22 червня 2012, 15:39

Павлік про Наташу

Існує певна суперечність між ростом рейтингу Н.Королевської і критикою її реклами. Тим, хто розбиває в пух і прах її неякісну агітаційну продукцію, дорікають – але ж рейтинг росте. На це необхідно чітко відповісти:

1. Росте рейтинг в умовах комунікаційного вакууму – навіть "білий шум", коли його дуже багато, здатний формувати знання про торгову марку і створити певну групу прихильників. От якби реклама Королевської демонструвалася на рівних, наприклад, із рекламою Ющенка зразка 2003 року – тоді б її показники були значно нижчими. Більш якісний продукт витісняє менш якісний. Я про рекламу в даному випадку.

Тому як тільки з'являться позитивні, класні і головне – адекватні очікуванням населення – ролики та щити – тоді ми побачимо суттєві зміни в рейтингах. Якщо, звичайно, з'являться.

2. В маркетингу є таке поняття як вартість тисячі контактів і ефективне розміщення. Так от, у Королевської вартість контактів зашкалює, а ефективність, відповідно, низька. І надалі необхідно буде збільшувати медійні бюджети, щоб забезпечити ефект присутності і тотальності. З чим і вітаю колег-консультантів.

Це не означає, що медійна кампанія погана. Це означає, що значні кошти вкладаються в спеціалістів, які не можуть з першого разу намалювати нормальний борд, або правильно поставити голос, або навчити тримати природню позу.

А про агітаційну кампанію нічого не скажу. Я, як потенційний виборець цієї політичної сили, агітації не бачу. Лише гардероб.

А от Павлік Морозов, на відміну від мене, побачив – дуже глибоку філософію:

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...