Укрзалізниця і системний аналіз
Продовжується таакий собі діалог з Укрзалізницею, що почався з тексту
Укрзалізниця ховає активи у ДНР?
і продовжився у
Укрзалізниця і Закон
Останнім часом обгрунтовуючи, скажемо так, небажання виконувати норми закону, чиновництво часто застосовує вирази на кшталт
"системний аналіз наведених норм законодавства дозволяє..."
Ось і керівництво Укрзалізниці вирішило, що хоч законом і визначено , , що Укрзалізниця є правонаступником усіх прав і обов'язків Державної адміністрації залізничного транспорту України та підприємств залізничного транспорту.
системний аналіз дозволяє вважати, що вести мову про правонаступництво стосовно державного ідприємства "Донецька залізниця" передчасно.
Бо інвентаризацію не проведено. А тому кредитори державного ідприємства "Донецька залізниця" мають "поклавши зуби на полицю", чекати, доки схильне до аналізу керівництво Укрзалізниці "розробляє та впроваджує комплекс заходів".
Що й казати, системність аналізу справляє враження.
Хоч зараз розміщуй у розділ "ДЛЯ ІНВЕСТОРІВ" офіційного сайту.
Суди, правда, з результатами аналізу не погоджуються.
Тому що у даних правовідносинах спеціальною є норма ч. 6 ст. 2 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування", яка імперативно встановлює правонаступництво між заявником та ДП "Донецька залізниця".
Чи не пора Укрзалізниці зробити перерву у заняттях системним аналізом і почати виконувати норми закону?
Чи борги віддають тільки боягузи? Був такий популярний у Донецьку постулат системного аналізу "понятій"
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.