6 лютого 2017, 14:09

НЕБЕЗПЕЧНО!!!! ПРО ЛІБЕРАЛЬНО-МОВНІ ОБГОРТКИ ''мовного'' законопроєкту N5670

Довелося уважно вивчити мовний законопроєкт N5670 – єдиний розпіярений і поданий начебто "від громадських організацій" (розумій політичних партизанів, яких ми вже добре знаємо з Майдану з гаслом: "геть політиків!"). Про його плагіятний характер (здерто з законопроєкту N5669) я вже писала (blogs.pravda.com.ua). Йдеться не лише про скопійовану структуру, але й про запровадження ідей із законопроекту N5669: Центру української мови, Національної комісії із стандартів державної мови, Уповноваженого з захисту мови, Мовну експертизу та ін. Але то байка.

Зараз про інше, набагато небезпечніше й показове: ПРО МОВУ В ОСВІТІ в законопроєкті N5670. Ст. 17 "Державна мова в сфері освіти" за ширмою "права отримати освіту державною мовою" насправді запроваджує у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади процес навчання мовами національних меншин!!!! Не вивчення мови національної меншини, а сам навчальний процес мовою навчальної меншини! Не важко здогадатися, що йдеться передусім про мову окупанта – російську.

Панове! Ви не знайдете цього москвохохляцтва ні в законопроекті N5556, ні 5669: ДИВИСЬ ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ. У законопроєкті N5669 зазначено, що "Особам, які належать до національних меншин забезпечується право на вивчення рідної мови у державних і комунальних закладах освіти", але НЕ провадження навчального процесу цими мовами, а отже, фінансування цього розплідництва сепаратизму з держбюджету.

Отож, кому служать "творці" законопроєкту N5670, зокрема в його мовно-освітній частині? Здогадатися легко: міносвіти на чолі з наступницею Табачника та Квіта з ідеєю вбивства національного складника української освіти Л. Гриневич (див. blogs.pravda.com.ua).

Саме пропонований Міносвіти "Закон про освіту" (N3491-д від 04.04.2016) Статтю 7. "Мова освіти" викладає у такій редакції: "Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова. Особам, які належать до національних меншин, забезпечується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у держаних і комунальних закладах освіти". Себто друге речення цілком заперечує перше! І за це хохли і путеноїди у ВР вже проголосували в першому читання в жовтні 2016 року.

Порівняльна таблиця мовно-освітнього розділу

у мовних законопроєктах N5556, N5669, N5670


оригінал: zakon.mova.pdf

Панове! Навчімося врешті-решт відсіювати зерно від полови. Вже раз зроблено після Майдану колосальну помилку і приведено до влади людей без жодних ознак національного самоусвідомлення і державного мислення. У процесі роботи в комітеті ВР над трьома законопроєктами необхідно напрацювати СПІЛЬНИЙ мовний законопроєкт абсолютно україноцентричний у своїй мовній основі і не допустити до нього характерну національно-мовну корозію, як це яскраво бачимо в одному з сегментів законопроєкту N5670. А їх там чимало! Будьмо уважні! На кону основне питання самостійности нашої Держави.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Уповноваженому з захисту державної мови України Тарасові Кременю про безпрецедентні дискримінаційні дії щодо депутата Верховної Ради України 7 скликання доктора філологічних наук, професора Ірини Фаріон

З В Е Р Н Е Н Н Я 15 листопада 2023 року я без жодного офіційного пояснення у блискавичний спосіб за підписом ректора НУ Львівської політехніки під тиском міністра освіти і науки О...

МИКОЛА ЄВШАН (Федюшка) – войовничий ідеаліст: воїн і митець

Хто вміє ненавидіти, той вміє й любити... Ворог навчив нас ненавидіти, він примусив нас полюбити Вітчизну. І тому я кажу, що наше вигнання з рідних хат, недоля десятків і сотень тисяч українців була потрібна, аби дати сильну і глибоку підставу ідеї національної боротьби...

Рецензія на монографію ''Англізми і протианглізми: 100 історій слів у соціоконтексті''

Від часу Тараса Шевченка аксіомою є слова "і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь", "бо хто матір забуває, Того Бог карає". Українське суспільство давно перестало усвідомлювати кару Господню за зраду свого, за переступ, за вихваляння всього іноземного...

СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ, І ЧУЖОГО НАУЧАЙТЕСЬ, АБО РІВНОВАГА МЕЖИ СЛОВОМ НАЦІОНАЛЬНИМ ТА ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНИМ Оксана Микитюк. Рецензія на монографію "Англізми і протианглізми: 100 історій слів у соціоконтексті". Автори: Ірина Фаріон, Галина Помилуйко-Недашківська,

Від часу Тараса Шевченка аксіомою є слова "і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь", "бо хто матір забуває, Того Бог карає". Українське суспільство давно перестало усвідомлювати кару Господню за зраду свого, за переступ, за вихваляння всього іноземного...

ВИСТУП ІРИНИ ФАРІОН 9 травня 2024 року на другому засіданні Львівського апеляційного суду у справі незаконного і політично замовного звільнення з Львівської політехніки (стилістично виправлено)

1. Про своє звільнення я довідалася з інформації, розташованої в мережі 15 листопада 2023 року приблизно о 20.00 у середу. Жодних попередніх розмов з керівництвом Політехніки, де пропрацювала 32 роки і жодних конфліктів із будь-ким: чи студентами, чи викладачами, – не мала...

Відкритий лист на підтримку Ірини Фаріон проти її незаконного політично вмотивованого звільнення з НУ ''Львівська політехніка''

Шановне панство! Прошу про підтримку! Незаконне звільнення з політичних мотивів – це повернення в репресії 30-70-х років 20 ст. Це знищення України зсередини...