАТУС і,можливо тоді,Ви
зможете усвідомити Легітимацію не як термін зі словника,а як соціальний феномен і складову полі тичного процесу вцілому.
Коли не цікавилися,загляньте на титульну УП-ознайомтеся з "За крок від прірви",що "висть" на всю
сторінку.Там ПРОЦЕС ЛЕГІТИМАЦІЇ показаний предметно і всебічно
Orest Jj _ 07.12.2017 14:44
IP: 77.52.100.---
boh:
Те, що треба жити в ситуації широкомасштабної еміграції (особливо молоді) – це факт. Треба змоделювати ситуацію, що робити тим немолодим, не дуже розумним, але й не дурним, які залишаться. Податки вони платить не зможуть в достатній сумі, щоб утримувати державу зі злодіями на чолі, які весь час крадуть. То які наступні дії? З цінного залишилась тільки земля...
не эмиграции а эвакуации.
Що робити? Так нинішня влада збудувала нові робочи місця – чи вмри на передовій за 10 тісяч грн., чи купуй зброю, контактуйся з однодумцями та грабуй крамниці, банки, контори...
boh _ 07.12.2017 14:19
IP: 194.44.142.---
Те, що треба жити в ситуації широкомасштабної еміграції (особливо молоді) – це факт. Треба змоделювати ситуацію, що робити тим немолодим, не дуже розумним, але й не дурним, які залишаться. Податки вони платить не зможуть в достатній сумі, щоб утримувати державу зі злодіями на чолі, які весь час крадуть. То які наступні дії? З цінного залишилась тільки земля...
Orest Jj _ 07.12.2017 13:33
IP: 77.52.100.---
Петро Бурчак:
" ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ"

Будь-яка революція – Зло.
Будь-яка революція закінчується приходом до влади Сатани.
А Сатана – це міжнародний сіонізм.
Отже, ніяких революцій! Армія – надія і спасіння Української Нації!
то есть – военный переворот и приход к власти фельдмаршала Полторака?
Петро Бурчак _ 07.12.2017 13:23
IP: 193.41.185.---
" ПЕРЕД ВИКЛИКОМ ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ"

Будь-яка революція – Зло.
Будь-яка революція закінчується приходом до влади Сатани.
А Сатана – це міжнародний сіонізм.
Отже, ніяких революцій! Армія – надія і спасіння Української Нації!
Orest Jj _ 07.12.2017 12:54
IP: 77.52.100.---
руслан49:
Orest Jj:
руслан49:
Mike Naplekov:

Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія.
Рух в цю сторону йде. В центрі Києва, біля Ради в наметовому містечку створена "коломойська народна республіка" (КНР). Прикордонники КНР б'ють палками українську поліцію, яка без оформлення відповідних документів заходить на територію КНР.
а вы их пулеметами, пулеметами...Водой разгонять рано – нет хорошего мороза.

Пы.Сы.Министр внутренних дел Арсен Аваков в середине ноября встречался в Лионе с олигархом Игорем Коломойским
В міністра все під контролем. Захоче дозволить ставити палатки на вулиці Грушевського, захоче не дозволить. Все під контролем. А з Коломойським вони уточнювале деякі несуттєві деталі і нестиковки.
мдя, тяжело вам. Агенты Кремля окружили со всех сторон. Беня предлагает сдаться.
Или вы на баррикаду с лозунгом "Мы не отдадим завоевания Рошена!"?
руслан49 _ 07.12.2017 11:55
IP: 37.53.226.---
Orest Jj:
руслан49:
Mike Naplekov:

Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія.
Рух в цю сторону йде. В центрі Києва, біля Ради в наметовому містечку створена "коломойська народна республіка" (КНР). Прикордонники КНР б'ють палками українську поліцію, яка без оформлення відповідних документів заходить на територію КНР.
а вы их пулеметами, пулеметами...Водой разгонять рано – нет хорошего мороза.

Пы.Сы.Министр внутренних дел Арсен Аваков в середине ноября встречался в Лионе с олигархом Игорем Коломойским
В міністра все під контролем. Захоче дозволить ставити палатки на вулиці Грушевського, захоче не дозволить. Все під контролем. А з Коломойським вони уточнювале деякі несуттєві деталі і нестиковки.
Orest Jj _ 07.12.2017 11:50
IP: 77.52.134.---
руслан49:
Mike Naplekov:

Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія.
Рух в цю сторону йде. В центрі Києва, біля Ради в наметовому містечку створена "коломойська народна республіка" (КНР). Прикордонники КНР б'ють палками українську поліцію, яка без оформлення відповідних документів заходить на територію КНР.
а вы их пулеметами, пулеметами...Водой разгонять рано – нет хорошего мороза.

Пы.Сы.Министр внутренних дел Арсен Аваков в середине ноября встречался в Лионе с олигархом Игорем Коломойским
Вадим Криничний _ 07.12.2017 11:48
IP: 89.252.61.---
руслан49:
руслан49:
Mike Naplekov:

Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія.
Рух в цю сторону йде. В центрі Києва, біля Ради в наметовому містечку створена "коломойська народна республіка" (КНР). Прикордонники КНР б'ють палками українську поліцію, яка без оформлення відповідних документів заходить на територію КНР.
Ну і що це Ви ЗМОРОЗИЛИ?
руслан49 _ 07.12.2017 11:44
IP: 37.53.226.---
Mike Naplekov:

Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія.
Рух в цю сторону йде. В центрі Києва, біля Ради в наметовому містечку створена "коломойська народна республіка" (КНР). Прикордонники КНР б'ють палками українську поліцію, яка без оформлення відповідних документів заходить на територію КНР.
Mike Naplekov _ 07.12.2017 11:36
IP: 46.118.250.---
"Якщо правлячий клас не погодиться на дострокові перевибори, тоді революція це єдиний шанс виходу з ситуації стагнації."
===
Революція без плану – це лише ротація у владі. Не будемо забувати, що система стоїть на низькому відсотку зарплатні у собівартості та нульовому рівні економ та політкультури населення. Звідси і всевладдя олігархії.
Отже, чергова "революція" до усвідомлення головних проблем людьми (а не "актівістами") потрібна тільки черговому однотуровому.
З іншого боку, чекати поки люди самі розберуться наївно, бо вчитися не хоче ніхто, куштують фастфуд славаукраїнського олігархопатріотизму, це не потребує зусиль.
Вихід тут, на мою думку, тільки один – авторитарія. Потрібен час, коли цивілізовані правила життя змінять ментальність людей, це не менше покоління. Подібне стається з нами при еміграції в нормальну країну, умови швидко розкривають таланти (тому й відомі українці майже завжди по за межами України).
Orest Jj _ 07.12.2017 11:36
IP: 77.52.134.---
прод.
...Может быть, кому-то кажется, что это все не угроза, а наоборот – набор возможностей для действующей власти. Чтобы оставаться властью как можно дольше и как раз не допустить Тимошенко до победы на выборах. Ну, хорошо. А кто смог оставаться у власти в Украине действительно долго? Кучма? Но ведь даже и ему пришлось уйти.

Пы.Сы. (от меня) Може, панове???, допоможемо вложить карающий меч, хотя бы не правосудия а мести, в руки профессионала, которые этих рыгошоколадных крыс пошинкуют на кусочки и пропустят через мясорубку.
Какого) (ера вам еще нужно, если вы "болеете за долю Украины" и желающие "вырастить" "новое поколение политиков". Как вы на поле, заросшее бурьяном в человеческий рост собираетесь сажать – то, болезные? А пахать кто будет целину, пропалывать?

За 26 лет вывелась новая порода населения – укрождуны вульгарис. Блят.
Miretsky Alexandr _ 07.12.2017 11:23
IP: 5.248.82.---
Найбільша загроза вбачається (як завжди в українській історії) у "війні на два фронти". З Росією – усе зрозуміло. От Гамерика – це такий собі "ліцемірний друг". Мета Гамерики – вкраїнські черноземи. Засіб – "взяти за золоті горішки" українську яку-не-яку еліту інструментами філіалу ФБР – НАБУ. Але корінне питання – економічного розвитку країни, нищівної бідності населення – це ніяким інструментаріем не підкріплюється, навіть навпаки: 1) інвестування відеться за африканським принципом: "аби не швидко повиздихали", що вже де-факто відбувається у формі соціального гіноциду 2) реконструкція зовнішніх боргів (злосчастна Яреська) – це STOP для економічного розвитку 3) визнання економіки України як ринкової, чітко розуміючи, що насправді вона є повністю монополізованою 4) недопуск ефективних кандидатів у Президенти до влади (швидке визнання сфальшованої /див.Балогу/ перемоги Януковича). Щирі друзі узяли б під контроль насамперед Антимонопольний комітет, цим ліквідувавши олігархію економічно.
Orest Jj _ 07.12.2017 11:23
IP: 77.52.134.---
прод.
...Пожалуй, только о реформе армии можно говорить так, чтобы не сталкиваться с недоверием аудитории. По любому другому направлению претензий и недоверия так много, что избирателям уже можно обещать всего лишь "настоящие" реформы. И "настоящую" судебную реформу, и "настоящую" реформу полиции, и "настоящую" реформу прокуратуры, и "настоящую" реформу дипломатической службы, и "настоящую" налоговую реформу, и "честную приватизацию"... Да что угодно! Список такого "настоящего" может быть очень длинным. Люди снова поверят.

Не факт, что следующим президентом станет именно Тимошенко. Но пока что она ключевой соперник действующего президента. Не факт, что президент Тимошенко решит воспользоваться вот таким наследством, чтобы отомстить за все унижения тем, кто был у власти в эти годы. Но все-таки можно просто представить первый год президентства Тимошенко с вот таким широким арсеналом. Кому из ныне пребывающих у власти это понравится?
Orest Jj _ 07.12.2017 11:21
IP: 77.52.134.---
прод.
...Пусть новых точек роста для украинской экономики и нет, зато все старые – хорошо знакомые и прекрасно управляемые. Вопрос в том, как одних людей из схем вывести, а других – завести, но это простой вопрос для опытного политика.
- Приватизация. Слово, которое сопровождает Украину все 26 лет независимости. Казалось бы – ну когда уже закончится этот ресурс? А не заканчивается. Вспомните: премьер Тимошенко в свое время организовала блестящую продажу "Криворожстали". При этом и сегодня есть что продавать. В государственный бюджет уже три года закладывают впечатляющие суммы поступлений от приватизации. А собирают что-то около нуля, потому что годами сидеть на "потоках" госпредприятий приятнее, чем один раз продать. Но иногда по кайфу и продать. Больше трех тысяч госпредприятий еще у Украины осталось. Есть где развернуться!
– Реформы. Уже очень потрепанное слово.
Orest Jj _ 07.12.2017 11:18
IP: 77.52.134.---
про.
...НАБУ и САП получают такие удары и настолько связаны в судах, что у них нет шансов довести до логичного финала – то есть до приговора – никакое из начатых ими громких дел. Плюс самостоятельные оперативные возможности Верховная Рада уже точно Бюро не даст, хотя этого от Украины уже несколько лет даже МВФ требует. Ну а Антикоррупционный суд можно создавать сколько угодно долго и в итоге создать такой же фейк, как и НАПК.
- Медиа. В нашей стране не так уж много СМИ, которые имеют электоральное значение. И видно же, как непросто в них попасть кандидату в президенты Тимошенко, и как хорошо в них представлен образ действующего президента. Это тоже будет частью наследства президенту Тимошенко.
- Финансовый ресурс. Тут очень интересно. Что при нынешнем президенте, что при предыдущем – круг самых богатых людей страны не изменился. Не изменились и отрасли, которые приносят наибольшие барыши.
Orest Jj _ 07.12.2017 11:14
IP: 77.52.134.---
прод.
...И вот три с половиной года после Майдана, а методы – ровно те же. И реальных ограничений – никаких.
Более того, спецслужбы научились эффектным провокациям. Оказывается, у них есть аргументы даже для того, чтобы, например, Сергей Курченко подыгрывал в травле политического оппонента президента. Ну, это если дело против Саакашвили не фальшивка. В таком случае, получается, что у власти есть ресурс, чтобы торговаться даже с мафиози на российской территории. А если все-таки фальшивка, то это тоже наследство: вот так лепить уголовные дела – с размахом и патриотической ноткой! – даже при Кучме не получалось.
- Разгромленная инфраструктура антикоррупционеров. Агентство по предотвращению коррупции не работает. Госбюро расследований до сих пор не то что не работает, – оно создается заведомо не способным работать независимо от Администрации президента.
Orest Jj _ 07.12.2017 11:10
IP: 77.52.134.---
прод.
...Впрочем, и Саакашвили везет только частично. Когда его протестный городок под парламентом лишь возникал и было еще не ясно, что киевляне его не поддержат, силовики очень старались его заблокировать. Это напоминало худшие недели президентства Януковича. Патрульные стояли на подъездах к городку и блокировали даже подвоз дров, а спецназ жестко давил на протестующих. Все выглядело так, что до водометов и стрельбы остался один шаг. Была бы команда – разогнали бы его лагерь.
- Ресурс спецопераций. Украинские спецслужбисты давно научились отлично прослушивать и подсматривать. Наверное, архив записей у них мог бы стать одним из крупнейших в мире, если бы не было привычки этими записями приторговывать. И если бы не приходилось архив прореживать после революций. А ведь ни разу не случалось такого, чтобы какая-либо из украинских спецслужб ответила за просвечивание чьей-либо жизни: политика, бизнесмена, журналиста, обычного человека. Сколько было скандалов?
Orest Jj _ 07.12.2017 11:07
IP: 77.52.134.---
пробачьте ситуайены посетители ветки що простыню вываливаю.
Уж больно приправа хороша к бульону философа.

...Какое наследство от Порошенко останется для президента Тимошенко – мнение.
Статья для LIGA.net журналист Дмитрий Литвин.
- Суды. Это очень важно для любого президента. Суды, которыми можно манипулировать с Банковой – вещь незаменимая. Вдобавок к этому прокуратура, которой ничто не мешает использовать уголовные дела в политике. Ну, чтобы влиять на оппонентов и собирать поддержку – например, в парламенте – под ключевые решения.
- Силовой ресурс. Да, у нас правоохранители не способны доставить Михаила Саакашвили из квартиры на допрос. Все-таки центр Киева, люди... Но, например, Корбана-то доставили. Могут, когда хотят. Мало кто помнит уже, а ведь в 2015 году Геннадия Корбана обвиняли в чудовищных преступлениях. Юрий Луценко намекал даже на какое-то убийство. Потом все закончилось договорняком и затихло, но ведь было же!
Orest Jj _ 07.12.2017 10:55
IP: 77.52.134.---
....Саакашвили подал в НАБУ заявление о преступлении группой лиц во главе с Генпрокурором Юрием Луценко и главой СБУ Василием Грицаком.
В заявлении указывается, что в действиях чиновников ГПУ, СБУ, ГМС, Госпогранслужбы и управления Госохраны усматриваются преступления по ст.364 УК – "злоупотребление властью и служебным положением".

В целом, описанные в заявлении действия лиц свидетельствуют о совершении преступления предусмотренного статьей 255 УК "создание преступной организации с целью совершения тяжкого или особо тяжкого преступления".
ONLINE
Aтака Путіна1099 Свобода слова541 Уряд реформ291 Корупція1052 Україна та Європа882
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter