Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

На світанку відродження Європи

20 червня 2009, 15:27

Вибори до Європейського парламенту, які відбулись два тижні тому, стали своєрідним барометром соціального та національного невдоволення, засвідчивши поразку ліволіберальних партій на фоні відносного тріумфу консерваторів-традиціоналістів та цілком очікуваних здобутків національно-орієнтованих сил. Серед найбільш сенсаційних результатів останніх – успіх Британської національної партії, яка вперше в своїй історії зібрала майже 1 мільйон голосів співвітчизників, показники партії "За кращу Угорщину" та болгарської партії "Атака". Інші націоналістичні партії країн Європи також продемонстрували пристойні досягнення, зважаючи на умови інформаційної блокади, в яких багатьом із них доводиться провадити свою діяльність.

Можна з впевненістю говорити про початок формування в Європі ядра постійного електорату правих антисистемних партій, які не лише експлуатують окремі проблеми, пов'язані з наслідками антинаціональної політики демоліберальних урядів, а й займають обґрунтовану критичну позицію з приводу структурної деградації європейського суспільства.

Руйнівний вплив ліберальної гегемонії на функціонування всіх сфер життєдіяльності європейців не можна пояснити, списуючи проблеми на "окремі недоліки", або глобальні катаклізми, на кшталт теперішньої фінансово-економічної кризи. Лише системна критика згубної ідеології, яка покладена в основу проекту Європейського Союзу, та є частиною світової глобалістської доктрини, може пояснити катастрофічні наслідки політики Брюсселя і підпорядкованих йому урядів для народів Європи.

Йдеться про зростання безробіття серед корінних європейців, знищення національної промисловості, масове завезення кольорових мігрантів, руйнацію традиційної європейської родини, встановлення антинаціональної цензури в ЗМІ, переслідування та цькування національної опозиції.

Традиційні консервативні партії, яких політичні оглядачі в Україні за прикрою необізнаністю називають "правими", відрізняються всід своїх демоліберальних опонентів лише тактичними розбіжностями в нюансах щодо побудови "спільного європейського дому". Приміром, якщо ліберальне середовище всіляко підтримує ідею розширення міграції з країн "третього світу" до Європи та лобіює прискорене надання громадянських прав (включно з виборчими) нелегальним мігрантам, то консерватори обережно висловлюють помірковані застереження щодо темпів і масштабів цього процесу, не заперечуючи його в принципі. Максимум, чого вони вимагають – це встановлення іміграційних квот, розробки заходів для "інтеграції" чужинців, обмеження радикальної ісламістської пропаганди тощо.

Натомість націоналісти вимагають в цьому питанні радикальних заходів, включно з депортацією нелегалів та учасників мігрантських вуличних заворушень на історичну батьківщину. Таким чином, європейські націоналісти відрізняються від так званих "європейських правих", яких пропагандистська машина зображає основними опонентами мультикультуралізму та всеосяжної євроінтеграції.

Насправді ж політичні партії, які здобули більшість в новому складі Європарламенту, є такими ж самими адептами "загальнолюдських цінностей" у вигляді політкоректності, глобалізму та "ринкової економіки", як і їх "опоненти" з лівацько-ліберального табору. Сумну картину при детальнішому аналізі представляють також окремі партії, яких європейські оглядачі намагаються зобразити ледь не ультраправими, залякуючи покірний ліберальний електорат. Для прикладу, попри свою антиісламську риторику, голандські "праві" є переконаними прихильниками одностатевих шлюбів та легких наркотиків як "невід'ємних складових" нідерландського способу життя. Шотландські "націоналісти" з Шотландської національної партії цього разу уклали альянс із тамтешніми "зеленими", які не лише активно виступають за легалізацію одностатевих шлюбів, й й вимагають "інтеграції" афроазіатських мігрантів в "багатокультурне суспільство". Це свідчить про розмивання традиційної системи політичних координат, покликаних ще більше заплутати і так дезорієнтованих виборців.

Рекордно низька явка виборців у країнах Центральної та Східної Європи (в середньому – менше 30%), свідчить про неприховану зневагу мешканців до бутафорської євродемократії та зневіру в можливості впливати на політику брюссельських бюрократів шляхом виборів. Якщо низьку виборчу активність у країнах "Старої Європи" ще якось можна пояснити перенасиченістю європейською і національною політикою, зокрема, через неодноразове і багаторічне проведення виборів до Європарламенту, то для "Нової Європи" та країн колишнього соцтабору ці вибори мали б принаймні викликати зацікавлення через свою новизну. Недовіра до райдужного майбутнього Євросоюзу, яке старанно малювали протягом останніх років прихильники "поглибленої інтеграції", в результаті якої наступила б майже повна лікідація національних суверенітетів, протверезила багатьох європейців. Очевидно, кількість таких "євроскептиків" у майбутньому лише зростатиме, в тому числі й у Західній Європі.

Ще однією важливою тенденцією європейських виборів стало проходження до Європарламенту депутатів від окремих країн, що пропагують окремішню ідентичність своїх регіонів аж до майбутнього їх виокремлення в незалежні та суверенні держави. Йдеться про Паданію (північ Італії), Вельс та Шотландію, Фландрію та Каталонію. Це свідчить про зростання популярності ідей так званого регіоналізму, що може логічно завершитись сепаратистськими проектами, які змінять існуючу політичну мапу континенту. Успіхи регіоналізму є результатами відторгнення європейцями планів реорганізувати Європу вільних націй у багатонаціональний колгосп з густою сіткою мігрантських ґетто. Оскільки існуючі уряди та правлячі партії, які їх підтримують, ігнорують думку населення, на знак протесту від безвиході воно підтримує розмаїті регіоналістські ініціативи.

Врешті-решт, слід відзначити також повний провал транснаціональних партій, що будувались за принципом об'єднання ідеологічно споріднених сил країн Європи – очевидно, через брак реального ідеологічного наповнення довіра виборців до таких проектів різко скоротилась. Натомість націоналізм стрімко набирає силу та найближчими роками має шанс стати домінуючим чинником у Європі.

Коментарі — 239
Ed_Kharkov _ 21.06.2009 13:55
IP: 79.171.124.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 11:55


,а с киборгами мне не интересно разговаривать.
Второе ваше утверждение что религия опирается на культ частью которого есть церковь так это вообще полный бред.Вы все перепуталиЕсть Бог. И есть религии (в том числе христианская) в которых Бог есть культом.На третьей ступени вниз стоят церкви в которых культами являются как Бог так и сами религии как способы культивирования культа Бога.Так вот в церкви может быть культ религии, а в религии не может быть культа церкви.Это все равно что сказать что Бог поклоняется церквям (то есть людям) а не наоборот.До такого бреда трудно додуматся на трезвую голову.Но вы умудрились,поздравляю. Ну и 3 ваш постулат о закате христианской морали такой же бред как и препидущие. Где вы увидели закат??? До сих пор как и тысячи лет назад убивство и воровство считается преступлением. Весь уголовный кодекс почти во всех странах мира опирается на христинскме (вернее на монотеистические) догмы добра и
Ed_Kharkov _ 21.06.2009 13:53
IP: 79.171.124.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 11:55


Я очень хорошо знаю, о чём говорю. Нет никаких миллиардов верующих. Как только христианская церковь отделилась от государства, у христианской морали начался закат. Религия опирается на культ, неотъемлемой частью которого есть церковь. Заберите церковь, и от христианства как религии не останется даже следа.


Ну вы насмешили так насмешили. Одних католиков в мире около 1 миллиарда. Прибавьте православных и протестантов получится далеко за миллиард (википедия утверждает что два) В США (а это самая ревностная христианская страна) только меньше половины посещает церковь. 15% вообще не посещает.11-13% являются секуляристами (общая вера в Бога и не признание никаких церквей) http://prochurch.info/index.php/news/print/9204.
Так что если вы будете отрицать очевидные факты о наличии верующих, то и я буду утверждать что никакого Андрея с востока не существует в природе, а есть киборг,а с киборгами мне не интересно разговарива
Северянин _ 21.06.2009 13:26
IP: 92.113.169.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 13:17 – Заберете у людей одну, они создадут другую, третью, четвертую... Уже только в том что Заповеди сформулированы, видится перспектива для людей.
Северянин _ 21.06.2009 13:20
IP: 92.113.169.---
gorst _ 21.06.2009 09:34 – И чем тогда лозунги националистов отличаются от лозунгов большевиков-интенационалистов? Поменяйте пару слов и будет тоже только применительно для маленьких территорий.
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 13:17
IP: 92.113.250.---
Ed_Kharkov:
Я очень хорошо знаю, о чём говорю. Нет никаких миллиардов верующих. Как только христианская церковь отделилась от государства, у христианской морали начался закат. Религия опирается на культ, неотъемлемой частью которого есть церковь. Заберите церковь, и от христианства как религии не останется даже следа.
Ed_Kharkov _ 21.06.2009 13:04
IP: 79.171.124.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 11:55


а некоторые (особо высокопоставленные, по совместительству еще и наглые) так вообще заявляют что они наместники Бога на земле.
Ну и естественно что люди узнав о грехах таких деятелей делают отождествление служителей религий с самими религиями
Ed_Kharkov _ 21.06.2009 13:03
IP: 79.171.124.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 11:55


Религия христианство держится только на церкви. Иисус, когда учил учеников, не создавал религию. Её придумали потом, потому кажется нормальным ставить между этими понятиями знак равенства.


Вы Андрей, очень поверхностно зная предмет беретессь о нем судить. И если в утверждении про Иисуса доля правды есть хотя и маленькая,то утверждение про церковь как основную опору христианства вообще
Не выдерживает критики. Основная опора христианства -это вера миллиардов верующих.
А церковь просто пытается быть посредником между верующими и объектом их почитания, чтобы заработать на этом политический,материальный и моральный капитал.
Кроме церквей существует куча сект, организаций и просто отдельных верующих людей не входящих ни а какие церкви. Своими словами вы подыгрываете попам всех конфессий ибо они тоже все как один утверждают, что они и есть истинная опора их конфессии в частности и христианства вообще, а некоторые
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 11:55
IP: 92.113.250.---
Ed_Kharkov:
Религия христианство держится только на церкви. Иисус, когда учил учеников, не создавал религию. Её придумали потом, потому кажется нормальным ставить между этими понятиями знак равенства.
Ed_Kharkov _ 21.06.2009 11:29
IP: 79.171.124.---
pzvf:
Нет в христианстве фундаментальных ценностей. Это кандалы в которых держат "рабов божьих". Церковь никогда не следовала провозглашаемым ею моральным принципам, для нее всегда "цель оправдывает средства". А что касается национализма,то начинают с него, а заканчивают нацизмом.
Вы,уважаемый (я) запутались в терминах. Христианство-это религия,а церковь (любая) -это организация людей утверждающая что она придерживается этой религии и может научить других как правильно придерживаться. Поэтому между этими понятиями нельзя поставить знак равенства и грехи и преступления церквей всех конфессмий нельзя переносить на христианство или другую религию.
gorst _ 21.06.2009 09:34
А насчет пива историчка права кто вам сказал что националисты не пьют пива и не смотрят порнушку.И что эта материя слишком тонка? Судя по их комментам ничем другим они не занимаються. Ну еще иногда собираються по ночам на факельные шествия.
Историчка _ 21.06.2009 11:14
IP: 91.124.219.---
gorst _ 21.06.2009 09:34 ---------Націоналізм потребує самовіддачі та, інколи, самопожертви.

Уважаемый gorst, опыт мюнхенский пивных показывает, что национализм с пивом хорошо сочетается.
gorst _ 21.06.2009 10:46
IP: 91.198.175.---
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 10:14
Ну вот Тимошенко полностью отдаёт себя, времени на жизнь не остаётся
Поживемо – побачимо. Вона може стати націоналістом, але тоді їй доведеться бути на маргінесі політики, бо, як я вже писав, націоналізм не стане (в найближчий час) лідером у політиці.
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 10:14
IP: 92.113.250.---
gorst _ 21.06.2009 09:34
"споживчий кошик" – это святое, не упоминайте его просто так:) Это единственный способ замерять уровень жизни. Все мы работаем ради увеличения своей потребительской корзины.

"Націоналізм потребує самовіддачі та, інколи, самопожертви."
Ну вот Тимошенко полностью отдаёт себя, времени на жизнь не остаётся. Наверное, она националист.
pzvf _ 21.06.2009 09:55
IP: 193.151.57.---
Нет в христианстве фундаментальных ценностей. Это кандалы в которых держат "рабов божьих". Церковь никогда не следовала провозглашаемым ею моральным принципам, для нее всегда "цель оправдывает средства". А что касается национализма,то начинают с него, а заканчивают нацизмом.
gorst _ 21.06.2009 09:34
IP: 91.198.175.---
Націоналізм, як політична ідеологія, в епоху глобалізму є запобіжником проти нівелювання фундаменталних цінностей, у тому числі і християнства. Але, саме як політична ідеологія, він не зможе здобути першості. Людський егоїзм потребує соціалізму для більшості (слабкої) та лібералізму (для меншості). Націоналізм потребує самовіддачі та, інколи, самопожертви. Ці слова просто лякають. Легше говорити про якусь міфічну свободу, споживчий кошик, можливість попити вдосталь пива після роботи та подивитись порнушку. Хоча, слід погодитись, що матерія ця надто тонка, щоб обговорювати її в коментах.
Андрей-с-Востока _ 21.06.2009 01:12
IP: 92.112.53.---
Андрей-с-Востока _ 20.06.2009 16:21
"Чем же Тягнибоку так не нравитсяа "рыночная экономика"?"

Кажется, я сам понял. При европейской "рыночной экономике" очень тяжело воровать в крупных размерах, даже если ты у высшей власти. А ведь именно туда стремится Тягнибок, потому-то ему такая модель не нравится. Не даёт она суверенного права на воровство.
Историчка _ 20.06.2009 23:43
IP: 91.124.219.---
командор _ 20.06.2009 22:17 ----------Рад слышать.

Я тоже, уважаемый командор. Наконец живые люди показались, а то все массовка буйствовала.
oleg361 _ 20.06.2009 22:41
IP: 194.44.222.---
Еге ж! Коли перемішати усі нації, тоді аморфне суспільство виконає будь-яку роботу влади. Керувати такою спільнотою буде одне задоволення. Націоналізм заважає провадити подібну політику в життя. Не так давно у Савіка Шустера на передачі нас напряму звинуватили у антисемітизмі пані посол та Євген Альфредович, та ще й пригрозили, що зроблять так як з Генрі Фордом. А злі язики кажуть, що це давня ідея синів Ізраїлю помішати всі народи між собою, аби легше було керувати ними. Мабуть тому, вони так дуже "люблять" націоналістів?
командор _ 20.06.2009 22:17
IP: 94.248.24.---
Историчка _ 20.06.2009 17:55

Рад слышать.
Северянин _ 20.06.2009 22:04
IP: 92.112.84.---
grafo _ 20.06.2009 17:16 – А вот национализма как раз у Господа и нет.
Северянин _ 20.06.2009 22:01
IP: 92.112.84.---
grafo _ 20.06.2009 17:40 – Ну фрагментов много можно надергать... Но даже этот что доказывает? – т.е. Христос националист и наши предки погорячились став на сторону Христа для "овечек Израилевых". Своего надо было изобрести национального для своих национальных овечек?
А может быть Вы не верно толкуете фрагмент? Неверное толкование немалый грех...
Seva1964 _ 20.06.2009 20:14
IP: 83.170.251.---
"Йдеться про зростання безробіття серед корінних європейців, знищення національної промисловості, масове завезення кольорових мігрантів, руйнацію традиційної європейської родини, встановлення антинаціональної цензури в ЗМІ, переслідування та цькування національної опозиції."
--
Йдеться про шворку на гілляці-2. Для тих, кому не зрозуміло кого і за що було зашморгнуто після другої світової бійні.

Но ты, олег, наивно полагаешь что эта верёвка сплетена лишь для других. Либо полагаешь это не наивно. В любом случае получишь закономерный результат.
Ed_Kharkov _ 20.06.2009 19:04
IP: 79.171.124.---
20.06.2009 15:27 _ Олег Тягнибок

позиционировающего себя националистом и патриотом Украины,пение од сепаратистским региональным движениям. В любой стране есть региональные сепаратисты, которые не прочь отделится от центра. И в Украине таких хватает, начиная от здешних восточных горлопанов и кончая молдаванами в Одессе и Черновцах ну и самый яркий пример -это так называемые русины в Закарпатье-подопечные вашего шефа Балоги. Ну так вот,если все пойдут по воспетому вами пути сепаратизма, то Украина вообще распадется на несколько частей. Вижу вы этого с нетерпением дожидаетесь.
Ed_Kharkov _ 20.06.2009 19:02
IP: 79.171.124.---
20.06.2009 15:27 _ Олег Тягнибок Ще однією важливою тенденцією європейських виборів стало проходження до Європарламенту депутатів від окремих країн, що пропагують окремішню ідентичність своїх регіонів аж до майбутнього їх виокремлення в незалежні та суверенні держави. Йдеться про Паданію (північ Італії), Вельс та Шотландію, Фландрію та Каталонію. Це свідчить про зростання популярності ідей так званого регіоналізму, що може логічно завершитись сепаратистськими проектами, які змінять існуючу політичну мапу континенту. Успіхи регіоналізму є результатами відторгнення європейцями планів реорганізувати Європу вільних націй у багатонаціональний колгосп з густою сіткою мігрантських ґетто. Оскільки існуючі уряди та правлячі партії, які їх підтримують, ігнорують думку населення, на знак протесту від безвиході воно підтримує розмаїті регіоналістські ініціативи.

Странно слышать от человека, позиционировающего себя националистом и патриотом Украины,пение од сепарати
Историчка _ 20.06.2009 17:55
IP: 91.124.219.---
20.06.2009 15:27 _ Олег Тягнибок -------Натомість націоналізм стрімко набирає силу та найближчими роками має шанс стати домінуючим чинником у Європі.

Конечно, уважаемый Олег Тягнибок, Европа дала миру две мировые войны и фашизм. Так что дерзайте, может станете новым фюрером.
grafo _ 20.06.2009 17:40
IP: 95.135.246.---
Северянин:
Т.е. национализм – это то что не дал людям Господь, то чего у Него нет?
Візьмемо Євангелію і почитаємо хоча б такий фрагмент (Мт. 15: 22-24):
"І ось жінка одна хананеянка, із тих околиць прийшовши, заголосила до Нього й сказала: Змилуйся надо мною, Господи, Сину Давидів, демон тяжко дочку мою мучить! А Він їй не казав ані слова. Тоді учні Його, підійшовши, благали Його та казали: "Відпусти її, бо кричить услід за нами!" А Він відповів і сказав: Я посланий тільки до овечок загинулих дому Ізраїлевого..."

І шо це, Северянин: невихованість Ісуса, чи вияв Його націоналізму?
Корупція11 Вибори-2012 в Україні94 Свобода слова169 Україна та Європа149 Євро-201259
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook