Сергій Пантюк Український письменник

То куди ж котиться Спілка письменників?

16 квітня 2009, 12:27

Газета "Україна молода" N060 від за 02.04.2009, (електронну версію можна прочитати тут http://www.umoloda.kiev.ua/number/1381/176/48687/) опублікувала прецікаву статтю під дуже влучною назвою "Спілка "Я – вор"івка", у якій йдеться про доволі таки вільне поводження сьогоднішнім керівництвом Спілки із майном. Звинувачення надзвичайно серйозні, але досі – жодного заперечення з іншого боку громадськість не почула. Та й ми, багаторічні члени Спілки, не почули нічого. Тому й хочемо, аби лист, який сьогодні опублікувала рідна "Літературка", прочитало якомога більше наших співгромадян. Може хтось побажає долучитися до наших запитань?

МАЄМО ПРАВО ЗНАТИ!

Газета "Україна молода" (ч. 60 від 2 квітня 2009 року) опублікувала статтю Василя Тавра "Спілка "Я-вор"івка". Ця публікація неабияк сколихнула письменницьку громаду. Ще б пак: у ній на адресу керівництва Національної спілки письменників України висунуті напрочуд серйозні звинувачення, пов'язані з незаконним привласненням, відчуженням, розбазарюванням, розкраданням спілчанського майна, нажитого кількома поколіннями українських письменників!

Такі звинувачення не можуть нас не тривожити. Що це – викриття чи наклеп? Гірка правда чи політична авантюра?

Особливо непокоїть те, що керівники Спілки, насамперед голова НСПУ Володимир Яворівський, наразі ніяк не відреагували на ці звинувачення.

Вочевидь ми, як і всі члени НСПУ, як і вся українська громада, маємо право знати, наскільки ефективно використовується спілчанське майно. Тому вимагаємо від голови і Президії НСПУ публічної, докладної й аргументованої відповіді на кожен пункт звинувачень "України молодої". Бо якщо це наклеп – треба давати відсіч, але якщо це правда – необхідно робити висновки.

Іван Андрусяк, Євген Баран, Станіслав Вишенський, Василь Герасим'юк, Борис Гуменюк, Леся Воронина, Олег Жупанський, Олесь Ільченко, Маріанна Кіяновська, Андрій Курков, Дмитро Лазуткін, Ростислав Мельників, Зірка Мензатюк, Павло Мідянка, Костянтин Москалець, Сергій Пантюк, Василь Портяк, Степан Процюк, Максим Розумний, Мар'яна Савка, Володимир Цибулько

(Газета "Літературна Україна" N15 (5303) від 16.04.2009 р.)

Коментарі — 42
Неюля _ 06.03.2010 16:07
IP: 77.52.37.---
БЛУД. Штрихи до портрета В. Яворівського | Інша література3 вер. 2009... Жодних публіцистичних роздумів Володимира Яворівського там немає... Марія з полину в кінці століття; біографія К.Білокур Автопортрет з...
www.inlit.com.ua/node/434
Unique _ 30.04.2009 20:25
IP: 94.178.196.---
http://pravda.com.ua/news/2009/4/28/93948.htm
суспириа _ 17.04.2009 14:36
IP: 89.105.254.---
17.04.2009 13:49___ Peresich
...В пушкинские времена в России самым успешным был некий Боборыкин...
... и гений Игорь Северянин.
Но как мне нравится пост 17.04.2009 12:31___ ПАВЛО-Ц
Думаю Пантюк у шоци...
Peresich _ 17.04.2009 13:49
IP: 212.90.169.---
16.04.2009 17:16___ rpalyvoda "...І Курков, для вашого загального розвитку, – єдиний український письменник, якого дійсно видають і читають закордоном."

Даже если Вы имеете в виду живых, то это слишком сурово. Это уже далеко не общее развитие. Печатают не его одного. Вопрос, какие они писатели, оставляем для разбора потомкам. В пушкинские времена в России самым успешным был некий Боборыкин...
джорджбу _ 17.04.2009 12:52
IP: 95.132.219.---
Що потрібно Україні? Талановиті пройдисвіти, красномовні іуди, зрадники, стукачі, пристосуванці? Чи безталанні святоші, чистюлі, психологічні небіжчики з чистими руками, які ніколи і нічого? Яворівський сволота! Заповзято відробляє, замолює свої совдепівські стукацькі гріхи. Чи краще від цього Україні?
ПАВЛО-Ц _ 17.04.2009 12:31
IP: 195.64.251.---
ПАНДЮК! Чого ти іуда примахався до Спілки письменників України та особисто до В. Яворівського?
Уся твоя діяльність не варта навіть однієї його передачі з програми "20 хвилин з Володимиром Яворівським". Більш сильної державницької по справжньому проукраїнської передачі не має ні на радіо ні на ТБ. От твої господарі з ФСБ, Кремля скаженіють і хочуть за допомогою таких лакеїв як ти знищити останій островок. Іуда продажний, знайди інше ремесло.
doktor21 _ 17.04.2009 10:43
IP: 194.44.208.---
На рахунок Яворівського мушу сказати що людина не вміє абсолютно нічого робити окрім гарно говорити,за що не візьметься те в нього з рук валиться. А на рахунок "спілчанського майна" пора також сказати,що це так зване "майно" було утворене за часів СРСР для того щоб всіх письменників тримати під контролем. Справжньому Письменнику ніякі спілки і подачки від держави не потрібні,він сам може забезпечити своє безбідне існування. Тому я рекомендую українським письменникам відмовитись від майна колишнього СРСР,а також відмовитись від будь яких подачок з боку дкржави. А спілка може існувати,якщо самі письменники погодяться її фінансувати.
Roman-RO _ 17.04.2009 06:49
IP: 80.254.7.---
Да отлучить их всех от бюджетной сиськи – и все дела! Но пока Я. – суперписатель и Йуля – премьер, то того не будет, т.к. этот экс-комсомолец и экс-стукач – преданный БЮТак, чья собачья преданность доходит до откровенного лизоблюдства и низкопоклонства.
shelya _ 16.04.2009 20:01
IP: 77.122.36.---
Серед засновників фірмочки, яка прихватизувала вашу спілчанську поліклініку, є якісь офшорки з Белізу. Ви б детально вивчили це питання;) Шеляженко.
Ed_Kharkov _ 16.04.2009 17:18
IP: 79.171.124.---
16.04.2009 14:28___ Ігор Головань
але я спершу розібрався б що вкрали
Одне іншому не заважає. Порядок "розбору що вкрали" встановлений Кримінально-процесуальним кодексом. Якщо хтось вважає, що факт крадіжки мав місце, має діяти відповідно до ст. 95 КПК – подати відповідну заяву до прокуратури.
Полностью согласен,пусть хотя бы попробуют разобраться официальным путем. А так,это похоже на грызню внутри любого творческого коллектива. У балерин, говорят, вообще до подсыпания легкой отравы в кофе доходит.
А насчет творчества автора,так Историчка права:детям до 16 подобные вещи про "урбанизованные уриной" читать не обязательно. Понаписывают ерунду, а потом еще жалуются: "караул! цензура наступает!"
rpalyvoda _ 16.04.2009 17:16
IP: 77.245.176.---
16.04.2009 16:16___ командор
Назовите хотя бы один твир писателей подписантов этого обращения.
________________________________________

Ну, мені особисто дуже подобається Андрій Курков. Якщо ви не знаєте цього автора, це ваша проблема. Зайдіть в найближчу книгарню. І Курков, для вашого загального розвитку, – єдиний український письменник, якого дійсно видають і читають закордоном.
Лавлайс _ 16.04.2009 16:48
IP: 77.122.61.---
До автора

напрочуд серйозні – може досить серйозні, доволі серйозні
Сусликов _ 16.04.2009 16:34
IP: 95.111.216.---
Обліко моралє вишиваного Яворівського (агента КГБ "Тридолі"). Г-та "СЛОВО" 2008р N1 (113). Дослідження Олександра Сопронюка "БЛУД". Факсіміле листа: "22марта 73". ПредседателюКГБ СССР тов.АНДРОПОВУ Ю.В. Первому секретарю правления СП СССР тов.МАРКОВУ Г. Уважаемый Юрий Владимирович! Мы, украинские советские писатели, решительно осуждаем действия так называемых литераторов Светличного, Стуса, Сверстюка, Караванского, братьев Горыней, Мороза, Черновола, Осадчего, математика Л.Плюща, В.Некрасова и др. погрязших в националистическом болоте и не раскаявшихся в своей антисоветской деятельности. Нет и не может быть прощения им, замахнувшимся на самое святое – на социализм, на вековечную дружбу между русским и украинским народами, на чувство семьи единой. Их писания, создаваемые с целью подрыва и ослабления советской власти, будут отброшены народом и историей. Заверяем Вас, что никаким отщепенцам не удастся рассорить нас с ленинизмом, с коммунистической партией, с законом. Украинский народ никогда им этого не простит. Исп.:И.Н.Солдатенко Тел.:29-13-30" Яворівський вимагав в щотижневика "Товариш" спростування. В газеті Соцпартії вперше було опублікувано листа трійці літературних іуд. Щотижневик опублікував резюме Інституту судової експертизи мінюсту України:"підпис від імені В.Яворівського... виконаний самим Яворівським Володимиром Олександровичем". Названі укр.інтелігента вже були репресовані. Трійця літературних іуд й при нинішній владі почувається непогано. Від КГБ – до ФСБ.
командор _ 16.04.2009 16:29
IP: 212.109.39.---
16.04.2009 13:34___ Историчка

Если это писатели,то что читать детям до 16 лет?
командор _ 16.04.2009 16:26
IP: 212.109.39.---
16.04.2009 16:23___ Андрей-с-Востока
16.04.2009 16:16___ командор
Вопрос снимается

Время вам- до утра.
Андрей-с-Востока _ 16.04.2009 16:23
IP: 92.112.198.---
16.04.2009 16:16___ командор
Вопрос снимается
Андрей-с-Востока _ 16.04.2009 16:21
IP: 92.112.198.---
16.04.2009 16:16___ командор
Какого обращения?
командор _ 16.04.2009 16:16
IP: 212.109.39.---
16.04.2009 15:34___ Андрей-с-Востока

Назовите хотя бы один твир писателей подписантов этого обращения.
Андрей-с-Востока _ 16.04.2009 15:34
IP: 92.112.198.---
А зачем нам вообще эта спилка писателей?
Осмомисл _ 16.04.2009 15:24
IP: 91.124.40.---
Дивина. Є статут спілки, можна скликати загальні збори, є наглядова рада, є прокуратура... Було б бажання вирішити справу, а не просто глушити етер! Не подобається Яворівський?Знімайте, або йдіть геть зі спілки самі...Останнє не влаштовує, прошу прочитайте перше речення.
wise39 _ 16.04.2009 15:12
IP: 195.140.245.---
Панове письменники!
Ви або дурні або нас за дурнів маєте. Хто такий Яворівський – може тільки діти в дітсадочку не знають. Ну мо він трохи обережніший за інших, багато що оформляє через родичів. І чого це Ви схаменулися за майно? А рік назад про що думали? А два роки тому? Чи може це він вас сюди привів, аби завчасно випустити пару і потім показати, що всі задоволені?
Serr _ 16.04.2009 15:11
IP: 88.81.225.---
Щодо Яворівського і його "чесності" – читайте третій том щоденників Олеся Гончара. Той, попри всі свої недоліки, все ж був на голову вищий за певну "патріотичну" публіку. І щодо майнових питань – також.

Щодо продажу майна спілки на аукціоні – то несусвітня дурня, що аж ніяк не корелює з європейською практикою. Є Літфонд; це має бути щось на кшталт літераторської профспілки; ясна річ, її треба контролювати, але ж контроль – це і є функція громадянського суспільства! Чого варті літератори, які не здатні (чи не хочуть) контролювати свої ж структури? Чи вони здатні лише постмодерно базікати для двох-трьох десятків квазіосвічених читачів?
Ігор Головань _ 16.04.2009 14:28
IP: 82.207.125.---
16.04.2009 14:18___ vts-m
Згоден з Вами щодо ампутації, але я спершу розібрався б що вкрали

Одне іншому не заважає. Порядок "розбору що вкрали" встановлений Кримінально-процесуальним кодексом. Якщо хтось вважає, що факт крадіжки мав місце, має діяти відповідно до ст. 95 КПК – подати відповідну заяву до прокуратури.
vts-m _ 16.04.2009 14:18
IP: 91.154.244.---
16.04.2009 13:49___ Ігор Головань
Згоден з Вами щодо ампутації, але я спершу розібрався б що вкрали
Ігор Головань _ 16.04.2009 13:49
IP: 82.207.125.---
16.04.2009 13:36___ vts-m

Головне, як на мою думку, припинити державне фінансування всіх подібних спілці організацій. І напруга навколо них швидко спаде. Щодо майна – передати державі і продати з аукціону. Користі великої нікому, крім організаторів аукціону, не буде. Але ампутація у таких випадках – єдиний вихід. Та і бюджету хоч трохи перепаде.
Свобода слова101 Україна та Європа44 Вибори-2012 в Україні4 Закриття ex.ua15 Вибори в Росії28
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook