06.11.2009 20:22 _ Борис Кушнірук
Ти дивись, виявляється, що перерахування в держбюджет прибутку НБУ все ж таки є емісією
Сьогодні мені на очі потрапив передрук на сайті УП основних тез статті міністра економіки академіка НАН України Богдана Данилишина в тижневику "2000". Мабуть аналіз цієї статті потребує окремої детальної уваги. В деяких випадках дійсно професійний економіст Данилишин відверто лукавить. Очевидно, що він змушений не стільки здійснювати фаховий аналіз ситуації в економіці у тому числі, пов'язаний з виконанням державного бюджету, скільки намагатись виправдати агресивний непрофесіоналізм голови уряду.
Але в даному випадку я хочу прокоментувати лише одну тезу пана Данилишина. В серпні поточного року мені доводилось коментувати заяву пані Тимошенко про те, що неправдивим є твердження, згідно з яким, перерахування в держбюджет прибутку НБУ є емісією. . Тоді я робив спроби пояснити, що заява пані Тимошенко із цього приводу є повною непрофесійною дурістю, а БЮТівські штабісти натомість написали купу коментарів, де робили спроби переконати всіх, що все їх Юля Деві Христос правильно говорить. І як завжди брали вони не якістю аргументів, а агресивним непрофесійним нахрапом і кількістю написаних коментарів.
І от з'являється стаття пана Данилишина, в якій він пише: "Альтернатива такому борговому фінансуванню дефіциту – або збільшення податкового тягаря на всю економіку, або інфляційно ризиковані методи емісійного фінансування внутрішніх позик, тобто висока інфляція". І далі: "Разом з тим, за його оцінкою, закон про Євро-2012, що передбачає стягнення до держбюджету додатково 9,8 млрд. гривень позитивної різниці витрат і доходів Національного банку України за 2009 рік є "цілком прийнятним варіантом", хоча і спирається на емісію гривні. Це не збільшує суму держборгу. По-друге, не забирає ресурси бюджету за іншими статтями. По-третє, виділені гроші, навіть при тому, що вони мають дійсно емісійну природу, підуть в економіку як довгі інвестиції". Правда слід зразу зазначити, що якщо таки буде реалізовуватись спільний варіант БЮТ та ПР використання цих емісійних коштів, то можна гарантувати, що половина їх точно піде не в довгі інвестиції, а в бездонні кишені ватажків цих двох угруповань. Але це так, між іншим.
Отже, як бачимо, таки виявляється, що у разі реалізації норм закону про Євро-2012, ми будемо мати справу з емісією. Що у будь-якого професійного економіста, насправді, і не викликало сумніву. Але зрозуміло, це я не про кандидата економічних наук пані Тимошенко, яка займалась науковою діяльністю і "сама писала" свою кандидатську дисертацію, сидячі в кріслі Голови бюджетного комітету Верховної Ради, та яка начебто закінчила Дніпропетровський державний університет. Чому "начебто" тому, що в цій частині її біографії є деякі дивні речі. По-перше, існує плутанина, скільки ж курсів вона навчалась в гірничому інституті, а скільки в університеті на економічному. Згадки про навчання в гірничому інституті на персональному сайті Тимошенко в розділі "біографія" взагалі немає. На це в свій час звернув увагу Сергій Лещенко.
А, по-друге, в свій час піарщики Тимошенко дуже активно розповсюджувались інтерв'ю в ЗМІ її однокласників та шкільних вчителів, але жодного разу щось не доводилось чути спогади її одногрупників про спільне навчання на економічному факультеті Дніпропетровського державного університету. Дивно якось. Піарщики пані Тимошенко не допрацьовують, а може навпаки, знають щось таке, на що не хочуть давати привід звертати увагу.
Просто _ 09.11.2009 15:34
Странно, для профессионала не понимать, что действующий министр ОБЯЗАН АРГУМЕНТИРОВАТЬ СВОЮ ПОЗИЦИЮ и решения. И в целом, сочувственно отношусь к Вашим потугам хоть чуточку слона облаять. Наверное душу греет союз с таким гигантом мысли и отцом украинской демократии, как Ваш партийный лидер. Чаще вспоминайте, где их Ющенко подобрал. Он по этому поводу однозначно высказался и публично. Вместе с хозяином туда и собираетесь? Привет от Вашей бютовской шавки!
Дойчик _ 09.11.2009 09:29
Шановні панове!
нарешті наша lady Ю вирвалася вперед
і "умила своїх конкурентів"! Та червоний Петро з Литвином
пішли вгору-так тримати хлопці!
ось останні дані Інституту Нової Вірусології:
(прогноз по 1-ому туру виборів Президента України
на 8 листопада 2009 Київський час 21:15)
Юлія Тимошенко – 21,32%
Олег Тягнибок – 21,27%
Віктор Ющенко – 20,03%
Віктор Янукович – 19,45%
Василь Протівсіх -6,11%
Володимир Литвин – 3,58%
Петро Симоненко – 3,21%
Арсеній Яценюк -2,53%
Сергій Тігіпко – 1,81%
інші -0,69%
Copyright ©2009 Deutschik&The Institute for New Virology All rights reserved
Историчка _ 08.11.2009 11:29
Nick_M _ 07.11.2009 17:15 --------Я вот думаю больше о пермнентности Октябрьской революции. Время летит. Поколение уходит, непрерывность нарушается.
Уважаемый Nick_M, помаранчевый бобик действительно давно помер. Только вот похоронить его никак не могут. Так и носятся с трупиком туда-сюда.
А с перманентностью проблем нет. Революции постоянно сменяют друг друга. Только вот проблема с революционерами. Они, как и ученые, считают, что их главная задача – доказать, что те, другие революционеры (ученые) редкое говно. И только они несут истинную правду народу.
Дойчик _ 07.11.2009 22:19
Шановні панове! Сьогодні ми додали до нашої програми
ще нових зареєстрованих учасників президентської гонки.
І ось останні дані Інституту Нової Вірусології:
(прогноз по 1-ому туру виборів Президента України
на 7 листопада 2009 Київський час 21:15)
Олег Тягнибок – 22,65%
Віктор Ющенко – 20,53%
Віктор Янукович – 20,51%
Юлія Тимошенко – 18,14%
Василь Протівсіх -7,36%
Арсеній Яценюк -3,48%
Сергій Тігіпко – 3,27%
Володимир Литвин – 1,89%
інші -2,17%
Молодець Васильку! Так тримати і "перший млинець не комом"!
Але щось мені підказує, що цей Василько-проект московської
Луб'янки!
Copyright © 2009 Deutschik & The Institute for New Virology
Nick_M _ 07.11.2009 17:15
Историчка:
Nick_M _ 07.11.2009 16:11 ------Уважаемая Историчка, как будто на поминках.
На похоронах. Помаранчевого бобика.
Уважаемая Историчка, помаранчевый бобик уже давно концы отбросил. Я вот думаю больше о пермнентности Октябрьской революции. Время летит. Поколение уходит, непрерывность нарушается. Нужна этапность возврата, который так или иначе неизбежен, может даже в другой интерпретации.
Историчка _ 07.11.2009 17:06
Nick_M _ 07.11.2009 16:11 --------Уважаемая Историчка, как будто на поминках.
На похоронах. Помаранчевого бобика.
НЛО _ 07.11.2009 16:36
Сергій_Трегубенко:
НЛО:
Всім добраніч.
Боягуз!
?
Тебе, Сережа, время экономлю. Ты вон уже и к Монтян без мыла залез после Кушнирука.
Кстати, ее тоже надо в УНП принять. В политсовет. Как Кушнирука.
Nick_M _ 07.11.2009 16:11
Историчка:
Дорогие товарищи, с праздником, 92-ой годовщиной Великой Октябрьской Социалистической Революции!
Уважаемая Историчка, как будто на поминках. Но все мы помним достижения. О перманентности даже не упомянули. Да и Дойча не вспомнили. Но посмотрев вчера на Васю Волгу, подумал, что действительно дерябнуть надо.
Историчка _ 07.11.2009 15:34
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 14:51 ------А це що за дурня?
Уважаемый Сергій_Трегубенко, напрасно Вы так. Это хорошее средство для тех, кто страдает демократическими тараканами в голове.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 14:51
Историчка:
Дорогие товарищи, с праздником, 92-ой годовщиной Великой Октябрьской Социалистической Революции!
А це що за дурня? Це щось від язичників чи якихось збочинців?
Историчка _ 07.11.2009 13:40
Дорогие товарищи, с праздником, 92-ой годовщиной Великой Октябрьской Социалистической Революции!
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 04:08
НЛО:
Всім добраніч.
Боягуз!
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 04:06
НЛО:
Сергій_Трегубенко:
Так, Борис Кушнірук пішов спати. У всякому випадку реєстрацію зняв. Що ж, почекаємо відповіді.
То що, НЛО, готові до спілкування?
Йдыть до дзеркала, Сергію. Воно вам скаже більше, ніж я.
Кожного так званого націнал – демократа потрібно змусити дивитися в дзеркало, як кожного злодія, в т.ч. Кушнірука – сидіти за гратами.
Це відмова від спілкування?
Боїтеся, НЛО?
:)
НЛО _ 07.11.2009 04:05
Всім добраніч.
НЛО _ 07.11.2009 04:04
Сергій_Трегубенко:
Так, Борис Кушнірук пішов спати. У всякому випадку реєстрацію зняв. Що ж, почекаємо відповіді.
То що, НЛО, готові до спілкування?
Йдыть до дзеркала, Сергію. Воно вам скаже більше, ніж я.
Кожного так званого націнал – демократа потрібно змусити дивитися в дзеркало, як кожного злодія, в т.ч. Кушнірука – сидіти за гратами.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 04:02
А-у, НЛО!
Чи вже втік?
mikz _ 07.11.2009 03:59
Да у вас тут любовь мыло- милый надо идти спать
НЛО _ 07.11.2009 03:59
mikz:
Уважаемый НЛО
О Яныке – неприлично как то о нем упоминать вобще (Яценюка и пр. тоже не стоит вспоминать)
Согласен с вами про Юлю только с подобными аргументами тоже можно сказать и про Ющенко
О чем вы? Он уже все. У него была власть Кучмы. У него был премьер Ехануров – лучший премьер всех времен, который делал все, что скажет Ющенко. У него была и есть возможность давать указания прокуратуре, он ставил половину министров, он руководит СБУ и разгоняет суды, он увольняет председателей судов.
Но у него нет и небыло, и никогда не будет многого, в т.ч. работоспособности.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 03:57
Так, Борис Кушнірук пішов спати. У всякому випадку реєстрацію зняв. Що ж, почекаємо відповіді.
То що, НЛО, готові до спілкування?
НЛО _ 07.11.2009 03:54
Сергій_Трегубенко:
НЛО:
Сергій_Трегубенко:
Пане Борис, Ви, за Вашими словами займаєтеся піаренням УНП. Що означеє у Вашому розумінні піарити УНП?
Рассказывать все, что УНП – не партия банкиров банка Юнекс, надувших акционеров на миллионы долларов, а он там один такой.
Сергей, а вы опять без мыла?
Терпіння НЛО. Про Вас і мило для Вас трохи пізніше. Не поспішайте так, Все, що Ви заслужили, Ви отримаєте. А поки що наберіться терпіння і постарайтеся не заважати.
:)
Милый Сережа, идите ка вы к зеркалу и посмотрите на себя. И вспомните всю вашу и все ваше, и подумайте немного.
А когда поймете о себе, поймете и о Кушнируке, который "пиарить" УНП...
И многое еще чего поймете.
А ведь советовал я вам в свое время хорошие книги почитать – зря не послушали, а вдруг бы... ну да ладно.
mikz _ 07.11.2009 03:50
Уважаемый НЛО
О Яныке – неприлично как то о нем упоминать вобще (Яценюка и пр. тоже не стоит вспоминать)
Согласен с вами про Юлю только с подобными аргументами тоже можно сказать и про Ющенко
НЛО _ 07.11.2009 03:49
mikz:
И вместо того, чтобы становиться в позу обиженных, будем поступать как поступает Сергей Лещенко, иногда на грани садизма и мелочности – долбить ее за каждый неверный шаг – исходя из критерия моральности и порядочности поступков.
А остальное будет в ее руках.
А элита, наша элита, мон шер, договорится о правилах, прозрачности и т.д. только при угрозе, причем подкрепленной действиями, реальной – потери пароходов и самолетов, а значит – статуса.
Иного пути нет.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 03:48
Пане Борис, на яку аудиторію Ви спрямовуєте свої матеріали? Можна на прикладах: отой для тих, оцей для отаких.
Приміром, оцей матеріал розрахований на тих, хто має знання у сфері того-то. Він його зрозуміє.
Той, хто знань немає, не зможе зрозуміти, він не може оперувати знаннями, а змушений тільки вірити чи не вірити. Тому я для такої категорії пишу отакі матеріали як отой-то.
Чи у Вас, пане Борисе, це відбувається якось по іншому? Поясніть будь-ласка.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 03:45
НЛО:
Сергій_Трегубенко:
Пане Борис, Ви, за Вашими словами займаєтеся піаренням УНП. Що означеє у Вашому розумінні піарити УНП?
Рассказывать все, что УНП – не партия банкиров банка Юнекс, надувших акционеров на миллионы долларов, а он там один такой.
Сергей, а вы опять без мыла?
Терпіння НЛО. Про Вас і мило для Вас трохи пізніше. Не поспішайте так, Все, що Ви заслужили, Ви отримаєте. А поки що наберіться терпіння і постарайтеся не заважати.
:)
НЛО _ 07.11.2009 03:42
mikz:
НЛО
ЮЩ уже заплатил свою цену и Юля скоро заплатит токо я ж о другом что дальше
Ну, если мы будем окончательно идиотами, и дадим дорогу Янеку, то заплатим мы все. А она меньше всех – хоть отдохнет от идиотов.
А если у Тимошенко будет относительная свобода действий – которой, к сожалению, у нее небыло – тогда будем смотреть.
В отличие от Ющенка, который, к сожалению, еще ни разу не заплатил – с 93 года, ей деньги не нужны.
НЛО _ 07.11.2009 03:39
Сергій_Трегубенко:
Пане Борис, Ви, за Вашими словами займаєтеся піаренням УНП. Що означеє у Вашому розумінні піарити УНП?
Рассказывать все, что УНП – не партия банкиров банка Юнекс, надувших акционеров на миллионы долларов, а он там один такой.
Сергей, а вы опять без мыла?
mikz _ 07.11.2009 03:39
НЛО
ЮЩ уже заплатил свою цену и Юля скоро заплатит токо я ж о другом что дальше
НЛО _ 07.11.2009 03:38
mikz:
О, вот еще один борец с популизмом за народное счастие, некий Сергій_Трегубенко _, у которого за высокими словами – народ, общество, и тд. такая пустота, что чертям тошно. Как в материалах к сьезду КПСС, но решения сьезда если не полностью, то частично выполнялись. А тут – только словесный чертополох из высоких слов.
Сергій_Трегубенко _ 07.11.2009 03:34
Пане Борис, Ви, за Вашими словами займаєтеся піаренням УНП. Що означеє у Вашому розумінні піарити УНП?
НЛО _ 07.11.2009 03:33
mikz:
Молчать в тряпочку, зато вопить на весь мир о популизме из – за несчастной тысячи. И раздавать друзьям через крышуемого Стельмаха миллиарды для конвертирования и вывода валюты за бугор – до лучших времен.
Когда слова становятся самостоятельными и отрываются от предмета обозначения, они теряют суть, а произносящие их – мошенники и подлецы.
У Ющенко и К* они давно потеряли суть...
Сторінки:
← Попередня
Наступна →