Ігор Головань Адвокат, керуючий партнер Адвокатського об'єднання "Головань і партнери"

Портнова слід допитати повторно

31 жовтня 2019, 10:05

Найвідоміший пасквілянт країни пан Портнов чомусь не анонсував завчасно свій допит у Національній поліції.

Та й слідчі Національної поліції провели допит улюбленця Романа Труби тихенько, як мишки.

Не допитати не могли, бо треба ж виконувати ухвалу суду.

Судячи з телеграм-каналу, Портнов у всьому признався і свою причетність до нападу на п'ятого Президента України не заперечував.

Однак допит проведено з порушенням закону.

На відміну від проваджень ДБР за нікчемними портновськими заявами, у провадженні за фактом нападу на п'ятого Президента є потерпілі.

А потерпілий, на відміну від заявника, відповідно до статті 56 КПК України під час досудового розслідування має право брати участь у слідчих (розшукових) та інших процесуальних діях, під час проведення яких ставити запитання, подавати свої зауваження та заперечення щодо порядку проведення дії, що заносяться до протоколу, а також знайомитися з протоколами слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій, виконаних за його участі.

Відповідно до частини 6 статті 223 КПК України, слідча (розшукова) дія, що здійснюється за клопотанням потерпілого, проводиться за участю особи, яка її ініціювала, та (або) її захисника чи представника.

Тому слідчий Національної поліції, який приховав від потерпілих допит Портнова і не дав можливість поставити йому запитання, порушив закон.

Він не мав права цього робити, хоч би як слізно не просили його пан Портнов і його владні покровителі.

Оскільки слідчий продемонстрував залежність і упередженість, йому буде заявлено відвід.

Представник потерпілих вимагатиме повторного допиту Портнова.

Директор ДБР Роман Труба також має бути допитаний за участі представника потерпілих.

powered by lun.ua
Коментарі — 47
Ігор Бондар _ 01.11.2019 21:51
IP: 35.235.226.---
Dura lex, sed lex. Я не Порохобот і не фанат Зе. Але в даній ситуації повністю підтримую Голованя тому що його вустами говорить процесуальний Закон.
Анатолий Герасименко _ 01.11.2019 16:56
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Анатолий Герасименко:
... Чи не заслуговує Йосив Віссаріонович на нашу пошану, чому б ні?
Ви не спростували жодного з фактів що до Порошенка, які я навів. А лише перейшли на іншу тему (про Сталіна). Це називається маніпуляцією.
Те,що Ви називаете "фактами" і є справжньою маніпуляцією! Ви навели якісь приклади, які не мають жодного документального підтвердження. Це, насправді, Ваша особиста думка, на яку безперечно, Ви маєте право. Але, це не є речовий доказ! Документи в студію! Так що вибачайте, але я Вам не вірю...
iip _ 01.11.2019 13:04
IP: 35.235.226.---
Володимир Олійник:
На сьогодні Порошенко не обвинувачується у розкраданні.
Чесно кажучи, не думаю, що Порошенко крав особисто. Крало його оточення, і він про це не міг не знати, та нічого не зробив. Його блюзнірство про "відрубані руки" тільки розізлило людей.
Пан Порошенко подовжив ХАПАТИ і його дії не обов'язково незаконні. Але коли ти в день Іловайська підписуєш папери про свій офшор – то маєш чекати на презирство людей.
Є велика кількість прикладів того, що Порошенко займався своїм бізнесом – а це заборонено законом.

Крім того – що означає "Порошенко дав 2 мільярди"? А звідки він їх узяв?
Кожна зайва гривня у кишені Порошенка, яку він так "щедро" давав на війну, витягнута з кишені тисяч робітників Рошену та ще 140-ка його фірм через жорстко недоплачені зарплатні. У цьому Порошенко не відрізняється від інших упирів-олігархів.

Якби ці упирі платили, наприклад, шахтарям справедливі зарплатні – то може і Донбасу не було би.
Александр 1 _ 01.11.2019 13:01
IP: 35.235.226.---
"...НАЗП оприлюднило декларацію про доходи Володимира Зеленського.
В декларації Зеленський вказав 9,2 млн грн доходу, в тому числі зарплату, яка становить 4,1 млн грн. Його дружина отримала за рік 5,5 млн грн доходу.
Крім того, Президент повідомив, що разом з дружиною мають у своїй власності 20 будинків і квартир, в тому числі в Києві та окупованій Ялті загальною вартістю 313 млн грн. Серед нерухомості Зеленський вказав і два будинки в Італії за 88 млн грн кожен, придбані у 2015 році.
Чинний глава держави володіє автомобілями Land Rover вартістю майже 4,7 млн грн і Mercedes-Benz S-класу ціною 1,8 млн грн.
Крім того, йому належать акції компаній Vilhar Holdings Limited, Aldorante Limited і GREEN FAMILY LTD, зареєстрованих на Кіпрі, а також компанії "Киноквартал" і "Студія Квартал-95".
Задекларував Зеленський і кілька номерів у готелі "Марина Тауерс" у Белізі..."
Классный "бизнесмен", правда зебилы? Ни разу не барыга"
Александр 1 _ 01.11.2019 12:56
IP: 35.235.226.---
Для інформації

"Корпорация "Рошен" в 2018 году заплатила в госбюджет 2 миллиарда гривен налогов.

Компания Зеленского получила 35 млн руб. от Минкульта России в 2017 году на съемку фильма. Об этом говорится в соглашении 054-11-975/1 в реестре субсидий федерального бюджета РФ.
В России три компании Зеленского, найденные журналистами с 2014-го по 2017 год, заработали около $13 миллионов.

И весь этот банкет при том, что согласно реестров ДФС в YouControl практически все фирмы Зеленского убыточные и ничего не платят в бюджет Украины.

В 2014 году Зеленский задекларировал 7,3 млн грн., а в 2018 году состояние Зеленского уже составило 37 млн.грн. Рост более, чем в 5 раз. При этом, согласно Bloomberg, состояние Порошенко за пять лет уменьшилось на 40%.
Александр 1 _ 01.11.2019 12:25
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
... Чи не заслуговує Йосив Віссаріонович на нашу пошану, чому б ні?
Ви не спростували жодного з фактів що до Порошенка, які я навів. А лише перейшли на іншу тему (про Сталіна). Це називається маніпуляцією.
Володимир Олійник _ 01.11.2019 12:14
IP: 35.235.226.---
Панове! Ви говорите достатньо прискіпливо про виконання закону и при цьому порушуєте Конституцію. Як ви можете звинувачувати людину в клептоманії, розкраданні користуючись принципом "одна баба сказала"? Факти такі: для прикладу – Порошенко (тобто "Рошен") дав гроші на організацію системи ППО навколо Києва, "Рошен" (тобто Порошенко) побудував прекрасно оснащений театр в Києві, Порошенко через певні фонди надав до 2 міліардів грн. для армії. Навіть Портнов не подає до ДБР ніяких суттєвих звинувачень, що свідчили б про рзкрадння Порошенком будь чого. А Портнов привезений в Україну з однією метою – посадити Порошенка. Адекватні люди не можуть не помічати, що Президент Порошенко зробив в сотні разів більше чим його попередники для становлення української нації і України як самостійної держави. Для тих, у кого пам'ять тільки на погане, перерахую малу частку: безвіз, антироссійська коаліція, що розвалюється на очах, ассоціація з Євросоюзом, Томос і т.д. іт. інш.! Те що на
Log Log _ 01.11.2019 12:05
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Ще один проффесор? Свого "Недоросля" вчіть українській, ботику (у Вас постів на порядок
більше ніж у мене).
Він і читати не вміє, тим більше писати.
Риц Мозенко _ 01.11.2019 11:59
IP: 35.235.226.---
iip:
...Третина України окупована.
У Західну Україну увійшли війська Альянсу.
Центральна Україна перетворилася на сіру зону під перехресним вогнем...

Принципиально это и предусматривалось в 14 году – нынешняя территория луган/до/нии становится протекторатом Московии, до Днепра – "буферная зона", Киев – главный офис князя, Западная – протекторат ЕС
Анатолий Герасименко _ 01.11.2019 11:49
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Анатолий Герасименко:
оце лізоблюдство (щоб не сказати гірше), запозичене з махрового совка...
Це не лизоблюдство. Це констатація фактів (далеко не всіх), жоден з яких ви не можете заперечити.[/QUOTE
За такою логікою, слід визнати, що й товарищ Сталін був дійсно генієм сучасності і видатним державним діячем. Бо, саме він, за словами У.Черчиля прийняв країну з сохою, а залишив з атомною бомбою. І ще він був кращім другом усіх фізкультурників, льотчиків та багато ще кого... Чи не заслуговує Йосив Віссаріонович на нашу пошану, чому б ні?
iip _ 01.11.2019 11:40
IP: 35.235.226.---
Риц Мозенко:
Прогнози – річ не вдячна.
Але у Вашому прогнозі відсутній третій варіант – такий, який зараз відбувається, наприклад, у Грузії.
Захід, наївшись шмарклів, придумав би якесь чергове гниле виправдання своєму безхребетному страху.
Третина України окупована.
У Західну Україну увійшли війська Альянсу.
Центральна Україна перетворилася на сіру зону під перехресним вогнем.
Україну розірвано на шматки.
І, головне, "неприемлемые потери среди оккупантов" означають, як мінімум удвічі більші втрати серед українців. Якщо для окупантів то були би неприйнятні втрати, уявіть собі скільки загинуло би захисників України.
Прошу, не забувайте, що поки НЕМАЄ доказів того, що Путін не псих із ядерною гранатою.
Авантюризм – поганий сценарій.
Александр 1 _ 01.11.2019 11:32
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
оце лізоблюдство (щоб не сказати гірше), запозичене з махрового совка...
Це не лизоблюдство. Це констатація фактів (далеко не всіх), жоден з яких ви не можете заперечити.
iip _ 01.11.2019 11:24
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
iip:
Не можна однією рукою одночасно хреститися і крутити дулі! Скажіть, яка повинна бути мораль у людини, яка начебто піклується про захист країни, та разом з тим, клєптоманить усе, що можна і не можна? І так в усіх сферах, до чого торкалися руки Порошенка, або його друзів.В цьому сенсі, Ви праві, він дійсно тотожній з Ющенком: ні моралі, ні совісті...
Абсолютно так.
У Святому Письмі сказано: "Ніхто не може служити двом панам: тому що одного буде ненавидіти, а другого любити, або одному буде старатися, а другим нехтувати. Не можете служити Богові і мамоні."
Не можна хапати і одночасно служити країні. Порошенко мабуть до сьогодні того не усвідомив.
Але зараз я не про те.
Прошу, зверніть увагу не на Порошенка, а на тих ХТО його судить. Подумайте про них.
І тоді Ви зрозумієте, що я хочу сказати.
Риц Мозенко _ 01.11.2019 11:16
IP: 35.235.226.---
iip:
...Уявіть собі, якби до влади у 2014 році прийшов, наприклад, Зеленський – що було би з країною...

Украина или была бы на границах "до" 2014 года и Московия на десяток лет "забыла" Украину, или с тяжелыми боями оккупант дошел бы максимум до "Харькова, Херсона, Одессы"...,тем самым ввязавшись в официальную войну с Украиной.
Партизанское движение заставило бы оккупанта зверствовать среди населения.

В этом случае ЕС и США вынуждены были включить мощнейшие санкции против Кремля

Неприемлемые потери среди оккупантов и экономические санкции заставили бы покинуть оккупированные территории, и Кремль лет на "двадцать" "потерял" бы Украину "с поля зрения"
Анатолий Герасименко _ 01.11.2019 11:07
IP: 35.235.226.---
iip:
Не можна однією рукою одночасно хреститися і крутити дулі! Скажіть, яка повинна бути мораль у людини, яка начебто піклується про захист країни, та разом з тим, клєптоманить усе, що можна і не можна? І так в усіх сферах, до чого торкалися руки Порошенка, або його друзів.В цьому сенсі, Ви праві, він дійсно тотожній з Ющенком: ні моралі, ні совісті...
Риц Мозенко _ 01.11.2019 10:58
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
Александр 1:
Анатолий Герасименко:
Дуже Вас прошу, не треба продовжувати Бо, оце лізоблюдство (щоб не сказати гірше), запозичене з махрового совка, виглядає навіть якось непристойно. Поважайте себе.
:-)
iip _ 01.11.2019 10:53
IP: 35.235.226.---
Анатолий Герасименко:
Просте питання: а за 5 років допитати Портнова було слабо? Тому й виглядає оцей балаган з допитами дуже непереконливо. Бо, владу Януковича і його команду всі адекватні люди просто презирливо зневажали, а владу Порошенко люто ненавидять.
Навпаки – банду Януковича люто ненавиділи, а владу Порошенка зневажають, бо Порошенко не виправдав надію людей, а міг би. Цим він схожий до Ющенка – мав "карт-бланш" і не реалізував його.
Дозвольте сказати пару слів у захист Порошенка. Не варто огульно заперечувати добрі речі, які сталися за Порошенка – це послаблює Вашу критичну позицію. Уявіть собі, якби до влади у 2014 році прийшов, наприклад, Зеленський – що було би з країною?
Визнавати фактичні заслуги Порошенка буде справедливо – чи не так?
Порошенко намагався слугувати двом царям і продовжував по інерції хапати – бо так вчиняв усе життя.
Та не можна ставати на бік банди Портнова-Януковича-Медведчука, аби тільки насолити Порошенку.
Дякую.
Анатолий Герасименко _ 01.11.2019 10:13
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Анатолий Герасименко:
Поняття порядності може відноситись до людини, але не до державного діяча. Державного діяча слід оцінювати не по особистим якостям, а по результатам діяльності.
Я не знаю Порошенко, як людину. Але знаю, що саме він прийняв державу у найважчому стані за всі роки незалежності. Зупинив гарячу фазу війни, фактично зберіг державу, створив боєздатну армію, врятував країну від фінансового дефолту (врятував державу вдруге)
Дуже Вас прошу, не треба продовжувати Бо, оце лізоблюдство (щоб не сказати гірше), запозичене з махрового совка, виглядає навіть якось непристойно. Поважайте себе.
Grenader45 _ 01.11.2019 09:17
IP: 35.235.226.---
Log Log:
Grenader45:
Піна на губах у Вас, шановний.
А державному управлінні Ви як Вас кумир,
тобто як свиня у астрономії.
"Свої люди на постах" – і цім все сказано.
... і не біси мене оцим "цім" (це ж не описка?), там де НЕОБХІДНО писати цИм, неук...
Grenader45 _ 01.11.2019 08:47
IP: 35.235.226.---
Log Log:
Grenader45:
Піна на губах у Вас, шановний.
А державному управлінні Ви як Вас кумир,
тобто як свиня у астрономії.
"Свої люди на постах" – і цім все сказано.
))... з шостої заступив на зміну? Не виспаний, голівка бо-бо. Он, Пукви Бутаєш, слів не добачаєш, про зміст – просто промовчу...
Тяжка і невдячна робота, у штатного порохобота.
Ну, гарного дня, телепню.)
iip _ 01.11.2019 07:40
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Точно так.
Сьогодні головне зло для України звісно не Зеленський.
Пан Зеленський, власне, взагалі не зло. Добра Україні "слуги" не зроблять – бо на те треба мати розум, а ці хлопчики з телевізору пустоголові як геловінські гарбузи. Але й шкоди великої теж не зроблять – з тієї ж причини. Щоб завдати великої шкоди теж треба мати своєрідний розум.
А от Медведчук і Ко – таки зло. Досвідчені, з ресурсами, з лютою ненавистю до усього українського – вони зараз дійсно можуть наростити м'язи під прикриттям балагану з 95-го кварталу.
Але я ж за те і кажу: Портнов – це Медведчуки і Ко. У тому то і іронія "реал політік", що Порошенко, замість садити, загравав із людьми, які зараз його "мочать". Сьогодні Порошенко є ситуативним союзником у боротьбі саме з Медведчуками, не с Зеленським.
Я ж кажу – "реал політік" пля:)
І, на кінець, не забувайте, що пан Богдан і Портнов – друзі. То ж у пана Зеленського в плані Медведчуків не все чистенько
Log Log _ 01.11.2019 06:36
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Піна на губах у Вас, шановний.
А державному управлінні Ви як Вас кумир,
тобто як свиня у астрономії.
"Свої люди на постах" – і цім все сказано.
Grenader45 _ 31.10.2019 22:56
IP: 35.235.227.---
iip:
Grenader45:
А можна і дещо простіше.
Сьогодні для "держави" значно корисніше позбавитись від "портнових" ніж "посадити" Порошенка руками "портнових".
Так буває – "реал політік" пля:)
..."портнових" – мав садити Порошенко, мав п'ять років, більшість у раді, своїх людей на ключових посадах. М'яли практично одного ялинковича – результат: клав він паркет на наш лінолеум. Інші, перелякавшись на початку, з часом "просікли фішку", перечекали, підготували та легалізували за мовчазної згоди шоколадного інфомайданчики (Медведчук, 112 і інше лайно) і аплодуючи "дякулам" потихеньку реваншують. А порохоботики із піною на губах – тикають пальцем у Зеленського, головне зло по їхньому, відволікаючи увагу від справжньої чуми – "за життя" і бувших ригів. На сьогодні вони, мля, союзники (ЄС і "За життя") – це ж очевидно. І садити їх треба паралельно-попарно.
Ющ – привів Яника, Порох – Медведчука.
Таке моє бачення
iip _ 31.10.2019 22:06
IP: 35.235.227.---
Grenader45:
А можна і дещо простіше.
Сьогодні для "держави" значно корисніше позбавитись від "портнових" ніж "посадити" Порошенка руками "портнових".
Так буває – "реал політік" пля:)
iip _ 31.10.2019 21:53
IP: 35.235.227.---
Grenader45:
Давайте подивимось на ситуацію, спираючись на Ваш головний посил: "за державу обидно". Ваше бажання "догнати" Порошенка виправдане. Але чи влаштує Вас те, що по факту "доженуть" Порошенка пройдисвіти значно страшніші за нього, котрі КРАЛИ значно більше ніж він? Чи Ви думаєте, що мета Портнова – встановити справедливість в країні:)
Цитую Вас: "Дратує, що під цим соусом і на цьому фоні – ті хто безбожно крали, пробують вислизнути, волаючи "тримай злодія"."
"Тримай злодія" зараз кричить не Порошенко, а саме Портнов. При тому, що Портнов є членом значно гіршої банди.
Літературна алегорія приблизно така – щипач у Вас витягнув гаманець, а банда гопників його побила битками. Вони побили щипача не заради Вас, а тому що "працював" на їхній території. Ви будете ВДЯЧНІ цій банді гопників?
Банда громил "умовного Януковича" мститься шайці "умовного Порошенка", а підзужує їх шайка Коломойського, сподіваючись тим скористатись.
Ви вважаєте цей процес КОРИСНИМ для держави?
ONLINE
Донбас9 Свобода слова567 Корупція1316 Річниця Майдану79 Aтака Путіна1208
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter