22 вересня 2008, 20:24

Наша коаліція, росіяни і Венко

Цю статтю, якою відкривається номер Eurasia Daily Monitor (що видається відомою Jamestown Foundation) від 16 вересня, мені переслав західний професор, який читав у нас лекції. Чесно кажучи, я її спочатку відклав, бо уже стомився розбиратися в аргументах, хто правий в численних взаємних звинуваченнях тодішніх партнерів по демократичній коаліції. А тим більше в контексті звинувачень однієї сторони в національній зраді, а іншої сторони в тому, що країну втягують у конфлікт з Росією. Але оскільки полеміка на сторінках блогів УП продовжується, вирішив ознайомити з нею і читачів. А далі кожен хай робить висновки. Від себе лише додам, що ситуація, мабуть, не така однозначно чорно-біла як видається шанованому мною п. Кушніруку, як вона не є чорно-білою у стосунках між нашими лідерами. Спроба дати просту, однозначну відповідь насправді заводить нас у протистоянні ще далі. Але цілком зрозуміло, що цими внутрішніми чварами Росія спробує скористатися. І тоді сперечатися між собою може вже бути запізно.

Англомовний оригінал читайте тут, а нижче наводжу україномовний переклад, що вже теж циркулює інтернетом.

Eurasia Daily Monitor, Volume 5, Number 177

УКРАЇНА, ВЕНКО ЕНЕРДЖИ ТА РОСІЙСЬКА БАНДА

Мирослав Демиденко

16 вересня 2008

Сага про конфлікт х'юстонської компанії Венко Енерджи з українським урядом через непрозору угоду про розподіл продукції (УРП) щодо проведення розвідувальних робіт на нафту та газ на Чорноморському шельфі набрала нових обертів.

Нещодавно розкриті дані вказують, що один або більше партнерів Венко Енерджи по компанії "Венко Прикерченська" (VPC), компанії з Британських Віргінських островів сформованій у жовтні 2007, яка отримала право проведення бурових розвідувальних робіт на Чорноморському шельфі, може мати зв'язки з російською організованою злочинністю.

Чотирма паритетними акціонерами партнерами по VPC є Vanco International (Бермуди), дочірня компанія Венко Енерджи, Донбаська паливно-енергетична компанія (ДПЕК), якою володіє український магнат Ренат Ахметов; австрійська Integrum Technologies; та Shadowlight Investments, Ltd, якою володіє російський бізнесмен Євгеній Новіцкий.

Integrum Technologies відмовилась розкривати своїх основних інвесторів, а керівники Венко неодноразово визнавали, що вони не знають осіб власників Integrum. Ці зізнання припускають, що Венко могла не проводити належну перевірку до того, як прийняти Integrum до консорціуму. Матеріали свідчать, однак, що Київська інвестиційна група, яка належить українському олігарху Василю Хмельницькому, є одним з прихованих партнерів Integrum.

Shadowlight Investments, проте, до цього часу уникала перевірки засобами інформації. В журналі "Oil and Gas Eurasia" (N6, червень 2008) вона характеризувалась як компанія, якою володіє російський бізнесмен Євгеній Новіцкий, та яка була спеціально утворена з метою фінансування енергетичних проектів на Чорноморському шельфі.

Згідно з низкою повідомлень в пресі та книгою Девіда Сеттера "Темрява та світанок – зростання російської кримінальної держави" (Yale University Press, вересень 2004), Євгеній Новіцкий нібито є членом або дуже близьким до російського Солнцевського кримінального групування.

Сеттер написав, що Солнцевські мають тісні зв'язки з російською компанією під назвою "Система", до якої має відношення московський мер Юрій Лужков та IVK, інформаційна технологічна компанія, директором якої був Новіцкий. Солнцевські, які працювали через компанію SV-Holdings, в результаті заволоділи великою часткою IVK.

Сеттер також заявляє, що Новіцкий був присутній в ресторані в Празі в 1995, де Сергій Михайлов ("Міхась"), один з відомих лідерів Солнцевської банди, в компанії ще 150 осіб святкував день народження Віктора Аверіна ("Авери"), також відомого лідера Солнцевських. Новіцкого нібито затримала чеська поліція, яка провела облаву на цю вечірку. У нього взяли відбитки пальців та відпустили.

Сеттер написав, що французька щоденна газета "Le Monde" отримала конфіденційні доповіді Міністерства внутрішніх справ Росії (МВС) та Федеральної служби безпеки (ФСБ), в яких зазначалось, що Новіцкий, як президент "Системи" не приймав рішення, не проконсультувавшись з кримінальним братством Солнцевських.

22 липня 1997 року "Комерсант" написав, що неназваний представник ФБР розкрив імена трьох осіб, які вважались "тіньовими банкірами" Солнцевської банди, одним з них виявився Євгеній Новіцкий.

Газета "Русский телеграф" 16 жовтня 1997 року повідомила, що аналітики московського офісу Департаменту боротьби з організованою злочинністю (ДБОЗ) підозрюють Новіцкого у відмиванні грошей Солнцевських.

24 серпня 1999 року "The Moscow Times" повідомила, що Кірілл Бєлянінов, журналіст "Новых Известий" написав статтю-розслідування, в якій пов'язував Новіцкого та Семена Могилевича з Солнцевським групуванням. Геннадій Далалаєв, речник "Системи", відкинув ці звинувачення та заявив, що припущення про зв'язки Новіцкого з Солнцевською бандою є "нісенітницями".

"The Moscow Times" вказала, що "Відставний агент ФБР Джим Муді, якого цитували як джерело історії Бєлянінова, підтвердив...що він говорив з "Новыми Известиями". Муді заявив, що в своїй статті Бєлянінов "правильно" повязав Могилевича з Солнцевськими, але він не міг підтвердити підозри щодо "Системи". Бєлянінов, однак, наполягав, що у нього були документи, включаючи матеріал з Московської реєстраційної палати, які підтверджували його звинувачення. З 1987 до 1996 Муді був помічником заступника директора ФБР по боротьбі з організованою злочинністю.

1 серпня Венко Прикерченська подала позов до арбітражного суду Торгівельної палати м. Стокгольм щодо законності розриву українським урядом в травні цього року угоди про розподіл продукції (УРП), підписаної 1 жовтня 2007 року з попереднім урядом Віктора Януковича.

В заяві уряду від 1 серпня йшлося: "Венко Прикерченська Лтд. не є дочірньою компанією американської компанії Венко Енерджи. Венко Енерджи – це просто міноритарний акціонер Венко Прикерченської Лтд, офшорної компанії, в якій домінують українські інтереси та інші офшорні утворення, чиї справжні власники залишаються невідомими. Саме Венко Прикерченська, а не Венко Енерджи або її дочірня компанія Венко Інтернешнл, нещодавно ініціювала в Стокгольмі судовий розгляд проти українського уряду."

Посол США в Україні Вільям Тейлор спочатку засудив розрив УРП урядом Юлії Тимошенко у травні, але потім його позиція стала нейтральною. Міністр торгівлі США Карлос Гутьєррес в своєму виступі перед Американською торгівельною палатою в Києві 5 червня 2008 року сказав: "Для того, щоб український уряд міг залучати інвесторів, особливо у сектори, які є життєво важливим для енергетичної безпеки країни, йому необхідно дати чітко зрозуміти, що він поважає недоторканість договорів та верховенство права". (http://kiev.usembassy.gov/main_eng_archive-2008.html)

В червні Президент України Віктор Ющенко відмінив це рішення уряду. Проте Прем'єр-міністр Тимошенко продовжувала наполягати, що контракт з Венко був "корумпованою угодою, укладеною попереднім урядом".

Якщо буде доведено правдивість підозр щодо Новіцкого, проти Венко Енерджи Компані у Хьюстоні можуть бути висунуті звинувачення згідно з Законом про організації, що діють під впливом рекету або корупції (Закон РІКО).

В заяві від 1 серпня уряду України один з абзаців, здається, є попередженням керівництву Венко: "Зважаючи на те, що Венко Енерджи Компані...є американською корпорацією та підпадає під юрисдикцію США, уряд України поінформував уряд США про ситуацію, що виникла. Американська влада знаходиться в авангарді глобальної боротьби проти корупції, і уряд України продовжуватиме співпрацювати з усіма своїми міжнародними партнерами для сприяння цим розслідуванням та здійснення при потребі необхідних правових кроків".

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Реклама:
Ten _ 24.09.2008 00:59
IP: 94.178.48.---
Мда, Игрек-минус и Ф-Всеволод – говнометы на ставке у ЮВТ честно отрабатывают свои бабосы! Кроме как метать говно они все равно ничего не умеют! Комментировать что либо нет смысла!
Андрі _ 23.09.2008 20:45
IP: 195.42.130.---
23.09.2008 17:23___ nepatriot
"Газпромзбут" в Україну запустив Ющенко Віктор Андрійович,

Вас погано проінформовано. Це відверта брехня, або ненавмисна брехня. Дайте підтвердження своїх слів.

Про Одеса – Броди взагалі заялоджені штампи. Ніякої здорової думки. Для Алієва потрібно створити умови, щоб він погодився продавати нам нафту. А ваша леді Ю таких умов не хоче створювати. Їй вигідніше виконувати захцянки Путіна. І при чому тут Коломойський? Маєте гроші прокачуйте самі.
Подолян _ 23.09.2008 20:00
IP: 213.160.139.---
Суть бізнеса дійсно скрізь однакова – отримати прибуток. Слід також погодитися з автором – ця проблема не може мати лише двох кольорів, усе набагато складніше. Однак є інтереси держави, тобто суспільтва, а влада призначена для того, щоб контролювати і сприяти бізнесу у тих сегментах його діяльності де інтереси бізнесу сприяють (співпадають) інтересам суспільства і ставити відповідні обмеження діям бізнесу, коли такі дії можуть нанести шкоду суспільству. Визначити критерії і межу співпадіння, чи не співпадіння інтересів одного і іншого досить непросто. Саме тому у цих випадках і застосовують прозорість усіх процедур, і у цьому разі існуватиме більша вірогідність не наробити помилок, або їх мінімізувати. При розгляді подібних питань поведінку учсників процесу, а тим більше чиновників (тобто посадових осіб, які спеціально призначені для забезпечення максимальної прозорості) слід оцінювати саме по тому наскільки вони гарантують суспільству, що відповідні процедури, подібні до тих, про які йде мова відбуваються прозоро, або непрозоро. Все інше можна відкинути. Так от, коли йде мова про угоди, подібні до розвідки шельфу, поставок природного газу, то слід звернути увагу, що чиновники чомусь віддають перевагу компаніям-офшорам. Так легко, здавалося б, передбачити в законодавстві випадки, коли не допускається до "пірога" суб'єкт, кінці якого сховані в офшорі (і такі пропозиції неодноразово вносилися). Ось звідси роги, а також "не смєтниє" багатства наших високопосадовців.
nepatriot _ 23.09.2008 18:23
IP: 213.160.140.---
Як на мене, то попередні уряди хоч щось робили, щоб Україна ставала енергетично незалежною від Росії. Тимошенко робить, шоб Україна ще більше ставала залежною від Росії: це запуск Газпромзбуту в Україну (це її власна ініціатива і знахідка на заміну Ітери) від якої вона буде отримувати відкати і це скоро проявиться в лобіюванн,і з її боку,роботи цієї структури в Україні; заборона роботи Одеса-Броди в прямому режимі;

"Газпромзбут" в Україну запустив Ющенко Віктор Андрійович, коли ВИПЕРЕДИВ тую "злу Юльку" на початку 2008 р. і швидко так поїхав до Москви рятувати "укрГазЕнерго", ан нет, "гебісти рєшілі", що вони вже розплатилися сповна з ющедрою, уже на утримання свого всього кодла має вистачити. І тоді наш гарант сказав, що він "Газпромзбуту" 50% українського ринку віддає. Це ПУБЛІЧНІ ЗАЯВИ. То й зрозуміло, що зниження ставки до 10% – це більше, ніж компроміс, бо компроміс полягає у ВЗАЄМНИХ поступках.

А це ви про яке аверсне використання "Одеса-Броди" говорите? Про постачання азербайджанської нафти, яку обережний Алієв зараз постачати не буде, чи про тупе викачування (десь за рік, а там хоч трава не рости) технологічної нафти, яка в ту "трубу" була закачана, щоб її наплаву підтримувати Колмойським з балоганом нелімітованим, га?
Андрі _ 23.09.2008 17:16
IP: 195.42.130.---
А можливо і не ТУПО, можливо за винагороду. Чи не так, "правдоллюбец" Ви наш?
Андрі _ 23.09.2008 17:09
IP: 195.42.130.---
23.09.2008 10:58___ Ф-Всеволод
23.09.2008 10:06___ Андрі
... непідняття тарафів на транзит газу через територію України (все в Україні дорожчає і зарплати, і проживання, а тарифи для Росії чомусь стоять на місці, це явні збитки для Нафтогазу і невідомо хто їх буде покривати.
Ой, и как это я забыл прокомментировать такой перл?! Дарагой, а ты подними те 8 бумажек капитуляций, которые в январе 2006г. по "дорученню" штопанного чисторукого Гарантуя подписали с Газпромом то ли мудрецы, то ли мудаки Ивченко и Плачков и которые одобрил кабмин выдающегося либераста Евнухурова-Бурятино.

Умнік, Ви наш, Гігант мислі панімаєш. Нагадую Вам, Светоч Ви наш незиблемий, що в цій угоді є ще 5-й (пятий) пункт:

5. Ставка плати за транзит і ціна природного газу, визначені у даній Угоді, можуть змінюватися лише за взаємним погодженням Сторін.

Ви читати вмієте? І розумієте, що тут написано?
Що означає "лише за взаємним погодженням сторін"???
Чому Ваші Янукович і Тимошенко погоджуються на одностороннє підвищення ціни???
Чому не враховується 5-й пункт Угоди???
Чому вони погодились на вищі ціни і далі збираються погоджуватись?
Чому немає жодних вимого до ЗНИЖЕННЯ ціни???
Як Росія без нашого погодження може підняти ціну на газ? Згідно угоди – НІЯК. То чому ваші лідери погоджуються???
Якщо вони піднімають ціну на газ з якою ми не згідні, то маємо ПОВНЕ право піднімати ціну транзиту.
Але такі як ви навіть не уявляють собі, що можна від Росії щось вимагати. Ви ТУПО погоджуєтесь
Калькулятор _ 23.09.2008 16:44
IP: 77.120.38.---
Integrum Technologies відмовилась розкривати своїх основних інвесторів
Так просто хочеться згадати інформацію, яка вже неодноразово циркулювала в ЗМІ, що дана компанія була створена суто під сім"ю юща і там "замазаний" сам петя ющ. Тому то і "руці що не крали" так піняться: як же ж, українській "еліті" не дають змоги заробити на пенсію! Ющ вже бачив рожеві мрії, як його патріотичні нащадки у вишиванках роз"їжджають на "Бентлі" та "Майбахах", співаючи "Несе Галя воду", по безкрайніх просторах власних українських степів, гір та лісів, на яких нема ні одного москаля (бо вони по периметру оточені височенною бетонною стіною, порівнянно з якою Велика Китайська – дитяча забавка), лише вулики та етнічні палаци під солом"яними стріхами... А посередині цих угідь стоїть величезний монумент родоначальника – Юща-Патріота, на якому великими золотими буквами написано: "Він був найбільшим і найпатріотичнішим Українцем всіх часів і народів і за це йому ненька-Україна віддячила справедливо."

Ні, ну точно – а чому мають заробляти всякі янкі та москалі на наших предківських шельфах?! Українські "патріоти", найпатріотичнішими і найунікальнішими з яких є беззаперечно "руці що не крали", мають повне право в нагороду за свою високопатріотичну моральність мати 10%, ні 25%, а то й усі 50% з усіх оборудок на своїй Богом даній землі. А потім, звичайно, вони будуть меценастсвувати, бо ж диви скільки на цій знедоленій (через москалів) землі бідаків (там вчителі, лікарі...).
Андрі _ 23.09.2008 16:26
IP: 195.42.130.---
23.09.2008 10:06___ Андрі
Як на мене, то попередні уряди хоч щось робили, щоб Україна ставала енергетично незалежною від Росії. Тимошенко робить, шоб Україна ще більше ставала залежною від Росії: це запуск Газпромзбуту в Україну (це її власна ініціатива і знахідка на заміну Ітери) від якої вона буде отримувати відкати і це скоро проявиться в лобіюванн,і з її боку,роботи цієї структури в Україні; заборона роботи Одеса-Броди в прямому режимі; блокування робіт по розробці Причономорського шельфу; непідняття тарафів на транзит газу через територію України (все в Україні дорожчає і зарплати, і проживання, а тарифи для Росії чомусь стоять на місці, це явні збитки для Нафтогазу і невідомо хто їх буде покривати. Неможе бути такого, що проїзд в транспорті дорожчає, а транзит газу – НІ. Це ненормально, кому це вигідно, чому прості українці повинні оплачувати транзит газу для Росії???) і так далі. Можлмво я помиляюсь, а можливо я правий?
Чому в діях нашого Премєра не вбачається конкретна робота на користь інтересів українського народу. Всі критикуєть Ющенка. Добре. Але давайте подивимось які рішення українського уряду були прийняті на користь держави Україна в енергозабезпеченні? Які рішення в енергонезалежності від Росії уряд планував зробити? Відповіді як мінімум немає. Вірніше є. Уряд не прийняв жодного рішення. Більше того, уряд приймав рішення які ще більше узалежнювали нашу державу в енергопостачанні від Росії.
ЧОМУ?
КОМУ ЦЕ ВИГІДНО?
СПРОБУЙТЕ ВІДГАДАТИ З ТРЬОХ РАЗ.
nepatriot _ 23.09.2008 15:30
IP: 213.160.140.---
23.09.2008 13:56___ roon25
___ nepatriot
То, что вы сейчас говорите о достижениях Майдана, я говорил людям в 2004 году. Меня называли прислужником "злочинной влады". Я не обижался, т.к. знал, что окажусь прав. В истории это уже тысячекратно повторялось. Люди любят чтобы их обманывали.

Речь не идёт о "достижениях Майдана". Они БЫЛИ, ЕСТЬ И БУДУТ. Не надо гебистско-фсбешной шелухи. Речь о профанации Ющенко Виктора Андреевича, которого большинство поддержавших его в 2004-м презирают сейчас, так как и тогда презирали. Майдан и олицетворявшие его – разные вещи. И украинцы, в отличие от россиян, да тех же американцев, с их пиететом к политикам, – это ЛЮДИ НОРМАЛЬНЫЕ. Выборы показывали и покажут это.
nepatriot _ 23.09.2008 15:26
IP: 213.160.140.---
23.09.2008 13:56___ roon25
___ nepatriot
То, что вы сейчас говорите о достижениях Майдана, я говорил людям в 2004 году. Меня называли прислужником "злочинной влады". Я не обижался, т.к. знал, что окажусь прав. В истории это уже тысячекратно повторялось. Люди любят чтобы их обманывали.

НЕ надо всех судить по себе или по своей стране. В Украине люди ОЧЕНЬ УМНЫЕ, ХИТРЫЕ и на пропаганду и ПиАр внимания не обращают. Это очевидно по резушльтатам многих выборов. В отличие, например, от России, где это "рулит" и СМИ там верят. Во-вторых, не надо нам про то, что "все они одинаковые". все люди разные, в том числе и политики, "не надо думать, что все люди шкурники", – писал великий русский учёный, открыватель теории развития этносов Лев Гумилёв, объясняя мотивы поступков определённых исторических личностей. Так и у нас. Все люди, которые соотносят патриотизм не с ношением "вышиванок", профанацией и шароварщиной в украинской культуре, а с умной энергетической политикой (единственным, чем УКраина способна "задавить" всех) голосовали и голосуют за определённого человека. И мы будем за неё голосовать.
roon25 _ 23.09.2008 14:56
IP: 212.40.42.---
___ nepatriot
То, что вы сейчас говорите о достижениях Майдана, я говорил людям в 2004 году. Меня называли прислужником "злочинной влады". Я не обижался, т.к. знал, что окажусь прав. В истории это уже тысячекратно повторялось. Люди любят чтобы их обманывали.
roon25 _ 23.09.2008 14:44
IP: 212.40.42.---
___ Андрі
Полностью вас поддерживаю! Вы абсолютно правы – главное, чтобы добывали поскорее, и чтобы условия не были грабительные для страны. Кстати, если там будут и наши бизнесмены участвовать, это упростит контроль.

С другой стороны, надо также помнить о геополитике. Вполне возможно, что контрактом по шельфу американцы при поддержке Ющенко просто купили Ахметова. Это объясняет ръяную поддержку Богатыревой вступления в НАТО. Это я в продолжение обвинениЙ Тимошенко в лоббировании интересов России с учетом ее личных интересов. А Ющенко с Росукрэнерго забыли? Расстраивает то, что все они одинаковые. За бабки продают страну направо и налево. И еще смеют говорить об угрозе со стороны России... Главная угроза – в их продажности. И им не важно кому продаваться.
roon25 _ 23.09.2008 14:33
IP: 212.40.42.---
___ Ф-Всеволод
Нет, что вы. Я не имею никаких заблуждений по отношению к Балоге. Сам слышал от одного участника событий... В частности, как закрывали уголовное дело по Балоге. Кстати, сечас тот человек, который закрывал дела, трудится на очень высокой должности.
Я к тому, что все они хороши...
А разработка шельфа нашей стране очень нужна. Вопрос условий. Вместо того, чтобы просто внести более жесткие условия в договор, если что-то не устраивает, они все лишь пиарятся. Но нашим политикам не важен результат с добычей нефти. Им важнее рейтинг поддержать.
nepatriot _ 23.09.2008 13:22
IP: 213.160.140.---
Тут варто зазначити ще й те, що ТОЧНО ТАК ЯК і у випадку, як удало зазначив Ф-Всеволод, газової капітуляції 2006 р., подібне журналістське розслідування з"явилося не на сторінках українських газет, чи інтернет-видань, не в сюжетах вітчизняних мейнстрімних телеканалів, а а у закордонних виданнях. Тоді, як і тепер, тільки "ДТ" робило серйозне рзслідування, але враховуючи, що Гриценко критикував Юща, допустимо, деякі "защітнічки" ющедри можуть на це посилатися, хоча це, звичайно, не відміняє злочинності цих оборудок для економіки України. І тут яскраво видно, ЩО Й СВОБОДИ СЛОВА, яку виставляють як єдиний здобуток юща, НЕМАЄ насправді. Ось уже й темники від балогану з"явилися. назад, у світле кучмівське минуле, з якого ющобологан насправді й не виходив.
Yuri_D _ 23.09.2008 13:09
IP: 91.124.31.---
23.09.2008 11:20___ Ф-Всеволод
Пане Ф-Всеволод, що ж Ви так ображаєте наших "патріотів", "єдину проукраїнську силу"?
Невже Ви не розумієте, що це дійсно була "блискуча перемога", оскільки підписання угоди відбувалося хоч і в московському готелі, але під назвою "Україна"!:)
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 12:20
IP: 195.93.190.---
Вот ответ, который дал мне на блоге Кушнирука по поводу газовых капитуляций января 2006г видный либераст на комментах к блогам 21.09.2008 02:37___ Vlad_iz_Kharkova

20.09.2008 17:20_ Ф-Всеволод
...Но в январе 2006г. Пр-во достигло большой победы, заключив максимально выгодные для Уркаины контракты. Представить их поражением могли их политические оппоненты только в Украине, т.к. в любой другой стране политики соблюдают приличия и заботятся об интересах своей страны в любых политических конфликтах...


Господа! Если вы не видели откровенного лицемерия, то вот оно перед вами, выделенное мною жирным шрифтом. Я даже не знаю, что сказать, когда отказываются от цены 50 долл./1000 м.куб., зафиксированной межправительственными договорами на годы вперед, и соглашаются на беспредельное фактически повышение цены другой стороной. Да еще при одностороннем отказе менять тарифы на транзит и хранение газа. Какое словоопределение можно применить в этом случае, если субъект такие действия "государственных" людей называет "большой победой"?
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 11:58
IP: 195.93.190.---
23.09.2008 10:06___ Андрі
... непідняття тарафів на транзит газу через територію України (все в Україні дорожчає і зарплати, і проживання, а тарифи для Росії чомусь стоять на місці, це явні збитки для Нафтогазу і невідомо хто їх буде покривати.

Ой, и как это я забыл прокомментировать такой перл?! Дарагой, а ты подними те 8 бумажек капитуляций, которые в январе 2006г. по "дорученню" штопанного чисторукого Гарантуя подписали с Газпромом то ли мудрецы, то ли мудаки Ивченко и Плачков и которые одобрил кабмин выдающегося либераста Евнухурова-Бурятино.
Нашел те листочки с печатями и подписями?
Так! А теперь читай, что по этим документам, одобренным кабмином выдающегося либераста Евнухурова-Бурятино (Гриценко и Пинзенык голосовали против), цену на газ РФия поднимать может, а цену на транзит газа и оплату за его хранение в ПГХ Украина не может.
Еще раз говорю, не провоцируй, блоги и комментарии к ним читают преимущественно не лохи.
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 11:47
IP: 195.93.190.---
23.09.2008 09:53___ roon25

Одна поправочка. Если кто-то когда-то общался с бандитами, то Балога сам махровый бандит. Если вам кажется недостоверной информация про этого пахана закарпатской цимборы, распространенная в сети, то, как сказал бы Паниковский, поезжайте в Мукачево и спросите. Только не спрашивайте в людных местах и громко, а то увидите как устанавливаются рекорды по прыжкам с места. А то и можете получить по морде лица.
В Мукачево живет многочисленная родня, с которой моя семья активно общается, моей жены, так что имею инфу с первых рук. Начиная с того момента, когда еще при Горбачеве товаровед Балога вывозил в сопредельные страны, только-только освободившиеся от комуньдизьма, содержимое подведомственных ему магазинов.
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 11:38
IP: 195.93.190.---
23.09.2008 10:13___ Андрі
Мені, наприклад, все одно хто буде видобувати нафту і газ в Причорноморському шельфі: чи Ахметов, чи Новицький, чи ще якийсь дядько.

Если тебе все равно, то тогда ты или элементарно тупой хохляра, или же балогановский провокатор.
Не считай людей за идиотов – именно от того, кому будет передан газоносный шельф в эксплуатацию и зависит, а будет ли от его разработки населению Украины хоть какой-то прок, или и газ и выручка от его реализации уйдут на Кипр или те же Виргинские острова.
Ф-Всеволод _ 23.09.2008 11:32
IP: 195.93.190.---
23.09.2008 10:06___ Андрі

"Зеркало недели" читаешь? Так почитай статью С.Рахманина.
Козлик ты наш либеральненький, а ведомо ли тебе, что уже на настоящее время в ПГХ закачано Нафтогазом газа столько, что хватит чуть ли не до следующего отопительного сезона. По действующим ценам, кстати. Повторения декабря-января 2006г. не будет, родненький! Даже не ждите вместе со своим быдлоганом и штопаным презервативом. Сиквела кина "Зима 2005-2006г" не будет.
А ну-ка скажи нам при каком правительстве такое было?
Вот тебе и вся энергетическая безопасность.
Андрі _ 23.09.2008 11:13
IP: 195.42.130.---
Мені, наприклад, все одно хто буде видобувати нафту і газ в Причорноморському шельфі: чи Ахметов, чи Новицький, чи ще якийсь дядько. Головне ВИДОБУВАТИ ці нафту і газ, і чим скорше тим, дешевшими вони будуть для укр. народу. І головне щоб ця структура платила податки і дотримувалась угоди про розподіл прибутку. ВСЕ.
А ці балачки – для дурнів.
Андрі _ 23.09.2008 11:06
IP: 195.42.130.---
Як на мене, то попередні уряди хоч щось робили, щоб Україна ставала енергетично незалежною від Росії. Тимошенко робить, шоб Україна ще більше ставала залежною від Росії: це запуск Газпромзбуту в Україну (це її власна ініціатива і знахідка на заміну Ітери) від якої вона буде отримувати відкати і це скоро проявиться в лобіюванн,і з її боку,роботи цієї структури в Україні; заборона роботи Одеса-Броди в прямому режимі; блокування робіт по розробці Причономорського шельфу; непідняття тарафів на транзит газу через територію України (все в Україні дорожчає і зарплати, і проживання, а тарифи для Росії чомусь стоять на місці, це явні збитки для Нафтогазу і невідомо хто їх буде покривати. Неможе бути такого, що проїзд в транспорті дорожчає, а транзит газу – НІ. Це ненормально, кому це вигідно, чому прості українці повинні оплачувати транзит газу для Росії???) і так далі. Можлмво я помиляюсь, а можливо я правий?
Чому в діях нашого Премєра не вбачається конкретна робота на користь інтересів українського народу. Всі критикуєть Ющенка. Добре. Але давайте подивимось які рішення українського уряду були прийняті на користь держави Україна в енергозабезпеченні? Які рішення в енергонезалежності від Росії уряд планував зробити? Відповіді як мінімум немає. Вірніше є. Уряд не прийняв жодного рішення. Більше того, уряд приймав рішення які ще більше узалежнювали нашу державу в енергопостачанні від Росії.
ЧОМУ?
КОМУ ЦЕ ВИГІДНО?
СПРОБУЙТЕ ВІДГАДАТИ З ТРЬОХ РАЗ.
roon25 _ 23.09.2008 10:53
IP: 212.40.42.---
___ Vlad_iz_Kharkova
Полностью согласен. Статья основывается на допущении, что Новицкий какой-то неправильный... Не буду высказывать свое мнение о Новицком. Честно – не знаю. Скажу лишь, что все украинские политики рано или поздно общались и сотрудничали с российскими бизнесменами. И Ющенко, и Тимошенко. Они финансировали избирательную кампанию Ющенко-2004. Тимошенко тоже общалась с Михайловым. Не знаю, правда, насколько серьезно они сотрудничали. О Балоге, например, такое писали... Та же "Украина криминальная". Так что получается Ющенко нужно лишить "лицензии на президентство", за то, что он общается с Балогой? Для меня, например, подозрительна сама головная "Венко". До 98-го года малюсенькая компания, которая добывала нефть только в двух штатах. Потом бах – стала специалистом по шельфу в нескольких странах на северо-западном побережье Африки. Правда до этого финансировала избирательные кампании республиканцев на всех уровнях... Надоела уже эта пропаганда – мол, эти чистенькие, а те все "бандиты". Суть бизнеса во всем мире одинакова...
chutach _ 23.09.2008 10:19
IP: 82.193.97.---
Нам би такого президента як Рузвельд, він свій час створив команду чесних і непідкупних поліцейських під назвою "неприкасаемые" і вони тишком нишком перестріляли і пересаджали всю мафію і не допустили їх в економіку і політику...
Андрей-с-Востока _ 23.09.2008 10:14
IP: 92.112.212.---
22.09.2008 22:48___ Игрек-минус
Кодекс примерного семьянина.

22.09.2008 23:11___ kapitel
А чого це так раптом припекло з тим шельфом?
Да газ российский не дешевеет что-то.
Реклама:

105-річниця Ліги Націй: (3) УНР та ''ізоляціонізм'' США

Оригінал на НВ На русском тут Сьогодні 105 років від дня створення Ліги Націй – прообразу ООН. Головна критика її діяльності полягала в тому, що силових інструментів примусу до миру у неї фактично не було, за винятком зобов'язань розірвати з агресором усі економічні й культурні зв'язки, оголосити йому загальну блокаду...

Чи претендувати Україні на частку спадщини CРСР в країнах ''Глобального Півдня''?

У межах Другої міжнародної конференції "Crimea Global. Understanding Ukraine through the South" 21-22 листопада (організованою, зокрема, Офісом Кримської платформи") відбулася дискусія "Радянська спадщина в країнах Африки, Азії та Латинської Америки: чи повинна Україна претендувати на її частку?"...

Навіщо повторювати російське ІПСО про "далекобійні" ATACMS?

Росіяни говорять про застосування Україною "далекобійної" зброї і "належну" відповідь. Світові ЗМІ це перекладають як long-range missiles. До нас це знову вертається уже з посиланням на солідні західні видання, ми ж любимо посилатися на них...

Що там із "Кримською декларацією", прийнятою адміністрацією Трампа 2018 р.?

Радник Трампа: Зеленський має представити реалістичне бачення миру, Криму більше немає. Щоправда, за кілька годин команда Трампа дезавуювала ці твердження, зазначивши, що це був радник саме під час виборчої кампанії, отож він не має жодних повноважень робити такі заяви...

Опитування у 30 країнах: хочуть перемоги України і лідерства США

Оригінал на НВ 4 листопада британській The Economist опублікував результати опитування міжнародної кампанії GlobeScan, проведеного у 30 країнах світу (в кожній країні опитували по 1000 респондентів)...

Три несподіванки з опитування до Дня Незалежності

Оригінал – НВ 8-15 серпня Фонд "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова провів загальнонаціональне опитування...