Ілько Кучерів Громадський діяч, журналіст, продюсер, євроатлантист

Садок вишневий коло хати, а ми всі в НАТО, в НАТО, в НАТО... Українська мрія

04 квітня 2009, 09:08

Ідеї української мрії, національних інтересів та цілей української держави недостатньо розроблені. Треба долучитися до їхнього розвитку.

Наша національна мрія нерозривно пов'язана з європейським вибором українців, а отже, і з повноправним членством в НАТО та ЄС. Державі потрібен євроремонт – приведення умов життя громадян і механізмів управління державою до європейських стандартів. Держава має бути заможною і процвітаючою. Не повинно бути кордону між Україною і Шенгенською зоною – наш кордон заслуговує на статус кордону Європи – до Гібралтару і Північного моря. Саме за це ми майже одностайно проголосували на референдумі 1991 року.

Чиновники не мають брати хабарі і красти, країна зобов'язана покінчити з ганебним лідерством у світі за рівнем корупції та тіньової економіки.

Потрібно приборкати епідемію СНІДу, наркоманії та туберкульозу. Треба створити європейські умови для пенсіонерів і дітей. Умови, які нині існують у найбільш розвинених країнах, що об'єдналися в ЄС і НАТО.

Чому Україну не запросили на саміт НАТО, який розпочинається сьогодні? Бо це – сімейна зустріч: тільки для членів клубу. Сусідів і партнерів цього разу не запрошують. А ми, на відміну від таких же постсоціалістичних країн (православних Болгарії і Румунії, католицьких Польщі, Чехії, Словаччини, Угорщини, Хорватії, мусульманської Албанії) досі не є членами цього клубу. Хоч круть, хоч верть, а відповідаємо далеко не всім критеріям членства у цій елітній організації. До того ж не маємо єдності в питанні щодо європейського вибору...

Хто нам заважає здійснити цей вибір? Це п..., які не дають нам нормально жити. Це ті пани, які зацікавлені, щоб у державі був високий рівень корупції та тіньової економіки – найкраще середовище для клептократії. В Україні ще не все вкрадено, не все прихватизовано. Окрім того, сильна держава, яка живе за європейськими правилами, неодмінно спитає, звідки походить їхнє багатство і не залишить безкарними злочини.

Пишу це під сильним враженням від зустрічі з моєю тіткою Раєю з Кременчука, 77 років, яка вчора гостювала у нас. Розгорнулася справжня баталія між нею і моїм татом щодо питання членства України в НАТО. За декілька годин ми таки переконали рідну людину, що вступ до НАТО – на благо їй особисто й особливо її внукам. Це дає їм шанс стати повноцінними європейцями, забезпечити собі гідні умови життя.

Тоді добре цвістиме і садок вишневий, і добре працюватиме Інтернет та супутникова антена, єднаючи нас із глобальним світом. А хата буде надійно захищена...

P. S. Заголовок ми народили спільно зі славним спадкоємцем героїв Карпатської України Павлом Чучкою.

Коментарі — 236
kikimos _ 04.04.2009 15:15
IP: 91.206.110.---
попсовый инфоширпотреб
Cekcot _ 04.04.2009 14:34
IP: 91.204.60.---
Пишу це під сильним враженням від зустрічі з моєю тіткою Раєю з Кременчука, 77 років, яка вчора гостювала у нас
а взагалі, якщо не придиратися до слів, позив блогера цілком зрозумілий та близький для багатьох – чого тільки після учоряшнього не напишется... у співавторстві з Павлом Чучкою! мабуть давненько з тіточкою не бачилися, бо все за демініциативам ніколи... от ж дуже сильні враження залишилися на ранок...
Cekcot _ 04.04.2009 14:21
IP: 91.204.60.---
04.04.2009 14:12___ Историчка
Уважаемый Ілько Кучерів, не могли бы Вы рассказать, як "забезпечуєте собі гідні умови життя".


та, що там думать та питать – так само, як усі свідомі евроатлантисти! колядують по-трошку...
Историчка _ 04.04.2009 14:12
IP: 91.124.212.---
04.04.2009 09:08___Ілько Кучерів -------Це дає їм шанс стати повноцінними європейцями, забезпечити собі гідні умови життя.

Уважаемый Ілько Кучерів, не могли бы Вы рассказать, як "забезпечуєте собі гідні умови життя". Потому, что на сайте фонду "Демократичні ініціативи" в разделе "Партнери і фiнансування" (http://dif.org.ua/ua/about/partners) тема финансирования осталась стыдливо не раскрытой.
step1 _ 04.04.2009 14:00
IP: 93.72.120.---
Авторе, Ви концептуально помиляєтесь. Ви переплутали Північно-атлантичний альянс із Червоним хрестом. Нато не опікується обездоленими пенсіонерами та не встановлює супутникові антени у вишневих садочках, то, напевно, радари. НАТО яка система, яка, так би мовити, забезпечує "безбідне існування" демократичного правопорядку, таких собі загальнодержавних європейських цінностей. Щоб щось захищати, треба,як мінімум, щось мати. А поки що єдиний шлях євроатлантистів-аматорів – на заробітки в ЄС, там, кажуть, бракує дуже професійних євоатлантистів, продюсерів та громадських діячів. Не дуріть бабусю з Кременчука.
Roman-RO _ 04.04.2009 13:49
IP: 80.254.7.---
Автор, Вы дружете с логикой и здравым смыслом? Как НАТО решит наши проблемы? Пошлют войска ловить наших коррупционеров или убирать нащ мусор? Это же бред! А новых проблем не хотите? Еще раз советую!!! – Езжайте на экскурсию в столицу НАТО Брюссель и походите там по некоторым все более растущим кварталам – это АФРИКА!!! Все есть – нелегалы, наркоманы, преступность выше крыши... а потом подумайте, от кого и как НАТО защитило тот город, где у него штаб-квартира?!
Непременно езжайте! Еще можете посетить евростолицу – Стратсбург. Там такой же бардак. И попробуйте подумать, прежде чем писать такую белибирду для пенсионерки Глаши из села Промокаши.
Задолбали наивные проНАТОвцы своей тупейшей пропагандой!
vts-m _ 04.04.2009 13:34
IP: 91.154.244.---
04.04.2009 13:22___ vpk
Ну то про те і мова. Давайте спочатку наведемо лад у себе, а запрошення стати членом НАТО не заржавіє. Чи може хтось думає, що голий-босий-вошастий прийде в НАТО і стане ситим-митим?
Андрей-с-Востока _ 04.04.2009 13:32
IP: 94.179.57.---
04.04.2009 11:19___ HATS
ну не понять тебе,убогому,что такое Европа
Спасибо. Развеселил.

04.04.2009 12:26___ Ігор_з_Києва
Ну во-первых, шановный житель города, который избрал себе мером Черновецкого, никто из моих предков из России не приезжал. А во-вторых, прежде чем упражняться в излиянии накипевшего на мне, прочитайте ещё раз блог автора. Мне показалось, что автор призывает нас именно к этому – к бесплатным вишням, колбасе и хорошей (наверное, тоже бесплатной) проходимости радиосигнала, если только мы вступим в НАТО. Не так за НАТО надо агитировать.
vpk _ 04.04.2009 13:22
IP: 194.146.132.---
04.2009 12:54___ vts-m
04.04.2009 12:48___ vpk: "Членство в НАТО это единственная гарантия стабильности и условие членства в ЕС".

Гарно сказали, пане. Але допустімо, ми вже там (в ЕС). Що змінилось в Україні? Ваша думка?

Вопрос не корректен. Что нужно изменить в Украине, что-бы быть в НАТО? Почти все:- (

RE___ саймон
І це цілком зрозуміло, при тому що коррупція є формою суспільного життя укралины. Как говорят ми матом не ругамся, ми на нем разговаривариваем.
SpiderJerusalem _ 04.04.2009 13:06
IP: 93.72.138.---
04.04.2009 11:54___ Ігор_з_Києва
"П..." – означає "пани". А те, що Ви подумали, свідчить про Ваш рівень розвитку
Пан вміє читати думки і достеменно знає, про шо я подумав?
Чи може пан зможе пояснити, чому "пани" в його інтерпретациії чомусь замінені на крапки, що є загальноприйнятим засобом самоцензування?
Чи може, пан просто щось троха бовкнув, бо відповісти чогось кортіло, а кращих аргументів не знайшов?
IndependentView _ 04.04.2009 13:01
IP: 213.130.19.---
04.04.2009 10:03___ саймон

Повністю підтримую Ваші думки. Крім Німеччини є ще Франція. Обидві ці країни виступали, виступають і будуть виступати категорично проти вступу України до НАТО і ЄС. Причина проста. Останніми роками вплив цих країн у Європі та світі значно зменшився. Особливо після приєднання Польщі та інших східноєвропейських країн до ЄС. Вступ такої великої країни, як Україна в НАТО і Євросоюз сприятиме подальшому зменшення ролі цих країн в європейській політиці. Саме тому французи та німці також категорично виступають проти приєднання Туреччини до ЄС. Тож необхідною умовою вступу України до НАТО і ЄС є вихід з цих організацій Франції та Німеччини. Наскільки це реально – вирішуйте самі. А всі пояснення щодо неготовності України, не підтримки населення, протидії Росії, політичної боротьби є лише словесним приховуванням справжніх причин. Щодо готовності України то варто лиш згадати що Албанію приєдналася до ПДЧ в 1999 році. В цей час в країні була жахлива політична криза, а за два роки до цього в Албанії фактично відбулася громадянська війна. За рівнем економічного розвитку Албанія поступається Україні. Проте наша країна виявляється і досі "не дозріла" до ПДЧ.
vts-m _ 04.04.2009 12:54
IP: 91.154.244.---
04.04.2009 12:48___ vpk: "Членство в НАТО это единственная гарантия стабильности и условие членства в ЕС".

Гарно сказали, пане. Але допустімо, ми вже там (в ЕС). Що змінилось в Україні? Ваша думка?
саймон _ 04.04.2009 12:53
IP: 193.41.186.---
-___vpk___-не мае у НАТО великого бажання приймати Украiну.
Cekcot _ 04.04.2009 12:53
IP: 91.204.60.---
04.04.2009 12:26___ Ігор_з_Києва
...І ви ще питаєте, навііщо нам в НАТО?
НАТО: а та навіщо нам ці мрійники-лірники з вишневого садочку?...в очерєдь, сукіни дєті! в о-че-рєдь!
vpk _ 04.04.2009 12:48
IP: 194.146.132.---
Членство в НАТО это единственная гарантия стабильности и условие членства в ЕС. Посему пока различные олигархические ОПГ, пердуны – кучмисты и аморальные гаранты з руками яки нічого не крали будут на политическом небосклоне Украины НАТО нам не светит...как и благополучие и европейский уровень жизни 97% граждан укралины. Устальные и так имею все и всех и без Нато посему НАТО им НЕНАДО, к тому же там их могут ждать неприятности, придется отвечать по европейским законам о коррупции.
vts-m _ 04.04.2009 12:39
IP: 91.154.244.---
04.04.2009 12:26___ Ігор_з_Києва: "І ви ще питаєте, навііщо нам в НАТО?"

Так, пане, ми ще питаємо, бо ще так і не розуміємо. Якщо стати на логіку Ваших казок, то українці ще більші шаролюби, ніж росіяни. Причому тут НАТО, якщо проблема в Україні?
БартСімпсон _ 04.04.2009 12:30
IP: 95.133.103.---
Юліки, схоже переконані, що з воцарєнієм Багині нам усім "будєт щастє"...

Ми, все ж, спробуємо уникнути такого перебігу...
Ігор_з_Києва _ 04.04.2009 12:26
IP: 95.132.143.---
04.04.2009 10:12___ Андрей-с-Востока
А колбаса на деревьях будет расти?
Мрія про "калбасу на дєрєв'ях" яскраво відображає російську ментальність, не дивно що саме про неї заговорив Андрєй-с-Вастока, нащадок росіян, що приїхав в Україну і поселився в хаті убитих його батьками українців.
Всім відомо, що існує "велика американська мрія" – почавши з нуля досягти всього власною працею і розумом. Але не всі усвідомлюють велику російську мрію – отримати все, не працюючи ні дня. Уважно вчитайтесь в російські казки, що як ніщо інше відображають психологію народу – хто в них головний герой, приклад для наслідування? Нероба, що лежить на печі. Всі блага дістаються йому без зусиль. Їх виконує або спіймана риба, або горбатий коник. Щоб поїсти не треба сіяти і жати – все отримаєш на шару зі "скатєрьті-самобранкі".
Росіяни з усіх сил прагнуть переселитися в Америку чи Європу, тому що таким чином можна отримати гарний сервіс, високий рівень життя, не побудувавши самому особисто – нічого. Чому бандитські ідеї комуністів знайшли підтримку саме в Росії? Та тому, що Ленін відгукнувся на велику російську мрію ледацюг, він сказав "Хочеш жити в нормальному будинку а не в своїй халупі? Немає проблем. Ти не повинен для цього працювати, здобувати освіту, недосипати ночей. Все просто – ось тобі маузер, піди убий хазяїна будинку, який ти вподобав, і поселися там, забери все майно, яке в нього є, воно буде твоїм". Чим не "калбаса на дєрєв'ях"?
І ви ще питаєте, навііщо нам в НАТО?
Учитeль _ 04.04.2009 11:57
IP: 95.133.127.---
Словесная шелуха.
Советик _ 04.04.2009 11:54
IP: 77.120.196.---
04.04.2009 11:30___ edmonton
Фінляндія, Швейцарія не є членами НАТО – і живуть не гірше ніж Турція,
не нада писать Турція...нада писать Туреччіна...нада бить грамотным...
Ігор_з_Києва _ 04.04.2009 11:54
IP: 95.132.143.---
04.04.2009 10:44___ SpiderJerusalem

Раз не согласен лично с автором – значит, п...!!
"П..." – означає "пани". А те, що Ви подумали, свідчить про Ваш рівень розвитку
Cekcot _ 04.04.2009 11:53
IP: 91.204.60.---
04.04.2009 11:00___ Sieger1963
Парадокс якийсь...вся моя родина, батко, мати, батько дружини і т.д. голосували за Ющенка і також палко підтримують ідею вступу до НАТО.
Дійсно – парадокс! то мабуть оте саме і т.д. застрягло палкою у колесі? може треба менше галасувати без фанатізму, та більше підкачатися здорового атлантізму?
Ігор_з_Києва _ 04.04.2009 11:51
IP: 95.132.143.---
Калбаса на дєрєв'ях буде рости в Росії. А ще спеціально навчені мавпи будуть збирати кедрові шишки в Сибіру, подвоїться ВВП і запрацює нарешті "план Путіна". І все це зовсім скоро – у 2050 році.
саймон _ 04.04.2009 11:50
IP: 193.41.186.---
-__iurko235-___крiм ющенка хто буде заявку про ПДЧ подавати?Юля з Яником?
jurko235 _ 04.04.2009 11:34
IP: 217.83.104.---
__ саймон

-при чому тут вiдставка коли напiвмафiозну Албанiю приймають а нас -нi?

Не приймають не нас, а Ющенко, що тут не зрозуміло? Якщо Альфа по його наказу штурмує державну установу, яке запрошення?

В нато-що, ідіоти?
Вибори-2012 в Україні92 Україна та Європа145 Справа проти Тимошенко159 Євро-201257 Свобода слова167
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook