Для чого поважні ЗМІ дають в ефір відверту ''заказуху''?
Щойно послухав новини по радіо. Отже, новина перша: рейтинг Черновецького уже більше 40%, за ним іде Кличко... менше 10%. Опитування "Українського мередіану". Хтось чув про цю компанію до цих виборів?
Одразу за цією новиною передають наступну, мабуть, для "збалансування": А от за опитуваннями компанії "Дельфік" (Дельфікс, Дельфи?) на першому місці В.Горбаль зі 16%, і ще й "експертне" пояснення, чому рейтинг його так стрімко зростає. Я з повагою ставлюся до п.Горбаля (серйозно), але про таких соціологів теж раніше не чув.
У мене питання не щодо замовної соціології. Тут все ясно. Питання до тих ЗМІ, які себе ще поважають (а серед них є справді серйозні) – для чого розповсюджувати і ставити відверто замовні матеріали? Я хочу сподіватися, що не всіх купили. Хочете навести різні дані? Добре. Але ж тоді треба так і говорити, що ці дані наводять фірми, про які раніше ми геть нічого не чули. Що це, низький професіоналізм журналістів? Чи все-таки "купили"?
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.