Зміни в Америці – зміни в світі
Америка втомилася від Президента, який має низький IQ, робить помилки в промовах, який завів Америку в кризу, розпочав війну в Іраку та Афганістані...
Тепер Америка має надії на зміни з Президентом афроамериканцем. Який не робить помилок в промовах, на його публічних виступах люди входять в екстаз. Тепер на офіційних прийомах в королівських родинах Старого Світу, елітних клубах, заходах всіх світових організацій – всі відчують зміни і випробування на міцність стереотипів. Америка дійсно ініціює зміни в світі. Слоган виборчої кампанії Обами CHANGE WE CAN BELIVE IN змінює старий світ. Голівуд підготував нас до цього.
Якщо аналізувати трохи виборчу кампанію в Америці впадають в вічі багато цікавих технологій. Трохи прикладів:
Дуже потужна кампанія в Інтернеті. Біля 200 веб-сайтів, багато з відео, як позитивним, так і негативним. Перелік сайтів Обами
Відео збірки налічують більше 1000 відео-роліків з промовами та рекламою Обами. Наприклад "позитивні-негативні":
Позитивні:
Yes We Can – Barack Obama Music Video
Barack Obama Music Video – Hope Changes Everything
Негативні:
John McCain: No, You Can't
Showing How Dumb George Bush Really Is
Антиреклама проти республіканців:
Справка про кампанію Барака Обами
Campaign U.S. presidential election, 2008
Candidate Barack Obama, U.S. Senator 2005-present
Affiliation Democratic Party
Status- Announced February 10, 2007 Presumptive nominee June 3, 2008 Nominee August 27, 2008
Headquarters 233 North Michigan Avenue Chicago, Illinois 60601
Key people
Joe Biden (VP Nominee), David Plouffe (Manager), Penny Pritzker (Finance), David Axelrod (Media), Robert Gibbs (Communications), Bill Burton (Spokesman), Claire McCaskill (Co-Chair), Tim Kaine (Co-Chair)
Receipts US$521.9M (2008-10-15)
Лого кампанії
Slogan
CHANGE WE CAN BELIVE IN
Website www.barackobama.com
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.