Сергій Дацюк Філософ

Два неправдиві новорічні сюжети

05 січня 2018, 13:53

Два сюжети неправди, які мене вразили під Новий рік.

Перший сюжет це здебільшого позитивне сприйняття обміну полоненими, який відбувся перед Новим роком, між Україною та (ми сором'язливо не вказуємо з ким), але, от правда – з ДНР та ЛНР.

Ой, а ми ж не вважаємо їх стороною перемовин.

Хоча для обміну людей можна їх вважати стороною перемовин, але сором'язливо мовчати про це.

Ми ж любимо людей, особливо відважних військових чи хоча б і зрадників, але своїх, українських, які готові понести за зраду покарання? Любимо правда?

І торгівля з ворогами – люди за людей – це ж правильно, так? Бо наші ж повертаються з полону?

Але ж немає ніяких полонених, бо немає війни. Є наші заручники, яких ми виторгували у терористів, заплативши за них іншими людьми, ворожими нам людьми.

Ой, так у них же заручники, бо вони терористи. А у нас хто? Ми ж не терористи, отже у нас не заручники. І війни у нас немає. Значить немає і полонених. Хто ж тоді ці люди, яких ми незаконно утримували у власних тюрмах?

Боюся, що з точки зору українського законодавства, це незаконно затримані Україною громадяни ДНР-ЛНР чи може навіть в'язні совісті.

Але ж тоді писати "обмін полоненими" це неправда. І писати "обмін заручниками" це теж неправда. Правда така – це обмін заручниками-українцями ДНР-ЛНР та незаконно затриманими Україною громадянами ДНР-ЛНР, які з точки зору України теж є українцями.

Тобто це обмін одних громадян України на інших громадян України? Тобто у нас все-таки є громадянська війна?

Саме такою є правда з точки зору нинішнього українського законодавства.

Ой, а ми ж не хочемо знати такої правди.

Торгівля людьми з терористами це ж на наших умовах? Чи може вже на їх умовах?

Ми ж за гідність стояли на Майдані і жертвували життям? А тепер виявляється, що життя важливіше за гідність, бо так забажали терористи і на це погодилися владоможці-торгаші.

І оскільки неназвана війною війна продовжується. І оскільки при владі в Україні торгаші. І оскільки терористи торжествують і виглядають миротворцями. І оскільки сірі кардинали з близькими зв'язками з головними терористом криво посміхаються. І оскільки ми не дуже педантичні та делікатні. То все значить добре, правильно?

На війні, як на війні. Ой, але у нас же немає війни. То може все невірно, і правди немає, а є лише безпринципні торгаші, які хочуть піару для себе і звання миротворця для Росії?

Всі отримають те, що хочуть. Українські люди будуть задоволені поверненням своїх. ЛНР та ДНР – вибачте, але в цих торгах за людей ми їх офіційно визнали, – будуть задоволені початком того процесу, якого прагне Росія. Відтак і план російський починає реалізовуватися.

План цей простий – автономія ДНР та ЛНР у складі України як федерації. Шалені витрати України на відбудову Донбасу, на якому союз Порошенко-Ахметова буде заробляти. Лише українським громадянам будуть пояснювати, що потрібно потерпіти і платити по ще вищих тарифах, далі терпіти корупцію, далі терпіти законне виведення грошей з держбюджету на всілякі оборудки всередині олігархічної сваволі.

В дискурсивному плані обмін полоненими-заручниками це велика помилка України, і в оцінках події наявна неадекватність тих українських експертів, які один одного вітають з цією типу перемогою.

Я не розділяю цієї радості. Я розглядаю війну, що продовжується, як "perpetuum mobile" владного піару. Тобто війна триватиме, з'являтимуться нові полонені (чи то пак заручники у владному дискурсі), і нові обміни знову і знову дозволятимуть російському Президенту виглядати миротворцем, а українському Президенту виглядати ледь не героєм.

Це дуже небезпечна тенденція, яка подається ЗМІ у викривленому сприйнятті. Перемога у війні це не повернення полонених. Полонені мають повертатися лише після закінчення війни. Без втрати гідності полонених до закінчення війни повернути неможливо.

Так я люблю людей. Але я щиро вважаю, що цінність свободи більша, ніж життя людини. Бо інакше люди не віддавали б за свободу життя. Я вважаю, що гідність теж вища за життя. Бо інакше люди би не віддавали за гідність життя.

...

Другий сюжет це відсутність адекватної реакції експертів та коментаторів на поздоровлення Президента з Новим роком та на "Євангеліє радості" від Адміністрації Президента, яке є блискучим та концентрованим викладом підходів нинішньої влади.

В чому ж неправда у поздоровленні Президента?

Там є три ознаки неправди. 1. У правдивому вітанні не хизуються успіхами, які справді є, але які походять з тиску ЄС та США на українську владу і не є її власними інноваціями, впровадженими через надзусилля – це незаслужені успіхи. 2. У правдивому вітанні про успіхи говорять третину часу, ще третину часу присвячують аналізу проблем на способів їх вирішення, а ще третину часу показують позитивні перспективи від вирішення цих проблем та отримання власних успіхів. 3. У правдивому вітанні не звинувачують політичних опонентів у всіх негараздах. Це брехливе поздоровлення, бо воно не містить ні правдивої оцінки успіхів, ні правдивого аналізу проблем, ні правдивої позиції державного діяча, яка би вивищувалася над позицією політика.

В чому же неправда "Євангелія радості" від АП?

Суть підходу "радуйтеся всі" в тому, що нам пропонують не тільки уникнути всілякої протестної активності, як раніше. Нам пропонують ще й радуватися вимушеним успіхам на тлі олігархічного рабства та млявої війні, де торгують людьми, під час стагнації та урядового "покращення", змирившись з олігархічним здирництвом та корупційним мародерством.

І ніби не радуватися не можна, бо смуток до кращого не веде. І радуватися під примусом неправдивим речам нерозумно.

Я не розділяю цієї примусової радості.

Неможливо в складній ситуації просто взяти і возрадуватися.

Шлях до радості складний, і потребує великих зусиль.

Загрузка...
Коментарі — 390
Vik Violet _ 11.01.2018 15:59
IP: 185.219.79.---
давайте усі, як один, заплачемо без примусу, почнемо виривати пасма на голові (під примусом МВФ) і просити (під примусом москви) пробачення за вбивство декількох тисяч злочинців в ОРДЛО
(схоже, що пан Дацюк пише під примусом радянської підсвідомості і відчуття провини за те, що він, особисто, не в змозі забезпечити справедливий устрій світу...дуже тішить уривок щодо "правдивої оцінки, правдивого аналізу, правдивої позиції державного діяча" – де усієї цієї маячні він набрався? Може якогось Платона з Макіавелі начитався? Схоже, що пан Дацюк готовий віддати Україну путіну, аби тільки позбутися олігархічного здирництва і корупційного мародерства)
virosvit _ 10.01.2018 19:43
IP: 89.252.61.---
Ирина Полевик:
Ирина Полевик:
... Н...й ты мне всрался?
... Пора б вже і нову приказку вивчити.
Михаил Григоренко _ 10.01.2018 09:52
IP: 104.155.117.---
Але ж немає ніяких полонених, бо немає війни

Достаточно спорное утверждение.В вооруженных пограничных конфликтах тоже бывают пленные и убитые.АТО как раз и направлено на пресечение расползания пограничного конфликта в глубь территории Украины.

Что касается радости...Помню,покойная бабуля рассказывала,как они в 1933м радовались приходу весны-травка подрастет.можно будет есть.Это радость в сложной ситуации,или нет,гражданин Дацюк?
Такое впечатление,что пан философ не отошел еще от рождественских возлияний.))
Наталья Карнатова _ 09.01.2018 21:40
IP: 134.249.73.---
kren:
Наталья Карнатова:
.
Один з нечастих випадків, коли я повністю згодна з написаним вами.
...як Ви самі зізнаєтесь, -це просто на Вас шось найшло...чи не дай бог,впало.
Тим не менше,Вам зарахується,як щиросердне.Бувать,знаєте,такі випадки,не часто правда,що
повертають індивіда до нормального стану.
Не переоцінюйте себе. Не вважайте себе розумнішим за інших. З вами можливо було б частіше погоджуватись, якби ви гамували свої напади іпохондрії, бурчання, бажання зверхньо повчати. Очевидно, ви – людина літнього віку. В реалі з вами не спілкувались би різко. Але тут – всі рівні. Самі будьте нормальним.
kren _ 09.01.2018 17:15
IP: 188.0.104.---
Наталья Карнатова:
kren:
wictors:... У нас війни немає, а АТО...
Щодо рівня добробуту за зека,так з його приходом,він тільки погіршувався,зараз не згадується ріст
цін на пальне і комуналку,откати з підприємців,на фоні нинішнього масового озлиденіня деніння,але...
Але-добродію,нинішній стан,це іє результат правління "брігади крєпкіх хазяйственіков",і,власне,тих
же самісіньких комуно-регіналів,що так і залишаються вла$дою на всіх рівнях олігархічної с-ми з
усіми своїми вольностями,правами і повноваженями.
Один з нечастих випадків, коли я повністю згодна з написаним вами.
...як Ви самі зізнаєтесь, -це просто на Вас шось найшло...чи не дай бог,впало.
Тим не менше,Вам зарахується,як щиросердне.Бувать,знаєте,такі випадки,не часто правда,що
повертають індивіда до нормального стану.
kren _ 09.01.2018 17:10
IP: 188.0.104.---
wictors:
kren:
Нажаль війна у нас є,
Де факто – так. Де юре – ні.
Все таки в вільну хвилинку почитайте мануал:
...читав,читав,до речі у мєму коменті і зазначено про статус АТО де-юре.
Наталья Карнатова _ 09.01.2018 16:10
IP: 134.249.73.---
kren:
wictors:... У нас війни немає, а АТО...
Щодо рівня добробуту за зека,так з його приходом,він тільки погіршувався,зараз не згадується ріст
цін на пальне і комуналку,откати з підприємців,на фоні нинішнього масового озлиденіня деніння,але...
Але-добродію,нинішній стан,це іє результат правління "брігади крєпкіх хазяйственіков",і,власне,тих
же самісіньких комуно-регіналів,що так і залишаються вла$дою на всіх рівнях олігархічної с-ми з
усіми своїми вольностями,правами і повноваженями.
Один з нечастих випадків, коли я повністю згодна з написаним вами.
wictors _ 09.01.2018 15:54
IP: 46.211.104.---
kren:
Нажаль війна у нас є,
Де факто – так. Де юре – ні.
Все таки в вільну хвилинку почитайте мануал:
Женевська конвенція
про поводження з військовополоненими.
Має рацію пан Дацюк – в нас заручники. Що з одного, що з іншого боку.
Як нормальній людині сприймати одкровення особи, яку без її відома включили в список для обміну?
Розцінювати такий статус як абсолютний заручник?
kren _ 09.01.2018 15:24
IP: 188.0.104.---
wictors:... У нас війни немає, а АТО...
Щодо рівня добробуту за зека,так з його приходом,він тільки погіршувався,зараз не згадується ріст
цін на пальне і комуналку,откати з підприємців,на фоні нинішнього масового озлиденіня деніння,але...
Але-добродію,нинішній стан,це іє результат правління "брігади крєпкіх хазяйственіков",і,власне,тих
же самісіньких комуно-регіналів,що так і залишаються вла$дою на всіх рівнях олігархічної с-ми з
усіми своїми вольностями,правами і повноваженями.
kren _ 09.01.2018 15:20
IP: 188.0.104.---
wictors:... У нас війни немає, а АТО...
Нажаль війна у нас є,тільки вла$да комуно-регіоналів,котрих українці,вже вкотре,не привели до відповідальності по-заслугам,де-юре-оформили війну,як АТО, такий статус війни дає необмежені можливості,віключно відрмим особам,"освоювати" бюджетні гроші без звітності,як кошти,на армію,оборону,переселенців, і найсмачніше-на тер.АТО, ... "спеціальні програми",відбудови, ПДВ, торговим партнерам шоколадного в ОРДЛО...
скільки млрд.$ комуно-регінали при вла$ді,під керівництвом шоколадного виродка,вже вивели на
особисті рахунки і скільки виведуть ще...ми не взнаємо ніколи,поки комуно-регінали правлять Україною.
wictors _ 09.01.2018 14:39
IP: 46.211.112.---
Олександр Перший:
, як вас розпирає жадоба помсти тим, хто при владі та заздрість.
Невже є будь яка підстава для помсти?
І чому заздрити?
Що стосується теми то, як це не сумно, пан Дацюк привів приклад відомої багатьом істини -
брехня стала основою державної політики. І це найстрашніше.
Для України не так важливо в'їздний чи ні пан Луценко до США. Чи навіть в Росію!
Якось пояснював своїй однокласниці:
Гарна влада чи погана оцінюй по собі. Тобі стало легше жити? Менш проблем з одежою та їжою.
Не нарікаєш на медичне обслуговування чи освіту дітей. Практично не згадуєш про владу.
Тоді це гарна влада.
Пропоную бажаючим порівняти свої доходи в брудно-зелених (зарплати, стипендії,пенсії) при кривавому Януковичі та тепер. І робіть висновки.
Прошу особливо розумних не базікати про якусь там війну. У нас війни немає, а АТО.
Тому не може бути полонених. Читайте мануал!
LYCIV_OLGA _ 09.01.2018 13:34
IP: 35.205.42.---
(закінчення)
...щоб вивести населення за "межу бідності" (відповідно до методики ООН), зробити більш красиву статистику і заодно знизити виплати по субсидіях – влада через невпевненість в стабільності поповнення дохідної частини бюджету свідомо та заздалегідь "заклалася" (приблизно) саме на такий (30,60 грн. за дол.) курс гривні по відношенню до долара...
Ну, десь так...

Але ж – "то таке"... "Криміналу" – звичайно ніякого, але – і ніякого "зростання економіки" (Смайлик "sad")...
LYCIV_OLGA _ 09.01.2018 13:32
IP: 35.195.174.---
Віктор Петренко:
Orest Jj:
..."За даними Київського міжнародного інституту соціології, рівень бідності в Україні у 2017 році знизився до 12%...
І ЩЕ ОБОВ'ЯЗКОВО (!!!) "ЗНИЗИТЬСЯ"!... Не сумніваємося!...

Але (!) – "ось що цікаво" – ЗМІ вже (!) кажуть про можливе підвищення курсу долара (в зв'язку зі спадом в січні-лютому експорту та надходження валюти). Це – "психологічна підготовка" населення. А "економічна підготовка" – збільшення мінімальної зарплати до 3723 гривень...
БО – згідно стандартів ООН – "межа бідності" визначається у 4 дол. в день на людину. Множимо 4 дол. на 30 днів (в середньому) і отримуємо 120 дол. Ділимо 3723 грн. на 120 – отримуємо 31,025 грн. за 1 дол., тобто –...
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 09.01.2018 13:01
IP: 35.189.212.---
Anatol Zubenko:
Віктор Петренко:
Олександр Перший:
...Яким чином збільшення тарифів на газ в 7 разів можна назвати виправданим?за такою хворою логікою тоді інші тарифи... також треба збільшити у 7 разів...а те що заборгованість за ЖКХ -одна з найбільших в історії України вас Баригофілів не турбує.
... чим більші тарифи тим більша корупційна складова. це логічно.
Я б ще якось повірив, якби ці субсидії були виплачені населенню, ...і гроші, так би мовити пішли в оборот...А так, олігархи просто вивели гроші в офшори, податки не заплатять, добре якщо вони повернуться в вигляді інвестицій в Україну, а не підуть на купівлю нерухомості в Лондоні, чи Монако...Там уже не один бюджет України...
02.04.17."С 1991 года из Украины в офшоры вывели 148 миллиардов долларов – СМИ"...epravda.com.ua/rus/news/2017/04/2/623352/

"СЛАВА" УКРАЇНСЬКОМУ ОЛІГАРХАТУ ТА ЙОГО СТАВЛЕНИКАМ ПРИ ВЛАДІ (Порошенко & C˚)!!!... Ура!!!...
LYCIV_OLGA _ 09.01.2018 12:54
IP: 35.195.121.---
(закінчення)
...Ну, а те що саме ці "персонажі" ("здравомислячих") на блогах УП вже давно нагадують – чи то "політичних повій" (оплачуваних тітушок / найманців на службі у олігархів), чи то звичайних "щльондр" ("лохів" які виключно "за покликом душі" – з наївності/через моральне каліцтво/розумову неповноцінність) ретранслюють та поширюють олігархічну хуцпу, – звісно – "залишимо поза дужками", як і те, що навіть деякі "номінанти" цього списку (Віктор Петренко, наприклад) вже відмежовуються від автора (ще й опонує йому та називає Олександра 1 "баригофілом")...
LYCIV_OLGA _ 09.01.2018 12:52
IP: 35.205.171.---
Наталья Карнатова:
LYCIV_OLGA:
Еге ж. Два зрадофіла тут зустрілись, обцьомкали один одного, облаяли не згодних з ними.
Ну, може бути і "зрадофіли", може бути і "обцьомкалі", може і "облаяли", але – що поробиш – "з ким поведешся – того й наберешся" або "поганий приклад – заразливий" (Смайлик "sad"):

Олександр Перший:
Наталья Карнатова:
+++ Дуже розумно і дивно, як для блондинки (жарт), мати такі зріли судження. Приємно вразили.
Зрадофіли цього не розуміють...
Яка "прикрість"!... От "лихо яке" – Олександр Перший ("обцьомуючи" Вас та"облаюючи" "зрадофілів") забув включити Вас в свій славнозвісний "перелік" "здравомислячих людей" – тих, які "стоять на сторожі від усіх біснуватих" (Олександр Перший _ 31.08.2017 12:06 у Сергій Дацюк "Передчуття осені -2017")...
(див.закінчення)
Ирина Полевик _ 09.01.2018 12:46
IP: 94.244.155.---
парень ты меня так сильно ранил медленно и без правил
Orest Jj _ 08.01.2018 23:24
IP: 77.52.137.---
Віктор Петренко:
Orest Jj:
Для тебе юльканутий даун!
"А Юлія Тимошенко демонструвала велику працездатність Кабінету Міністрів і запевняла, що жодної кризи просто бути не може при такій ефективній роботі.
Тим часом економічна рецесія прийшла в Україну. Припинення кредитування будівництва у світі призвело до обвалу попиту на металопродукцію. Відповідно, українські експортери металу втратили ринки збуту і обсяги виробництва за кілька місяців скоротилися майже вдвічі. Металургійні комбінати почали зупинятися і звільняти працівників.
Криза прийшла і в будівництво, особливо вона заторкнула ті компанії, котрі працювали на зовнішніх запозиченнях"
от ипанько однако...
Віктор Петренко _ 08.01.2018 22:40
IP: 35.227.48.---
Orest Jj:
Для тебе юльканутий даун!
"А Юлія Тимошенко демонструвала велику працездатність Кабінету Міністрів і запевняла, що жодної кризи просто бути не може при такій ефективній роботі.
Тим часом економічна рецесія прийшла в Україну. Припинення кредитування будівництва у світі призвело до обвалу попиту на металопродукцію. Відповідно, українські експортери металу втратили ринки збуту і обсяги виробництва за кілька місяців скоротилися майже вдвічі. Металургійні комбінати почали зупинятися і звільняти працівників.
Криза прийшла і в будівництво, особливо вона заторкнула ті компанії, котрі працювали на зовнішніх запозиченнях"
Віктор Петренко _ 08.01.2018 22:28
IP: 35.227.48.---
Orest Jj:
ДЕБІЛОЇДЕ!це не мої дані,а дані КМІСу.до них питання.
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:57
IP: 94.244.155.---
ИДИОТ Н...й ты мне всрался?
Orest Jj _ 08.01.2018 21:55
IP: 77.52.137.---
Віктор Петренко:
Orest Jj:
Підорест це для тебе. дивись не трісни від злості)
"За даними Київського міжнародного інституту соціології, рівень бідності в Україні у 2017 році знизився до 12%.
Про це повідомила заступник виконавчого директора КМІС Вікторія Захожа, передає
"DT.ua".
"У 2008 році, після початку світової кризи, рівень бідності зріс до 21% (а тоді не було війни-прим.ред), але потім ситуація стала поліпшуватися. Перед початком військового конфлікту, у 2013-му, рівень бідності становив 9%, з 2014-го по 2016 роки збільшившись майже вдвічі – до 17%. Але протягом останнього року ситуація покращилася, і рівень бідності знизився до 12%", – зазначила Захожа"
конь педальный, у тебя с математикой совсем швах – даже не в состоянии подумать, как может понизиться бедность, если возросло кол-во субсидиантов и до неслыханных размеров возросла задолженность ПИПЛА по ЖКХ.
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:40
IP: 94.244.155.---
Уже третий раз спрашиваю тебя Н...й ты всрался именно мне?
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:39
IP: 94.244.155.---
А ты Н...й мне всрался?
Ирина Полевик _ 08.01.2018 21:38
IP: 94.244.155.---
Но иногда на рассвете, когда я еще лежу в постели, а на улицах Парижа слышен только шум машин, моя память вдруг подводит меня: передо мной встает лето и все связанные с ним воспоминания. Анна, Анна! Тихо-тихо и долго-долго я повторяю в темноте это имя. И тогда что-то захлестывает меня, и, закрыв глаза, я окликаю это что-то по имени: "Здравствуй, грусть!"
ONLINE
Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Уряд реформ296 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter