28 квітня 2011, 00:48

Логотип для стадіону



Дуже-дуже-дуже-дуже скоро ми дізнаємо про чергову перемогу дизайну над повсякденністю. В четвер має бути названо переможця конкурсу з розробки логотипу НСК "Олімпійський". Поки що в Інтернет-опитуванні лідирує радіальна шина, що розчавила соняшник:



Однак поважне жюрі може обрати інший логотип. Наприклад, наукові дослідження геному людини:



Або око Мордору:



На сайті конкурсу можна побачити ще багато цікавих варіантів – і "нулики" одного мобільного оператора, і літаючі тарілки, і римського орла.

Особисто мені подобається цей логотип:



Мені здається, якщо його трохи підкоригувати, зробити яскравішим і поміняти шрифт, то отримаємо достойне лого для стадіону. Врешті-решт, мінімалізм – це нині основна тенденція в дизайні. Та й логотип не мусить втілювати всі можливі інтерпретації, що спали на думку членам жюрі.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...