24 січня 2012, 14:50

За що любити цю рекламу?

Асоціація зовнішньої реклами України разом з КМДА працює над Концепцією зовнішньої реклами, Кодексом честі рекламіста, розробляє схеми вулиць. Всі налаштовані на цивілізоване і поетапне перетворення Києва на сучасну європейську столицю. Однак завжди залишаються винятки.

Так, депутат Київради Олександр Давиденко вже повідомив нам про "мега-монстра", який зростає на його рідній Русанівці.



"Заїжджаючи на міст Патона, мешканці Лівого берега вже другий тиждень поспіль спостерігають, як на їхньому шляху виростає не просто рекламний щит, а справжня мега-монструозна конструкція. Раніше я бачив такі лише на магістральних трасах далеко за межами Києва", – написав до Асоціації депутат.

Разом з Олександром Давиденком ми готуємо звернення до КМДА щодо правочинних дій компаній "Лайф-борд", яка встановлює в зеленій зоні міста таку величезну конструкцію. Адже саме такі поодинокі випадки потім впливають загалом на імідж галузі. І на імідж міста.

Окрім того, ми ініціювали журналістське розслідування щодо діяльності цієї компанії та політичних структур, які стоять за нею. Невдовзі чекайте на цікаві новини.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...