Дмитро Добродомов Народний депутат, Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції

Корупційні оборудки, за які так переживає нардеп Пашинський. Частина І

20 травня 2015, 12:46

Народний депутат від "Народного фронту" Сергій Пашинський заявив, що подасть до суду на мене та нардепа С.Соболєва за "безпідставні звинувачення щодо оборудок із нафтопродуктами", про що було заявлено у прямому ефірі на Шустері.

Що ж, це правильно – відстоювати свою позицію в суді. Тим паче, що відкритий судовий процес дозволить громадськості пролити світло на одну дуже ганебну та брудну корупційну оборудку представників вже теперішньої влади! Сподіваюся, що пан Пашинський не залишить свою обіцянку черговим голослівним випадом, а таки реально подасть до суду. З нетерпінням чекаю виклик туди для дачі свідчень та пояснень. Щоб не затягувати процес, відповідні документи передав прямо під час програми керівнику Антикорупційного управління Генпрокуратури Павлові Жебрівському. А для розуміння процесу, викладаю публічно факти щодо першої оборудки з нафтопродуктами.

Отож, усе розпочиналося дуже оптимістично. МВС у ході оперативного супроводу використання державних коштів та недопущення їх розкрадання викрило організовану групу осіб, що здійснює розкрадання державних коштів шляхом оформлення закупівель бензину від фіктивних суб'єктів господарювання.

Було встановлено, що ДП "Укртранснафтопродукт" (ЄДРПОУ 34355770), яке належить до сфери управління Міністерства палива та енергетики України, та у період жовтня-листопада 2014 року здійснило закупівлю нафтопродуктів (бензину А-92) у товариства з ознаками фіктивності "Ітанікс стронг" (ЄДРПОУ 39373286) на суму понад 100 млн. грн. та "Трейд Інвест Компані" (ЄДРПОУ 39378216) на суму понад 74 млн. грн...

За вказаними фактами у СВ Оболонського РУ ГУ МВС України у м. Києві зареєстровано кримінальне провадження N120141000500010518 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 358 КК України (Підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут – караються штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років).

У подальшому перекваліфіковано за ст. 205 (Фіктивне підприємництво, тобто створення або придбання суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності або здійснення видів діяльності, щодо яких є заборона, – карається штрафом від п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Слідством встановлено, що директором ТОВ "Ітанікс стронг" з 14.10.2014 року є ніде не працююча особа О.М. Продан, який у ході допиту повідомив, що дане підприємство останній особисто не реєстрував та жодні документи щодо його створення не підписував, а підпис який знаходиться у реєстраційних документах товариства йому не належить.

На виконання рішення КМУ ДП "Укртранснафтопродукт" уповноважено на закупівля за ухвалами суду бензину марки А-95, яке належить групі компаній підконтрольних бізнесмену С. Курченку. Вказане пальне закуповувалось державним підприємством із метою подальшої реалізації у дохід держави.

Однак керівництвом ДП "Укртранснафтопродукт" разом із бензином марки А-95 було неправомірно оприбутковано також бензин марки А-92 та дизельне паливо, яке не має відношення до групи компаній С. Курченка та легалізувало його через фіктивні підприємства ТОВ "Ітанікс стронг" та "Трейд Інвест Компані".

У рамках кримінального провадження встановлено, що службовими особами держпідприємства за період жовтень-листопад 2014 року за вказаною неправомірною схемою розкрадено та виведено у тіньовий обіг 174 млн. грн. державних коштів. Ось так просто...

А тепер щодо участі народного депутата у цій оборудці. Вказана схема власне підконтрольна п. Пашинському: 4 лютого 2015 р. через свої зв'язки в правоохоронних органах без будь-яких правових підстав нардеп пролобіював закриття кримінального провадження N120141000500010518.

Це узагальнена канва – документи та факти перевірить Генпрокуратура. Заздалегідь хочу запросити громадськість та журналістів на засідання обіцяного п. Пашинським суду, де будуть представлені всі підтверджувальні документи та свідчення. А також факти щодо інших оборудок, до яких мають причетність народні обранці та урядовці. Та про ці "справи" дещо пізніше...



Народний депутат України,

Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції

Дмитро Добродомов

Коментарі — 72
Kruk Nedovolniy _ 15.06.2015 18:02
IP: 185.59.158.---
Еврей Пашинский должен быть представлен в суде с хорошим еврейским адвокатом и тогда мы узнаем правду,если только не будет купленого судьи и прокурора с им евреями определенными вознаграждениями.Нет божьему народу на Украине.
Анатолий Шопин _ 15.06.2015 10:32
IP: 146.148.32.---
Анатолий Шопин:
". Именно это мы сегодня и наблюдаем. "Звезды" выполняют роль топора, подложенного под компас корабля. Корабль полным ходом плывет на рифы, но никто этого не понимает. Интересная ситуация: явных врагов нет, а явный вред производится и тиражируется самими членами общества. И все потому, что в нем "зажигаются звезды".
Анатолий Шопин _ 15.06.2015 10:29
IP: 162.222.177.---
Ольга Панченко:
О чем спор? Беда в том, что наша "элита" полученный ресурс понимает, как узаконенную возможность следовать лозунгу "Бери от жизни все". Это ощущение максимально выражено в словах Папы Льва Х: "Насладимся папством, которое даровал нам Бог". Наша "элита" не понимала власть как служение. Это было выше их ограниченного мировоззрения. Беззащитность системы позволила подняться наверх именно обывателям, судя по их глубинной сущности и масштабу мышления. Просто они оказались изворотливее собратьев. Власть понимали точно так же, как вышеупомянутый Папа. Для них это было теплое место, возможность устроить свою жизнь за счет общества. Во все времена одни люди стремились к высокой жизни, другие – к сытой. Кем захотят быть люди, рыцарями без страха и упрека, или потребителями без принципов и совести, полностью зависит от элиты. Эффект "новой элитности" означает, что общество можно увлекать в пропасть через превращение дураков и идиотов в "звезд".
wictors _ 27.05.2015 12:16
IP: 195.160.221.---
Gennadiy Skarayev:
Возможно пора уже о Майдане 3.0. задумываться?
Ідея багатюща. Але ж мета?
Нові "демокрасти" будуть ще гірші.
Нагадаю загалу байку Арістотеля (384-322 до н.е.)
"...Цей демагог нагріб собі достатку,
Новий почне смоктать спочатку!"
("Байки зарубіжних байкарів" у переспівах та перекладах Микити Годованця... Вид. "Дніпро" Київ 1973)
Метод математичної індукція дає однозначні висновки щодо ехфіктивності Майданів.
Подібна технологія систему зламати неспроможна!
Gennadiy Skarayev _ 25.05.2015 08:39
IP: 46.33.246.---
Реформы с этой властью не идут, это уже доказанный факт. Коррупция процветает не меньше, чем при Януковиче.
Возможно пора уже о Майдане 3.0. задумываться?
Виктор Белый _ 24.05.2015 10:08
IP: 178.219.88.---
Александр Коротаев:
Возможно назвать врагами народа,это грубо,но то что их личные интересы ближе чем народ, это факт, и пока эту тенденцию народ не искоренит,в европе нам делать нечего,у этих политиков в украине уже европа с 47 милионами холопов.
Александр Коротаев _ 24.05.2015 09:50
IP: 108.59.82.---
Всё это говорит об одном: Порошенко, Яценюк, Гройсман, Аваков, Шокин – враги Украины. Об этом надо во весь голос говорить. Рижский саммит подтверждение. Европа видит то, что видим и мы. Но Европа живёт в Европе, а мы в Украине. Геращенко А.,Пашинский, Шкиряк, Чорновол Т., Тетеретчук и многие другие, обслуживающие всех этих выше названных напёрсточнико: бить нужно по ним и бить так, как это делает Дима, Сергей и др. Нужно выбивать из обоймы Порошенко и Яценюка именно таких уродов, чтобы другие уроды боялись подставляться. Но бить при этом через них по Порошенко, Яценюку, Гройсману, Авакову и Шокину. Впереди выборы. Бить надо и по оппозиционному блоку регионалов. Ватники на их популизм вновь могут клюнуть. Впереди президентские, парламентские выборы. Их надо выиграть. Выиграть нам, народу Украины. Нужен лидер. Не ватники уже ищут лидера. Ребята да благословит Вас Господь. Мы молимся за Вас.
P/S Геращенко А. отключил в своём блоге комментарии, это давно сделал и Луценко Ю.
Виктор Белый _ 24.05.2015 09:47
IP: 178.219.88.---
ДОБРОДОМОВ это чесный,трудолюбивый депутат ему можно верить,он стоит на своей позиции,за равенство закона.
Tanya Sh _ 24.05.2015 01:22
IP: 176.38.89.---
Добродомову я вірю. Він оперує доказами і фактами, і є особою, не зацікавленою. Він виконує свої обов'язки, покладені на нього, як на народного депутата – Секретаря Комітету з питань запобігання і протидії корупції. Таким депутатам потрібно дякувати!
Аlexandre Маgliona _ 22.05.2015 13:28
IP: 91.124.131.---
Молодець! Фарисей Пашинський вже зганьбився, де тільки міг. І надалі "сидить " у ВРУ, а для нього є інші, не такі привабливі заклади та установи. Пора-пора...
Ольга Панченко _ 22.05.2015 12:59
IP: 93.78.84.---
dem4-enko_:
Хуже вранья бывает только полуправда. "Забрав з собою...вив1з...". Куда вывез -уточните,может сдал милиции,может расстрелял из той снайперской винтовки,которой,оказывается,и не было. Факты с догадками не имеют ничего общего.
Александр 1 _ 22.05.2015 12:01
IP: 92.113.141.---
dem4-enko_:
Всього два факти. Під час майдану самооборона майдану затримала групу грабіжників, які збиралися пограбувати чи то магазин, чи склад. Приїхав Пашинський, забрав їх з собою і справа з кінцями. Другий, це про снайперску гвинтівку, яку вивозив Пашинський з зони майдану після розстрілу майданівців. Його місце не у ВР, а на нарах.
Про перший факт нічого не знаю. Про другий знаю точно, що Пашинский вивіз від збудженого натовпу невдалого мисливця. Нічого кримінального у тому не було. В Інтернеті є повне відєо цього інциденту а також інтерв'ю цього мисливця. А брехали, що саме Пашинский завіз гвинтівку (до речі, не снайперську, а мисливську з оптичним прицілом) на Майдан.
Leo Pidchiby _ 22.05.2015 08:22
IP: 94.232.211.---
А я сужуся проти Кличка і Гереги
dem4-enko_ _ 21.05.2015 22:13
IP: 176.104.78.---
Ольга Панченко:
"...Пашинский виновен и допускаю,что он не виновен." Всього два факти. Під час майдану самооборона майдану затримала групу грабіжників, які збиралися пограбувати чи то магазин, чи склад. Приїхав Пашинський, забрав їх з собою і справа з кінцями. Другий, це про снайперску гвинтівку, яку вивозив Пашинський з зони майдану після розстрілу майданівців. Його місце не у ВР, а на нарах.
Ольга Панченко _ 21.05.2015 17:02
IP: 93.78.84.---
wictors:
Я вообще не понимаю зачем бороться с олигархами. Обложить налогами и контролем за доходами.
Ольга Панченко _ 21.05.2015 16:59
IP: 93.78.84.---
wictors:
На похоронах Паниковского. В целом с таким подходом согласна.
wictors _ 21.05.2015 14:04
IP: 77.52.57.---
Я часто был несправедлив к покойному. Но был ли покойный нравственным человеком? Нет, он не был нравственным человеком. Это был бывший слепой, самозванец и гусекрад. Все свои силы он положил на то, чтобы жить за счет общества. Но общество не хотело, чтобы он жил за его счет. А вынести этого противоречия во взглядах Михаил Самуэлевич не мог, потому что имел вспыльчивый характер.
Ильф и Петров. "Золотой телёнок".
wictors _ 21.05.2015 14:00
IP: 77.52.57.---
Ольга Панченко:
Если судите,то ознакомьтесь с показаниями обвиняемого,другими источниками,кроме автора,
Вы меня совершено неверно поняли. Не сужу я.
Ибо:
"Не судите...".
Просто мысли вслух. Надеюсь, что господин Добродомов действительно честный. Но наивный.
Не сомневаюсь, что ни по "Житомирским ласощам" ни по бизнесу на бензине причастность именно Пашинского доказать не удастся.
Заходить нужно с другого конца. Напомню, что знаменитый Аль Капоне получил одиннадцать лет тюрьмы за сокрытие доходов. Поэтому алгоритм прост до безобразия. Сопоставить доходы и расходы.
Начальник захудалого райотдела милиции жалуется на мизерную зарплату и при этом катается на собственной Инфинити.
Доходы сопоставимы с расходами, соответствующие налоги уплачены, значит добропорядочный гражданин.
И раз Вы ценитель литературы то напомню в следующем Вам классику.
Ольга Панченко _ 21.05.2015 13:40
IP: 93.78.84.---
Александр 1:
Моральные поступки депутатов-это уже из другого флакона.
Ольга Панченко _ 21.05.2015 13:31
IP: 93.78.84.---
steev:
Ольга Панченко:
О каких наговорах Добродомова ты блеешь, старуха!!! Нам бы сейчас побольше таких добродомовых, дабы одолеть сети яценюковского спрута! Небось уже получила указание от авковых и его банды мочить молодых реформаторов в раде и пытаешся отработать зарплату подобными постами...
Я такая же "старуха",как Ваш Добродомов "герой-борец с коррупцией"
Ольга Панченко _ 21.05.2015 13:29
IP: 93.78.84.---
dengidengi:
Да, вот еще. Тут, почему-то все называют русского журналиста СЕРГЕЯ Доренко, Анатолием. Думаю, всезнайство от Ольга Панченко не должно быть для нас аксиоматичным)))
Вы правы,оговорка.
Ольга Панченко _ 21.05.2015 13:26
IP: 93.78.84.---
wictors:
Нет и не было у нас,к сожалению,ни одного депутата белого и пушистого. И не делаю я в этом исключения для Пашинского. Просто в своих заключениях по криминальным статьям не надо бежать впереди паровоза. Если судите,то ознакомьтесь с показаниями обвиняемого,другими источниками,кроме автора,сопоставьте,проанализируйте и тогда высказывайте свой личный вердикт. Я допускаю,что Пашинский виновен и допускаю,что он не виновен. Он никогда не был моим героем,это просто смешно. Я-за объективность и против охоты на ведьм,только и всего.
dengidengi _ 21.05.2015 13:19
IP: 46.98.154.---
Да, вот еще. Тут, почему-то все называют русского журналиста СЕРГЕЯ Доренко, Анатолием. Думаю, всезнайство от Ольга Панченко не должно быть для нас аксиоматичным)))
Александр 1 _ 21.05.2015 13:02
IP: 95.134.62.---
Ольга Панченко:
Вот и уважаемый мною" Александр 1" на основании негативного отношения к Пашинскому уже уверен в его преступлении.../QUOTE]
Уважаемая Ольга! Вы не правильно меня поняли. Я вовсе не утверждал, что уверен в преступлении Пашинского. Я всего лишь по отдельным известным мне событиям имею некоторые сомнения в его моральной чистоте (прогулка на вертолете, сыночек-малолетка оказался на очень высокой должности, тут еще в комментариях всплыло дело про "Житомірськи ласощі" и помощь Власенко в борьбе со его бывшей женой). Что касается обвинений в конкретном преступлении (а не в морали), то тут я как мог показал, что обвинения Добродомова пока что выглядят совершенно не убедительно. В этом я согласен с вами, и в том, что его обвинения в адрес Яценюка выглядят как абсолютный безответственный популизм с негативным душком.
steev _ 21.05.2015 13:01
IP: 37.53.112.---
Ольга Панченко:
О каких наговорах Добродомова ты блеешь, старуха!!! Нам бы сейчас побольше таких добродомовых, дабы одолеть сети яценюковского спрута! Небось уже получила указание от авковых и его банды мочить молодых реформаторов в раде и пытаешся отработать зарплату подобными постами...
Aтака Путіна1098 Уряд реформ291 Корупція1052 Україна та Європа882 Рада 2014105
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте