Артем Біденко Державний секретар Міністерства інформаційної політики України

Єдиний бренд України

10 травня 2018, 13:44

Сьогодні Уряд України підтримав єдиний бренд України в варіанті, який був запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України, на основі пропозицій британських партнерів.

До цього часу ми не мали такого рівня представництва при роботі з просуванням нашої держави: Комісія працювала максимально інклюзивно, залучивши не тільки всі профільні органи влади, але й громадських експертів, спеціалістів з брендингу, народних депутатів.

Також вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтувалися на серйозних дослідження цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тими людьми, кому ми хочемо показати Україну, як країну можливостей, свободи, нових емоцій.

Таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках нашої співпраці з урядом Великобританії, і включало в себе шість фокус-груп в Великобританії, Німеччині і Польщі, яким показали кілька концепцій промоції України. Результати цього дослідження були нам надані разом з попередніми ідеями можливого бренду України у вигляді рекомендацій. На початкових етапах розробки бренду України до цього процесу долучався Конрад Бьорд, керівник знаменитої кампанії просування Великобританії в світі GREAT.

Однак для нас важливо було, щоб в розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Тому учасникам конкурсу були надані результати дослідження, і їм було запропоновано дати свої ідеї або ж пропозиції щодо доопрацювання запропонованого британськими експертами варіанту.

Впродовж цих дев'яти місяців ми пройшли багато етапів, бачили багато презентацій та мали жорсткі обговорення щодо нюансів просування України за різним напрямами. Перед остаточним рішення варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння офісу UkraineInvest на цільових аудиторіях. І що важливо – жодні бюджетні кошти за весь час не були витрачені, всі учасники працювали на волонтерських засадах.

На основі цього бренду буде розроблений модульний брендбук, яким зможуть скористататися будь-які органи влади, громадські організацій, підприємства – за умови дотримання технічних стандартів. Це означає – єдиний голос України по всьому світу.

А тепер – слайди:)





























powered by lun.ua
Корупція1337 Зеленський21 Україна та Європа1086 Порошенко2 Свобода слова568
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Саша Дрік

За півроку Міноборони направило в правоохоронні органи 167 матеріалів на сотні мільйонів гривень

4
Олексій Братущак

Що не так з вимогою Зеленського зібрати позачергове засідання Ради

8
Михайло Жернаков

Громадські організації закликають Президента розблокувати судову реформу

2
Костянтин Матвієнко

Українська влада має вжити екстрених заходів безпеки в умовах розгортання прямого збройного протистояння Туреччини і Росії

20
Сергій Лямець

Засланные казачки, или Как экс-владелец "Дельта Банка" Николай Лагун пытается уйти от Джеймса Бонда

1
Володимир В’ятрович

Інформаційне роззброєння України.

10
Євген Бистрицький

ЗАПАХ ЛАЙНА

58
Олеся Яхно

О зависимости РФ жить чужой жизнью – жизнью Украины

9
Ігор Головань

НАБУ вдруге зобов'язали розслідувати записи "Трубу прорвало"

4
Олексій Братущак

''Дєдушка'' Зеленського. Що не так з Тігіпком?

32
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter