29 березня 2012, 13:38
Знайди десять відмінностей або Чому реклама Королевської не працює
Боюся декого розчарувати, але 1000 площин Королевської (більше 2,8 млн грн на місяць) не принесуть бажаного результату – суттєвого підвищення "знання бренду".
Тому скоро чекайте на велику статтю, де я в черговий раз спробую розказати політикам про психологію реклами, сприйняття аудиторією їхніх безграмотних "меседжів", а також про те, як все ж таки робити якісну і ефективну політичну рекламу.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.