За що любити цю рекламу?
Асоціація зовнішньої реклами України разом з КМДА працює над Концепцією зовнішньої реклами, Кодексом честі рекламіста, розробляє схеми вулиць. Всі налаштовані на цивілізоване і поетапне перетворення Києва на сучасну європейську столицю. Однак завжди залишаються винятки.
Так, депутат Київради Олександр Давиденко вже повідомив нам про "мега-монстра", який зростає на його рідній Русанівці.
"Заїжджаючи на міст Патона, мешканці Лівого берега вже другий тиждень поспіль спостерігають, як на їхньому шляху виростає не просто рекламний щит, а справжня мега-монструозна конструкція. Раніше я бачив такі лише на магістральних трасах далеко за межами Києва", – написав до Асоціації депутат.
Разом з Олександром Давиденком ми готуємо звернення до КМДА щодо правочинних дій компаній "Лайф-борд", яка встановлює в зеленій зоні міста таку величезну конструкцію. Адже саме такі поодинокі випадки потім впливають загалом на імідж галузі. І на імідж міста.
Окрім того, ми ініціювали журналістське розслідування щодо діяльності цієї компанії та політичних структур, які стоять за нею. Невдовзі чекайте на цікаві новини.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.