12 березня 2009, 13:11

Стратегія та брендінг міста під час кризи

Запізнившись сьогодні на один день, можеш загубити рік, і навіть й решту життя.

Східна мудрість




На сьогодні в Україні склалася наступна ситуація: криза фінансова й економічна стимулювала кризу довіри до інститутів влади, банків, національної валюти.

Ні політики, ні економісти і фінансисти не можуть дати чітких відповідей і тим більш прогнозів з приводу того, що буде завтра. В цій ситуації регіональним керівникам, що зацікавлені в розвитку власних регіонів, відповіді доводиться шукати власноруч.

В зв'язку з підсиленням конкуренції між окремими містами за частку споживачів, туристів, інвестицій, поваги та уваги мегаполіси стають центрами тяжіння і міжнародного суперництва в галузі капіталів, талантів, вражень та слави.

Системна побудова стратегії в епоху кризи дозволяє зв'язати бачення майбутнього розвитку міста з цілями конкретних програм, які, в свою чергу, конкретизуються в адекватні проекти і можливості.

Кожен регіон в світі, має свій імідж і є брендом. Створення позитивного міжнародного іміджу та брендінгу є однією з ключових задач, які ставить перед собою, в наш час, кожна держава, регіон, місто, яке прагне забезпечити своїм громадянам гідний рівень життя, а також стати активним учасником міжнародного співтовариства. Вдалий брендінг території дозволяє ефективно боротися за світові інвестиційні та туристичні потоки.

Сучасна криза відзначила декілька тенденцій:

1. Зміна підходів та парадигм. В зв'язку з прискоренням прогресу та кризових процесів – принципово змінюються правила гри в економіці, політиці, бізнесі. Всі, хто залучає новітні технології та підходи чи адекватні старі – вийдуть з кризи з найменшими втратами.

2. Конкуренція стала жорсткішою. Сегменти споживання скорочуються як в світі, так і в різноманітних галузях. Конкурентна боротьба переважно переходить в інформаційну сферу і стає більш технологічною та агресивною.

3. Віртуальна додана вартість зникає. Це стосується товарів, послуг, віртуальних цінностей. Залишається запит на реальні функціональні характеристики, оптимальне та конкурентноздатне співвідношення ціна-якість.

4. На перший план виступають адекватні стратегії. Той, хто має стратегію, знає, що робити в майбутньому, володіє необхідною інформацією та даними – знаходиться в принципово виграшному положенні порівняно з іншими.

5. Кожен сам за себе. Надія на державу, вищі інстанції, фінансову систему та глобальну зацікавленість в регіональних проектах тане на очах. Хто як підготувався, чи має відповідні стратегії, ресурси і технології – таким чином зможе вижити.

Що дасть стратегія і брендінг міста під час кризи?

Під час кризи головним питанням для лідерів територій є питання – що робити?

Для відповіді на це питання необхідно оперативно провести низку досліджень та стратегічну діагностику ресурсів і потенційних можливостей. А потім скласти адекватну ситуації стратегію та стратегічний план дій, так як в теперішній ситуації неправильні кроки в управлінні містом чи регіоном можуть призвести до катастрофічних наслідків.

Для цього необхідно залучати кращих спеціалістів в галузі стратегування, розвитку регіонів, брендінгу.

Адекватна стратегія розвитку міста в умовах кризи – має саме актуальне значення, як для виживання основних сфер життя міста, так і для планування розвитку пріоритетних напрямків, збереження соціальних програм для добробуту жителів.

В результаті відмітимо, що під час кризи необхідно направляти ресурси не лише на підтримку життєзабезпечення і виживання, але й на розробку стратегій. Це, по-перше, допоможе найменш боляче пережити кризу, а по-друге, після нього мати чітку уяву – що робити і куди пріоритетно направляти ресурси.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Українські війська на території Росії – що це означає?

6 серпня 2024 року українські регулярні війська ввійшли у Курську область російської федерації. Ця подія кардинально змінила сприйняття російсько-української війни, яка почалась у 2014 році і в 2022 році продовжилась з широкомасштабним вторгненням в Україну...

П'ять безпекових сценаріїв російської війни в Україні на 2024-2025 роки: наслідки та політичні рекомендації західним партнерам (GLOBSEC)

Вийшло важливе дослідження майбутніх сценаріїв цієї війни у #globsec Приймав участь в цьому дослідженні. Це дослідження організувала Юлія Осмоловська з командою GLOBSEС https://www...

VICTORY MATRIX OF UKRAINE 2023

Denys Bohush and the "8 owls" analytical group Ukraine, Kyiv, March 2023 Forecasting is still possible Looking into the future and predicting events and scenarios in our time is a very thankless business...

МАТРИЦЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ 2023

Денис Богуш та аналітична група "8 сов" Україна, Київ, березень 2023 Прогнозування можливе Заглянути у майбутнє та прогнозувати події і сценарії в наш час, дуже невдячна справа...

Розмінування української території (слухання у Конгресі США)

130 000 кв. км української території на сьогодні забруднено вибуховими пристроями та заміновано. За даними Гельсінської комісії Конгресу США та українців, щоб її очистити, знадобиться понад 20+ років і понад 73 мільярди доларів...

ЩЕ РАЗ ПРО 9 КІЛЕЦЬ І ГАРЕМ ПУТІНА

Те, що росіян на цій війні називають орками, а росію – мордором, команда путіна вирішила зробити собі на користь. Так як у творі "Властелин колец" є єпізод, що утворилося Братство з дев'яти персонажів для боротьби зі злом, то вони вирішили це використати...