23 жовтня 2014, 14:03

Псевдокорупційний флешмоб підприємців

Мар'ян Заблоцький написав блог про підприємців, які борються з корупцією. Щоправда, він не звернувся до протилежної сторони з питанням, чи справді ця корупція має місце. Тобто вчинив трохи нечесно і некоректно.

Я можу чітко сказати щодо ситуації з "Київрекламою" і "Базою автозвуку". З 1 серпня, вступивши на посаду, я взяв цю ситуацію під особистий контроль. Своєю власною рукою написав власнику магазина, що саме у нього не так в документах, де є помилки і що треба виправити. Власник навіть на сторінці в fb виклав цей лист зі сміхом, що він налякав "горе-чиновників".

З того часу нові документи не подано. Жодного прізвища – хто вимагає хабара – власник не надав. Маючи мій телефон, він жодного разу не подзвонив і не сказав, що йому навмисно створюють проблеми. Але, маючи, очевидно, багато часу, витрачає його на постійне поливання брудом державні органи. Апріорі для нього всі хабарники, тож він навіть і не буде подавати документи.

Між тим, є норма закону – погана чи хороша, але її треба виконувати. Зараз ми розробили проект нового Порядку по інформаційних вивісках, який спрощує всі процедури; проект проходить обговорення. Чи треба говорити, що власник магазину не надав жодної пропозиції по цьому проекту? Може, Мар'ян читав цей проект?

Тож можливо, проблема не в тому, що уявний чиновник просив хабаря у підприємця? Може, просто треба, щоб магазин цього підприємця якнайчастіше піарили по телебаченню і в блогах УП? Щоб показували вивіску, розповідали про справжнього героя? Про "борця із системою"?!

На жаль, наші проблеми не тільки в державних структурах, але і в таких горе-підприємцях, які використовують суспільний запит на "ображених" в своїх корисних цілях.

П.С. На відміну від Мар'яна, я не закриваю свій допис для коментарів. Думаю, це теж багато про що свідчить.

powered by lun.ua

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...

Чи можливо виграти в інформаційній війні?

Існує коротка і неприємна відповідь на винесене зверху запитання. Неможливо. Так само, як неможливо забезпечити безпеку – затерте словосполучення багатьох офіційних документів, яке перестрибнуло до нас через паркан незалежності з країни абсурду і безглуздя...

#UkraineNow – перемога в Берліні

В п'ятницю в Берліні відбулася церемонія нагородження однієї з найпрестижніших премій в сфері дизайну та реклами – RedDot Award. Для України це був вечір перемог – не тільки визнання бренду UkraineNow, але й Гран-прі, багато нагород best of the best...

#перемога Ukraine NOW

Генрі Форд свого часу сказав: "Коли здається, що весь світ налаштований проти тебе, пам'ятай, що літак злітає проти вітру". Саме такі відчуття були в нашої команди у перші години оголошення про ухвалення Кабінетом Міністрів єдиного бренду Ukraine NOW...

Is Facebook controlled by russians?

Нижче – наше звернення до адміністрації соціальної мережі Facebook щодо фактів подвійних стандартів, ігнорування звернень державних органів, масових блокувань українських користувачів, і що найголовніше – ігнорування звернень щодо блокування публічних сторінок терористичних організацій...