НЕБЕЗПЕЧНО!!!! ПРО ЛІБЕРАЛЬНО-МОВНІ ОБГОРТКИ ''мовного'' законопроєкту N5670
Довелося уважно вивчити мовний законопроєкт N5670 – єдиний розпіярений і поданий начебто "від громадських організацій" (розумій політичних партизанів, яких ми вже добре знаємо з Майдану з гаслом: "геть політиків!"). Про його плагіятний характер (здерто з законопроєкту N5669) я вже писала (blogs.pravda.com.ua). Йдеться не лише про скопійовану структуру, але й про запровадження ідей із законопроекту N5669: Центру української мови, Національної комісії із стандартів державної мови, Уповноваженого з захисту мови, Мовну експертизу та ін. Але то байка.
Зараз про інше, набагато небезпечніше й показове: ПРО МОВУ В ОСВІТІ в законопроєкті N5670. Ст. 17 "Державна мова в сфері освіти" за ширмою "права отримати освіту державною мовою" насправді запроваджує у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади процес навчання мовами національних меншин!!!! Не вивчення мови національної меншини, а сам навчальний процес мовою навчальної меншини! Не важко здогадатися, що йдеться передусім про мову окупанта – російську.
Панове! Ви не знайдете цього москвохохляцтва ні в законопроекті N5556, ні 5669: ДИВИСЬ ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ. У законопроєкті N5669 зазначено, що "Особам, які належать до національних меншин забезпечується право на вивчення рідної мови у державних і комунальних закладах освіти", але НЕ провадження навчального процесу цими мовами, а отже, фінансування цього розплідництва сепаратизму з держбюджету.
Отож, кому служать "творці" законопроєкту N5670, зокрема в його мовно-освітній частині? Здогадатися легко: міносвіти на чолі з наступницею Табачника та Квіта з ідеєю вбивства національного складника української освіти Л. Гриневич (див. blogs.pravda.com.ua).
Саме пропонований Міносвіти "Закон про освіту" (N3491-д від 04.04.2016) Статтю 7. "Мова освіти" викладає у такій редакції: "Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова. Особам, які належать до національних меншин, забезпечується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у держаних і комунальних закладах освіти". Себто друге речення цілком заперечує перше! І за це хохли і путеноїди у ВР вже проголосували в першому читання в жовтні 2016 року.
Порівняльна таблиця мовно-освітнього розділу
у мовних законопроєктах N5556, N5669, N5670
Панове! Навчімося врешті-решт відсіювати зерно від полови. Вже раз зроблено після Майдану колосальну помилку і приведено до влади людей без жодних ознак національного самоусвідомлення і державного мислення. У процесі роботи в комітеті ВР над трьома законопроєктами необхідно напрацювати СПІЛЬНИЙ мовний законопроєкт абсолютно україноцентричний у своїй мовній основі і не допустити до нього характерну національно-мовну корозію, як це яскраво бачимо в одному з сегментів законопроєкту N5670. А їх там чимало! Будьмо уважні! На кону основне питання самостійности нашої Держави.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.