22 серпня 2014, 11:03

Виховання патріотизму

Соціальна реклама – це потужний інструмент формування соціальної поведінки. Один з найпотужніших, чесно кажучи. Саме за допомогою соціальної реклами (якісної та ефективної) можна навіть у ворожому середовищі нав'язати – так, саме нав'язати – правильні звички. Звичку не смітити під будинком, звичку не бити дітей або жінок, звичку читати книжки, звичку відповідати за себе і свої дії. Але окрім поведінкових зразків, соціальна реклама може нести емоцію – позитивну, об'єднавчу, направлену на підтримку і захист.

Можливо, це лише красиві картинки на вулицях, але ці картинки справді "вправляють нам мізки" – доведено багатьма дослідженнями. Патріотизм, бажання захищати Україну, відповідальність та готовність до дій – саме те, що ми вирощуємо тут і зараз. І добре, що на вулицях міст з'являється саме така соціальна реклама, і що День незалежності – це не просто "привітання з білборда", але привід задуматися над тим, що ти можеш зробити для держави.















Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...

Чи можливо виграти в інформаційній війні?

Існує коротка і неприємна відповідь на винесене зверху запитання. Неможливо. Так само, як неможливо забезпечити безпеку – затерте словосполучення багатьох офіційних документів, яке перестрибнуло до нас через паркан незалежності з країни абсурду і безглуздя...

#UkraineNow – перемога в Берліні

В п'ятницю в Берліні відбулася церемонія нагородження однієї з найпрестижніших премій в сфері дизайну та реклами – RedDot Award. Для України це був вечір перемог – не тільки визнання бренду UkraineNow, але й Гран-прі, багато нагород best of the best...