"Наступний великий крок":)
Якщо хтось ще з рекламних банерів не помітив, то зверну вашу увагу на те, що з'явився сайт кандидата у Президенти України Ющенка Віктора Андрійовича – www.krokua.org Звісно, він так не позиціонується. А лише як "Наступний великий крок":)
Тут пригадалася рекламна кампанія Леоніда Кучми зразка 1999-го року. Тоді хлопчик сидів у кадрі і олівцем писав все добре, що було в Україні в попередні п'ять років. Особливим досягненням пропонувалося вважати відсутність воєнних дій на території України (між іншим, дійсно важливе досягнення в усі часи). А далі з'являвся Леонід Данилович Кучма і пропонував наступні п'ять кроків на наступні п'ять років.
"Наступний великий крок" від Президента Ющенка складається з трьох блоків – "План економічних заходів", "Програма урядової реформи", "Пропозиції щодо забезпечення соціальної справедливості". В епіграфі ж зазначається: "Ми – щойно на середині шляху". Читачеві пропонується вважати, що кінець шляху буде на п'ятому році другого президентського терміну Віктора Андрійовича.
Попри те, що чинний Президент публічно ще не заявляв про наміри спробувати стати Президентом вдруге, здається, виборчу кампанію він вже розпочав.
До речі, якщо ви бажаєте "дізнатися першими про наступний крок Президента", можна підписатися і отримувати "кроки" на свою поштову скриньку і навіть на мобільний телефон.
Ну все, рекламну справу виконав, пішов за гонораром на Банкову:)
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.