Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Про підсумки зустрічі Трамп – Порошенко (розмова разом із Борисом Тарасюком і Мирославою Барчук)

22 червня 2017, 20:39

З усіх моїх дводобових виступів на цю тему, ця дискусія була особисто для мене найцікавішою: а що ж скаже Борис Іванович? Хотів "звірити годинники". Бо він фаховий дипломат, але і член опозиційної "Батьківщини" (як відомо, Сергій Власенко говорив про зустріч, як про "ганьбу", і його з радістю потім цитувало російське ТБ). До честі Бориса Івановича, він виступав саме як професіонал. Як завжди інтелектуальна Мирослава Барчук ставила гострі питання. Але мої висновки у цілому співпали з висновком п. Тарасюка: з того, що відомо на даний момент із візиту вдалося вичавити максимум можливого, точно не "зрада", може стати "перемогою" – треба далі над тим працювати, а це копітка і здебільшого непомітна дипломатична робота, а не гучні заяви на ТБ шоу і у фейсбуці.



PS На жаль, в форматі youtube поки що не виставлено, тож для бажаючих послухати дискусію прохання натиснути на вищезазначений гіперлінк http://espreso.tv/video/248211

Коментарі — 31
Spirito _ 27.06.2017 20:55
IP: 93.74.43.---
2. – Українське питання майже відсутнє у світовій дискусії, -Томбіньський
...світ сьогодні зайнятий великими конфліктами,які загрожують...-
- Трампа та Путіна просять зняти загрозу ядерної війни під час саміту В20
(зняття загрози ядерної війни пролягає через вирішення гарантами (США і РФ) питання відновлення суверенітету і територіальної цілісності України)

- Шокуючий ударний кулак.Росія готує три армії на кордоні з Україною – військовий експерт
- Про "Турецький потік" і "газпромівську республіку" на Донбасі
(але західний світ і досі не хоче визнавати наявність російського питання і не шукає шляхи для його вирішення;
до "плану Макрона" варто додати США, "ядерну загрозу","простір від Ліссабона до
Владивостока" і спробувати вирішити на В20; (але не без участі Києва)
до В7 додався ЄС,у ШОС розширення і є перспективні плани)
Мир Вам.
Spirito _ 27.06.2017 19:58
IP: 93.74.43.---
- Білий дім про нові санкції проти РФ: "Рішення Сенату було ухвалене з порушенням процедури"
...тому поки законопроекту не існує", -
- "У першу чергу нам потрібна ваша єдність! І солідарність з Україною.,
...в умовах російської агресії.- (Порошенко про підтримку України в світі)
- За словами Зінкевич,на фронті бійці втомилися,але продовжують боротися.,
...Питають,коли закінчиться війна,а тут кінця краю не видно.,
Інформаційно Росія нас дуже сильно перевершує,а ми дуже сильно не дотягуємо.
З цим треба щось робити, -
- "Солдате,повертайся живим!": Українські діти записали пісню для своїх захисників (відео)

- "Шахта Жовтнева лягає під ніж,почалася порізка "Стірола", -у "ДНР" розповідають як знищують
промисловість України
О.Ходаковський розповів, ...,що "їм дали установку знищити промисловий потенціал Донбасу...щоб він
ворогу не дістався".
...чтобы проблемный и нищий Донбасс лег бременем на Россию? Нужно крепко подумать
над этим вопросом...-
(до "плану Макрона")
Антон Коваль _ 27.06.2017 18:20
IP: 104.155.66.---
Федор Микула:
Нормально прийняли Порошенка...Хоча ніяких офіційних документів підписано не було...Дали йому навіть можливість виступити на лужайці перед Білим домом
===========
на улице, за забором Белого дома, а не на лужайке перед
Федор Микула _ 27.06.2017 10:43
IP: 46.133.142.---
Нормально прийняли Порошенка...Хоча ніяких офіційних документів підписано не було...Дали йому навіть можливість виступити на лужайці перед Білим домом...
Федор Микула _ 27.06.2017 10:42
IP: 46.133.142.---
Нормально прийняли Порошенка...Хоча ніяких офіційних документів підписано не було...Дали йому навіть можливість виступити на лужайці перед Білим домом
Олександр Перший _ 26.06.2017 20:46
IP: 188.163.12.---
Антон Коваль:
Олександр Перший:
Антон Коваль:
из того, что нам известно на данный момент – президента Украины приняли в США на очень низком уровне. а вот почему?
Тому що це політика: Трамп не збирався демонструвати Росії різке та упереджене відношення, тому що треба мати нормальну позицію для зустрічі з Путіним. Саме тому візит був не офіційний, а робочий. На мій погляд, це дуже розумно.
==========
то есть Вы считаете, что США относятся к Украине так, чтобы Путин ничего плохого не подумал. Скорее всего именно так. Россия для США имеет бОльшее значение, чем Украина
Я так не считаю.
Антон Коваль _ 26.06.2017 20:31
IP: 104.155.66.---
Олександр Перший:
Антон Коваль:
из того, что нам известно на данный момент – президента Украины приняли в США на очень низком уровне. а вот почему?
Тому що це політика: Трамп не збирався демонструвати Росії різке та упереджене відношення, тому що треба мати нормальну позицію для зустрічі з Путіним. Саме тому візит був не офіційний, а робочий. На мій погляд, це дуже розумно.
==========
то есть Вы считаете, что США относятся к Украине так, чтобы Путин ничего плохого не подумал. Скорее всего именно так. Россия для США имеет бОльшее значение, чем Украина
Федор Микула _ 26.06.2017 10:37
IP: 46.133.71.---
mihaylenco:
Перемога... зрада... Що вони чудять? Немає ні перемоги, ні зради. Є факт зустрічі президентів двух держав. Трамп захищав інтереси США, порошенко – свої власні. Ось і все. Нічогісінько не змінилося. Схоже, порошенкові вдалося домовитися, що питання корупції в уркаїні найближчім часом американці ворушити не будуть.
Чомусь вважає дехто, що США світовий жандарм, що моєде всюди вирішити всім державам іхні проблеми силовим або фінансовим шляхом...Хоча у США і Трампа внутрі своіх проблем також вистачає...
Федор Микула _ 26.06.2017 10:35
IP: 46.133.71.---
mihaylenco:
Перемога... зрада... Що вони чудять? Немає ні перемоги, ні зради. Є факт зустрічі президентів двух держав. Трамп захищав інтереси США, порошенко – свої власні. Ось і все. Нічогісінько не змінилося. Схоже, порошенкові вдалося домовитися, що питання корупції в уркаїні найближчім часом американці ворушити не будуть.
Чомусь вважає дехто, що США світовий жандарм, що моєде всюди вирішити всім державам іхні проблеми силовим або фінансовим шляхом...Хоча у США і Трампа внутрі своіх проблем також вистачає...
Олександр Перший _ 26.06.2017 09:56
IP: 188.163.12.---
Антон Коваль:
из того, что нам известно на данный момент – президента Украины приняли в США на очень низком уровне. а вот почему?
Тому що це політика: Трамп не збирався демонструвати Росії різке та упереджене відношення, тому що треба мати нормальну позицію для зустрічі з Путіним. Саме тому візит був не офіційний, а робочий. На мій погляд, це дуже розумно. Але навіть такий прийом визвав дуже велике незадоволення і роздратованість з боку Росії. Тому стали розповсюджувати фейк про те, що прийом був протягом 2-3 хвилин, а про добрі слова з боку американського президента на адресу України і про перемовини з усіма відповідальними політиками США взагалі не згадували.
Антон Коваль _ 25.06.2017 22:15
IP: 35.189.213.---
из того, что нам известно на данный момент – президента Украины приняли в США на очень низком уровне. а вот почему?
mihaylenco _ 25.06.2017 08:08
IP: 93.171.66.---
Перемога... зрада... Що вони чудять? Немає ні перемоги, ні зради. Є факт зустрічі президентів двух держав. Трамп захищав інтереси США, порошенко – свої власні. Ось і все. Нічогісінько не змінилося. Схоже, порошенкові вдалося домовитися, що питання корупції в уркаїні найближчім часом американці ворушити не будуть.
Spirito _ 24.06.2017 21:37
IP: 93.74.43.---
- У нас гібридні способи ведення війни,бо,з одного боку,наших солдатів
обстрілюють з важкого озброєння,а з нашого боку – представники ОБСЄ
ватними тампонами перевіряють жерла наших танків,що стоять на відстані
40 км від передової,чи не має на броні слідів пороху.- (із статті О.Сироїд)
lohik _ 24.06.2017 21:06
IP: 37.54.131.---
Ua Gall:
Я ж тебе не ображаю...Чи ти якийсь тупий чурбан, що цього не розумієш?...
Ua Gall _ 24.06.2017 19:12
IP: 178.212.102.---
уточняю; чем один день-войну.
Ua Gall _ 24.06.2017 19:06
IP: 178.212.102.---
lohik:
Нових змін і рішень не відбулось... Путін візитом Пророшенка до США може бути задоволений...Бо нестабільність на території Донбасу забезпечена далі і може тягнутись невизначений час ще довго...Що і потрібно Путіну для дестабілізації України...
Люди не міняються-
ні олігархи,ні бомжі.
Порошенко-заручник
тільки своєї голови.

Послушай, юлебот,умных людей и заруби себе на носу.

"Лучше десять лет вести переговоры,чем 10 минут вести полномасштабную войну".
Андрей Громыко
Spirito _ 24.06.2017 12:40
IP: 93.74.43.---
- "Есть большая надежда,что мы получим летальное оружие от США", – Гопко
..."Да,но по итогам не только визита,а большой работы".,
...что компании США будут участвовать в добыче украинских газовых месторождений.,
...для потребностей своего населения,в том числе и на шельфе Черного моря", – сказала она.-
lohik _ 23.06.2017 23:58
IP: 37.55.244.---
Нових змін і рішень не відбулось... Путін візитом Пророшенка до США може бути задоволений...Бо нестабільність на території Донбасу забезпечена далі і може тягнутись невизначений час ще довго...Що і потрібно Путіну для дестабілізації України...
lohik _ 23.06.2017 23:47
IP: 37.55.244.---
Цей екскурсійний візит, де не був підписаний ні один офіційний документ, поки що нічого не змінив... Згода на цих зустрічах у США Президента України до повернення виконання Мінських угод, підписаних Україною з главарями сепаратиських ОРДЛО Плотніцким і Захарченком, не може бути перемогою...Бо це означає зміною в Конституції є небезпека признати їх незалежними територіями у складі України...
Andrey Kononenko _ 23.06.2017 15:12
IP: 188.163.73.---
korowin:
пе се
для України я зробив і роблю.
Хахаха. Огласите весь список.
LYCIV_OLGA _ 23.06.2017 13:54
IP: 104.155.66.---
Ну, у нас кожен має право на свою власну думку (як, – до речі, – і на відповідну оплату "своєї думки"... ой, вибачте – праці)
В якості альтернативи (або "інформації для роздумів") пропоную інше і не менш спірне – 21.06.17. Юрий Касьянов "Победа Рошен" (Блог на "Цензор нет"... / censor.net.ua/blogs/6325/)
Logic2009 _ 23.06.2017 13:08
IP: 91.196.177.---
Gleb Nikolaev:
кажется Порошенко, Гарань, Тарасюк и Крыжановский учились на одном факультете университета.
Может это знакомство мешает им быть объективными
Что делать когда кажется известно всем:)
Даже никуда не заглядывая, скажу что Крыжановский то ли математик,
то ли программист. О Порошенко. знают все, Тарасюк, скорее всего, заканчивал
тот же факультет, а Гарань скорее историк.
Mike Naplekov _ 23.06.2017 10:25
IP: 188.163.83.---
korowin:
iamir.info/47481-volodimir-krizhanivskij-jakbi-chornovil-stav-prezidentom-vin-bi-rozvaliv-krainu
Прекрасное интервью:)
И хоть я бы помокал "активистку" поглубже, и хоть не со всем у Крыжановского соглашусь, но у него действительно позиция гражданина, а не "активиста-патриота" с булыжником.
И в процессе прочтения постоянно возникало письмо Липинского Шеремету 100-летней давности, где всё этот "патриотизм" хорошо очерчен, и сейчас уже видно, что он всё тот же, с булыжником или нет. И на то есть причина.
Жаль только, что людей различающих этот шароварный "патриотизм" и патриотизм критически мало.
korowin _ 23.06.2017 09:07
IP: 104.155.4.---
kvp1940:
Чому ви виправдовуєте людей, які принципово не хочуть переходити на українську мову?

...Є така поетеса Юна Моріц. Колись – це був десь 1950 рік – подзвонив їм додому Максим Тадейович Рильський і каже: скажіть, тут живе дівчинка Юна, а можна, щоб вона прийшла до мене? Їй було 16 років. Вона пішла до Рильського. Знаєте, що сказав їй Максим Тадейович?

Що?

"Дівчинко, – сказав їй Рильський, – я читав твої вірші в "Зірці" і в "Юном ленинце", я тебе дуже прошу – не пиши українською мовою, це не твоя рідна мова, не пиши нею, пиши російською мовою, ти – гарна поетеса, з тебе буде дуже гарний поет, ну не пиши українською мовою, ти втратиш час, більше того, це може зашкодити тобі!"
korowin _ 23.06.2017 08:49
IP: 104.155.66.---
kvp1940:
Те,що я публікую нашу розмову, означає лише те, що я поважаю думку інших. Старших, досвідченіших, і, можливо, мудріших. Але я не погоджувалася і не погоджуся з теорією "яка різниця". Я нагадала шановному співбесіднику, що задовго до війни Путін говорив: "Росія там, де звучить російська мова".
Я нагадала шановному співбесіднику, що й війну Путін розпочав, пояснюючи це необхідністю захисту російськомовного населення України.
Я також не погоджуюсь із процитованими Володимиром Крижанівським словами британця Семюеля Джонсона "патріотизм – останній прихисток негідника",
я не погоджуюсь із думкою про шкідливість вуличних протестів, про неважливість графи "національність" в паспорті,
====
почитайте коменти...

пе се
для України я зробив і роблю набагато більше ніж подонок Тарасюк...
ONLINE
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter