17 листопада 2011, 12:54

Рейдерська атака від Антимонопольного комітету

Сьогодні керівніцтво Асоціації зовнішньої реклами України знаходиться на конференції в Харкові. І саме в цей день прийшла позапланова перевірка від Антимонопольного комітету. Голова комісії – Нетудихата С.Л., заступник голові комісії – Бараш М.Я., директор Департаменту розслідувань.

Ніякого попередження, звичайно ж, не було. Нам нібито вислали справу, однак вона ще не дішла. Відповідно зрозуміти причину перевірки неможливо – в акті комісії існує лише посилання на справу, якої в нас немає. Правова держава.

Асоціація є громадською організацією, тому не є субєктом господарювання, и не підпадає під юрисдикцію АМК. Однак нашого юриста не підпускають до комісії, звучать погрози, и загалом все виглядає, як звичайна заказуха.

Ми привязуємо ситуацію до нашої боротьби із Луганськими мародерами, які намагаються заставити все місто щитами. Ми боремося з цим, адже зовнішня реклама – це потужне ЗМІ, яке потім буде використовуватися на виборах. І ось АМК явно використано для блокування роботи Асоціації.

Зараз ми підключаємо ЗМІ до висвітлення цієї ситуації. Буду писати по подальшому ходу подій.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...