Мустафа Найем народний депутат України

Не стоит все сводить к одной фамилии Саакашвили

05 грудня 2017, 17:29

Михаилу Саакашвили и его команде стоит дать исчерпывающие ответы на все возникающие вопросы. Отмалчиваться на обвинения, выдвинутые сегодня прокуратурой – не выход. Вполне возможно, что материалы, обнародованные Юрием Луценко сфабрикованы. Но "финансирование Курченко" – это тот случай, когда не хочется строить догадки. Являлся ли Дангадзе доверенным лицом Михаила? Были ли у него или его окружения контакты с Сергеем Курченко? Получала ли команда Саакашвили какую-либо поддержку из Российской Федерации?

Молчание, лозунги и уклончивые ответы на эти вопросы неприемлемы. В ситуации войны с Россией любые вопросы без ответов, подозрения и факты, которые невозможно обьяснить – были бы убийственными.

Отдельно я бы хотел понять: на самом ли деле соратники Михаила Саакашвили в таком тоне и с таким отношением говорили об акции 17 октября? Это важно, поскольку для многих людей это выглядело совсем иначе и совсем с другими намерениями они выходили на площадь.

Но и сводить все происходящее к одной фамилии – Саакашвили – не стоит.

Это не волнения в поддержку вождя или фамилии, а результат недоверие и непонимание людей множества абсурдных шагов направленных на дискредитацию и попытки выставить всех, кто против – либо маргиналами, либо врагами народа. И все это на фоне бескомпромиссной войны против НАБУ, гражданского общества и игнорирования реальных сепаратистов – мэров многих городов на Востоке, Труханова, Медведчука, и т.п.

То, о чем говорит Михаил последние два года, общество требовало двадцать пять лет до него, во время его сотрудничества с Петром Порошенко и будет требовать дальше. Убить возмущение миллионов людей воровством, коррупцией и круговой порукой одним уголовным делом невозможно. Мы это уже тоже проходили.

Сейчас важна трезвость, а не слепая вера одним или другим. Делу это не поможет.

Коментарі — 247
Вадим Криничний _ 09.12.2017 12:58
IP: 89.252.61.---
Олександр Перший:
Олександр Перший:
Вадим Криничний:
Ось з цими вимогами на транспоранті і виходьте на Майдан 10 грудня. Я гадаю демократична та європейська влада, візьме до виконання ваші вимоги. Я б додав НАШІ з вами вимоги, бо я цілковито їх поділяю.
Все ж такі цікаво, які у вас вимоги? І що ви маєте на увазі, коли говорите про демократичну і європейську владу? Що це за влада? В обличчі кого? І яким чином вона з'явиться?
Я мав на увазі нинішню владу України, правда забув взяти в лапки ("демократичну і європейську").
Kir Lod _ 08.12.2017 06:54
IP: 104.155.18.---
Саакашвили используют кремлёвские бандиты в своих интересах через посредников, манипулируя его завышенными амбициями и склонностью к позёрству.
У кремлёвских бандитов и ботоксной гэбэшной моли давно крыша сорвана от безнаказанности. Они пытаются гадить всему миру, а не только Украине.
Валенки поддерживают ботоксную крысу, оболваненные гэбэшно-гебельсовской пропагандой. Мерзкие валенкообразные вертухаи от пропаганды отлизывают у своих кремлёвских хозяев одно место в худших традициях советского самовосхваления и обгаживания других стран, выплёскивая свои испражнения через телеэкран прямо в ватные головы
Александр Демуш _ 07.12.2017 21:30
IP: 104.155.29.---
Я щось не розумію... Мустафа, ви ж і були у його команді... Я не є прихільником дієчій правлячої коаліції... Але ви член БПП. а також у команді грузинського балаболу... От і давайте відповіді з вашим кентом Лещенком за що ви купуєте машини квартири. І заякі грощі ви відпочіваєте на лазурному побережжі... Це вам двом не Тімошенко мочіти... Тепер самім прийдеться відповідати...
LYCIV_OLGA _ 07.12.2017 20:53
IP: 35.195.121.---
В якості "Інформації до роздумів" – ВСІМ НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЮ (тут, на УП):

06.12.17. Ганна Маляр. "Чи містять "плівки Саакашвілі" докази злочину?"...pravda.com.ua/columns/2017/12/6/7164508/;
Orest Jj _ 07.12.2017 20:52
IP: 77.52.28.---
Лина Коваленко:
Orest Jj:
А кто менял?Охендовский,который за фальсификацию выборов получил орден!
нет. Кремль.
Лина Коваленко _ 07.12.2017 19:26
IP: 37.52.184.---
Orest Jj:
А кто менял?Охендовский,который за фальсификацию выборов получил орден!
Лина Коваленко _ 07.12.2017 19:25
IP: 37.52.184.---
Считаю,что если команда Саакашвили невиновны,то им и незачем оправдываться.Это суд должен доказать их виновность!С железобетонными фатами в руках!
Orest Jj _ 07.12.2017 17:23
IP: 77.52.100.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
мы с вами разговариваем на разных языках, хотя и пишем одинаковым шрифтом.
Вы летаете и с высоты наблюдаете как цветут сады и колосятся поля. А я хожу по земле и вижу погибающие деревья и истощающуюся землю. Но и то и то накрыто маскировочной сеткой.
Все, або практично все, ми бачимо однаково, розбіжності лише в методах дій. Ви хочете повторити помилку 1917 року, а я хочу її уникнути.
об этом нужно было думать в 2014 году, когда меняли фамилию "пахана". Прошлый "пахан" оставлял людишкам кости на кормление а нынешний похож на командующего продразверсткой – скоро будут лазить по чердакам и забирать за долги сухофрукты
Олександр Перший _ 07.12.2017 16:56
IP: 188.163.12.---
Вадим Криничний:
Ось з цими вимогами на транспоранті і виходьте на Майдан 10 грудня. Я гадаю демократична та європейська влада, візьме до виконання ваші вимоги. Я б додав НАШІ з вами вимоги, бо я цілковито їх поділяю.
Все ж такі цікаво, які у вас вимоги? І що ви маєте на увазі, коли говорите про демократичну і європейську владу? Що це за влада? В обличчі кого? І яким чином вона з'явиться?
Вадим Криничний _ 07.12.2017 16:44
IP: 89.252.61.---
Олександр Перший:
Олександр Перший:
Вадим Криничний:
.
Тому запрошую Вас 10 грудня на Майдан.
Слава Україні!
Мирні протести підтримую, але з конкретними реальними вимогами, наприклад, створити Антикорупційний суд, захистити НАБУ, відмінити залоги за корупційні дії. А у вас які вимоги?
Ось з цими вимогами на транспоранті і виходьте на Майдан 10 грудня. Я гадаю демократична та європейська влада, візьме до виконання ваші вимоги. Я б додав НАШІ з вами вимоги, бо я цілковито їх поділяю.
Віктор Петренко _ 07.12.2017 16:37
IP: 35.196.18.---
Олександр Перший:
Вадим Криничний:
Ось бачите, як повертаємся до першооснови. Якщо ж система залишилась старою, тобто ЗЛОЧИННОЮ, то Громадянське суспільство має право на масову непокору (протести).
Тому запрошую Вас 10 грудня на Майдан.
Слава Україні!
Мирні протести підтримую, але з конкретними реальними вимогами, наприклад, створити Антикорупційний суд, захистити НАБУ, відмінити залоги за корупційні дії. А у вас які вимоги?
ось бачте Олександре Ви зовсім не володієте реальною політичною ситуацією.що ще раз підтверджує вашу роботу на Банкову.про що ще говорить повне слідування Вами темникам влади:мовляв не протестуйте бо путін нападе чи буде громадянська війна.якраз протестуючі і вимагають створення антикорупційного суду,закону про імпічмент тощо.але влада не тільки не чує,але і почала цинічне політичне переслідування Саакашвілі. пропонуєте мовчати та сидіти склавши руки?
Олександр Перший _ 07.12.2017 16:19
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
мы с вами разговариваем на разных языках, хотя и пишем одинаковым шрифтом.
Вы летаете и с высоты наблюдаете как цветут сады и колосятся поля. А я хожу по земле и вижу погибающие деревья и истощающуюся землю. Но и то и то накрыто маскировочной сеткой.
Все, або практично все, ми бачимо однаково, розбіжності лише в методах дій. Ви хочете повторити помилку 1917 року, а я хочу її уникнути.
Олександр Перший _ 07.12.2017 16:15
IP: 188.163.12.---
Вадим Криничний:
Ось бачите, як повертаємся до першооснови. Якщо ж система залишилась старою, тобто ЗЛОЧИННОЮ, то Громадянське суспільство має право на масову непокору (протести).
Тому запрошую Вас 10 грудня на Майдан.
Слава Україні!
Мирні протести підтримую, але з конкретними реальними вимогами, наприклад, створити Антикорупційний суд, захистити НАБУ, відмінити залоги за корупційні дії. А у вас які вимоги?
Вадим Криничний _ 07.12.2017 16:04
IP: 89.252.61.---
Олександр Перший:
Олександр Перший:
Віктор Петренко:
виявляється в нас не було Революції гідності?...
Я такого не писав. У нас було явище масової непокори злочинному режиму, яке одержало назву Революція Гідності, якою можна пишатись на весь світ. Але насправді це не було революцією, яка звичайно приводить до зміни всієї системи влади. Влада по суті залишилась старою, змінились лише де які обличчя, а система залишилась старою, хоч і вимушено пішла на де які реформи.
Ось бачите, як повертаємся до першооснови. Якщо ж система залишилась старою, тобто ЗЛОЧИННОЮ, то Громадянське суспільство має право на масову непокору (протести).
Тому запрошую Вас 10 грудня на Майдан.
Слава Україні!
Orest Jj _ 07.12.2017 15:54
IP: 77.52.100.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
мдя, вы подтверждаете мои слова, что в Украине начинается гражданская война – рыгошоколадники против народа.
Немає в Україні громадянської війни, але де хто туди наполегливо підштовхує, як з середини так і ззовні. Є певне протистояння відносно невеликої купки радикалів – революціонерів з добрими намірами, які не розуміють до чого насправді ведуть, з корумпованою владою.
мы с вами разговариваем на разных языках, хотя и пишем одинаковым шрифтом.
Вы летаете и с высоты наблюдаете как цветут сады и колосятся поля. А я хожу по земле и вижу погибающие деревья и истощающуюся землю. Но и то и то накрыто маскировочной сеткой.
Олександр Перший _ 07.12.2017 15:53
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
виявляється в нас не було Революції гідності?...
Я такого не писав. У нас було явище масової непокори злочинному режиму, яке одержало назву Революція Гідності, якою можна пишатись на весь світ. Але насправді це не було революцією, яка звичайно приводить до зміни всієї системи влади. Влада по суті залишилась старою, змінились лише де які обличчя, а система залишилась старою, хоч і вимушено пішла на де які реформи.
Віктор Петренко _ 07.12.2017 15:42
IP: 35.196.214.---
Олександр Перший:
Віктор Петренко:
... зараз армія чітко знає як діяти в тій чи іншій ситуації.тому нянька у вигляді влади їй не потрібна.принаймні якщо кілька годин в нас не буде верховного головнокомандувача (як було в 2014 році) нічого страшного не станеться.
Ну ви домовились: армія знає, як діяти. Що таке армія без наказів зверху? Це що, армія анархістів? Партизанській загін? Вибачте, але ви не далеко зазираєте в майбутнє і в можливі наслідки справжніх революційних подій. А все це вже було у 1917 році. На щастя, у 2014 у нас не було революції, але трапилась інша біда: напав Мордор. І це найбільша небезпека.
виявляється в нас не було Революції гідності?да Олександре. ваш стан викликає занепокоєння...
Олександр Перший _ 07.12.2017 15:38
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
мдя, вы подтверждаете мои слова, что в Украине начинается гражданская война – рыгошоколадники против народа.
Немає в Україні громадянської війни, але де хто туди наполегливо підштовхує, як з середини так і ззовні. Є певне протистояння відносно невеликої купки радикалів – революціонерів з добрими намірами, які не розуміють до чого насправді ведуть, з корумпованою владою.
Олександр Перший _ 07.12.2017 15:27
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
... зараз армія чітко знає як діяти в тій чи іншій ситуації.тому нянька у вигляді влади їй не потрібна.принаймні якщо кілька годин в нас не буде верховного головнокомандувача (як було в 2014 році) нічого страшного не станеться.
Ну ви домовились: армія знає, як діяти. Що таке армія без наказів зверху? Це що, армія анархістів? Партизанській загін? Вибачте, але ви не далеко зазираєте в майбутнє і в можливі наслідки справжніх революційних подій. А все це вже було у 1917 році. На щастя, у 2014 у нас не було революції, але трапилась інша біда: напав Мордор. І це найбільша небезпека.
Orest Jj _ 07.12.2017 15:11
IP: 77.52.100.---
Олександр Перший:
Віктор Петренко:
На жаль, ви не розумієте, що значить втратить керованість державою і що таке буває і було під час Майдану впродовж десь місяця (інформація голови зовнішньої розвідки України в 2014 році).

Щоб взяти владу революційним шляхом, треба мати кадровий потенціал (в тому числі військовий, управлінський, судовий тощо) та широченну підтримку мас. І ще треба бути готовому для величезного кровопролиття, тому що злам всієї старої системи влади веде до повноцінної громадянської війни + війна з РФ, яка на мій погляд в такому випадку більш ніж реальна. Ви готові за все це відповідати? Я не вважаю, що можна ризикувати державою за ради революційної зміни системи влади за допомогою однієї людини (+ купка прихильників) на... біс знає що.
мдя, вы подтверждаете мои слова, что в Украине начинается гражданская война – рыгошоколадники против народа.
Олександр Перший _ 07.12.2017 15:06
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
На жаль, ви не розумієте, що значить втратить керованість державою і що таке буває і було під час Майдану впродовж десь місяця (інформація голови зовнішньої розвідки України в 2014 році).

Щоб взяти владу революційним шляхом, треба мати кадровий потенціал (в тому числі військовий, управлінський, судовий тощо) та широченну підтримку мас. І ще треба бути готовому для величезного кровопролиття, тому що злам всієї старої системи влади веде до повноцінної громадянської війни + війна з РФ, яка на мій погляд в такому випадку більш ніж реальна. Ви готові за все це відповідати? Я не вважаю, що можна ризикувати державою за ради революційної зміни системи влади за допомогою однієї людини (+ купка прихильників) на... біс знає що.
Віктор Петренко _ 07.12.2017 15:01
IP: 35.196.88.---
Олександр Перший:
немає в менеипротиріч.така ситуація була вперше за часи незалежності.тому мало хто вірив що будуть такі дії з боку "братньої росії". тому була скоріше розгубленість та нерозуміння ситуації.і не було прямої військової агресії з боку росії. а наказу турчинова можливо і не було.але була злочина бездіяльність.і яке це має відношення до нинішніх народних протестів?зараз зовсім інша ситуація.тому не переводьте стрілки на минуле.зараз армія чітко знає як діяти в тій чи іншій ситуації.тому нянька у вигляді влади їй не потрібна.принаймні якщо кілька годин в нас не буде верховного головнокомандувача (як було в 2014 році) нічого страшного не станеться.
Orest Jj _ 07.12.2017 14:58
IP: 77.52.100.---
Олександр Перший:
вам вже писали по какой, самой реальной, "гипотезе" был "сдан" крым.
Правду мы узнаем только после того, как завершиться "План "Анаконда""
Олександр Перший _ 07.12.2017 14:53
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
Олександр Перший:
... армія-не малі діти.вони діють в рамках своїх повноважень та посадових обов'язків.і їм не потрібна нянька у вигляді влади.
Ви самі собі суперечити. Як що військові "не малі діти", знають, що робити, то чому вони не захищали Крим? Тільки не кажіть про наказ Турчинова. Не було наказу здавати свої військові частини та озброєння. Льотчик Мамчур перелетів у Миколаїв, так його влада вважала героєм. Навпаки були накази стріляти, але вони не виконувались. Та хоча б не Крим, а лише свої військові частини захищали згідно уставу? Чому 2/3 військових Криму присягнули РФ? Це був злочинний наказ Турчинова? Без "няньки" у вигляді головнокомандуючого, міністра оборони, начштабу, генералів, офіцерів не існує армії. Не обманюйте себе. Не буде міністр оборони підпорядковуватись будь-якому "парасюку", а буде розбрід і хитання. Ми це вже обговорювали.
Orest Jj _ 07.12.2017 14:21
IP: 77.52.100.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
от чього вы на Майдане цього не провозглашали?
Тому що не було війни з Мордором, і тому, що Майдан був абсолютно мирним (напади на ВВ біля АП були провокацією влади), поки яничари ні стали бити, засуджувати, а потім вбивати людей.
ну, начали бить, потом убивать... Почему вы не умоляли не скидывать Шапкокрада переворотом (вы же не считаете что это была Революция?) а дождаться естественного течения событий выращивая новых политиков.
И почему это не может касаться вашего вождя, который применяет к инакомыслящим для начала те же побои, дешевую провокацию и тупую фабрикацию дел?
А убивать... ну так "генпрокурор" уже сказал публично – следующий раз будут стрелять.
ONLINE
Aтака Путіна1099 Свобода слова541 Уряд реформ291 Корупція1052 Україна та Європа882
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter