Павлік про Наташу
Існує певна суперечність між ростом рейтингу Н.Королевської і критикою її реклами. Тим, хто розбиває в пух і прах її неякісну агітаційну продукцію, дорікають – але ж рейтинг росте. На це необхідно чітко відповісти:
1. Росте рейтинг в умовах комунікаційного вакууму – навіть "білий шум", коли його дуже багато, здатний формувати знання про торгову марку і створити певну групу прихильників. От якби реклама Королевської демонструвалася на рівних, наприклад, із рекламою Ющенка зразка 2003 року – тоді б її показники були значно нижчими. Більш якісний продукт витісняє менш якісний. Я про рекламу в даному випадку.
Тому як тільки з'являться позитивні, класні і головне – адекватні очікуванням населення – ролики та щити – тоді ми побачимо суттєві зміни в рейтингах. Якщо, звичайно, з'являться.
2. В маркетингу є таке поняття як вартість тисячі контактів і ефективне розміщення. Так от, у Королевської вартість контактів зашкалює, а ефективність, відповідно, низька. І надалі необхідно буде збільшувати медійні бюджети, щоб забезпечити ефект присутності і тотальності. З чим і вітаю колег-консультантів.
Це не означає, що медійна кампанія погана. Це означає, що значні кошти вкладаються в спеціалістів, які не можуть з першого разу намалювати нормальний борд, або правильно поставити голос, або навчити тримати природню позу.
А про агітаційну кампанію нічого не скажу. Я, як потенційний виборець цієї політичної сили, агітації не бачу. Лише гардероб.
А от Павлік Морозов, на відміну від мене, побачив – дуже глибоку філософію:
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.